Hotel Bumas

7,1

184 reviews over Hotel Bumas in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Hans, 27-10-2017

Wat wij niet begrijpen dat er niet geregeerd wordt als een gast een vraag stelt aan management per email. Is er überhaupt wel een management aanwezig bij deze accommodatie? Er wordt dus geen gehoor gegeven als er een ernstig probleem is op de kamer/geen stroom of al dagen geen warm water al was het maar lauw water geweest. Personeel maakt hele lange dagen hebben we vernomen en werken achter de receptie helaas met te weinig mankracht, om te kunnen helpen, leiding gevende zou er iets aan kunnen doen maar lapt het aan de laars! Als je als leidinggevende de reviews leest van ontevreden gasten dan zou je op zijn minst deze reviews zeer serieus kunnen nemen en er alles aan doen om deze te verbeteren!! Er wordt dus helemaal niets aan gedaan, geld innen van gasten maar verder kunnen ze de pot op!! Nooit meer! Hou absoluut niet van zo een instelling!!

Meer tekst...

Gereisd in sep, 2017

Nooit meer

Koopmans, 12-10-2017

Ik ga hier nooit meer naar toe .personeel is erg onvriendelijk. Mensen die hier vaker komen krijgen voorrang. En met het ontbijt is het ook triest koffie of thee zie je geen verschil is ook niet te drinken. Er hangt een bord met Niet roken. Nou ze zitten gewoon te roken en als je er wat van zegt kan je nog een grote mond krijgen. Echt smerig. De parasols zien er niet uit helemaal kapot en beschimmeld en de ligbedden ook gewoon heel erg oud . Er zat tussen de plafond in ons appartement een kat met jonge kittens 4 dagen bezig geweest om het weg te laten halen die maken een herrie niet normaal. En ook al meld je het hebben andere mensen noch wat te zeggen dat je er aan moet wennen. Nou ik snap niet waar ze zich mee bemoeien.

Kamer beneden was recentelijk gerenoveerd en ruim met terrasje en zitje.

Ronduit armoedig

Frits, 18-8-2017

Normaal gesproken als ik de reviews van te voren lees die nogal kritisch zijn denk ik het zal wel meevallen. Nou de negatieve over Hotel Bumas kloppen. Oude versleten kamers en handdoeken als schuurpapier. Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. Hele slechte WiFi. Ontbijt, wat een aanfluiting zeg koude flensjes of rijst en Oja als je het lief vraagt bakken ze een eitje voor je. Verder las ik dat het aardige personeel een hoop goed maakt nou ik heb ze niet gezien dan. Degene die er zijn waren nog te lui om van hun stoel achter de receptie af te komen als je een vraag voor ze had. De tuin van het complex is inderdaad mooi maar na nog een aantal jaren van geen onderhoud plegen weten ze die waarschijnlijk ook nog te verpesten. Kortom heb je geen probleem met slecht onderhouden kamers houdt je van een licht ontbijt. Voel je je thuis tussen mensen die voorheen in tormolinos en alanya rokend en drinkend aan het zwembad zitten. Dan is dit het perfecte hotel voor jou.

prima hotel op gunstige plek

Katinka, 14-3-2017

Wij kregen een opgeknapte kamer. De kamer was ruim, er was een groot goed bed en een fijn balkon. Het ontbijt was eenvoudig maar goed en het personeel was vriendelijk. We hebben genoten van het zwembad en de prima ligging niet te ver van lekkere restaurants en het strand.

Direct om de hoek aan de hoofdstraat vonden we een chauffeur die goed Nederlands spreekt ( en Duits, Deens, Engels) en ons voor een zeer redelijk bedrag 3 dagen Bali heeft laten zien. Hij hield hierbij rekening met onze wensen!

Fijn authentiek resort

Rolf, 17-1-2017

Fijn verblijf gehad bij Bumas. Authentiek Balinees resort met grote kamers, voorzien van koelkast, goed werkende airco en grote en schone badkamer. Het ontbijt is karig: gebakken ei, vers fruit en pannenkoekjes. Gewoon af en toe bij de buren ontbijten. Zeer vriendelijk personeel dat erg behulpzaam is. Zwembaden die elke werden schoongemaakt. Super verblijf in rustig deel van Sanur.

Vies oud hotel

Ankie, 10-1-2017

Op aanraden van vrienden hier 3 weken geweest. Kamer we vies, badkamer nog veel viezer, beestjes overal, een haan bij de buren die vreselijk vals kraait en je veel te vroeg wakker maakt. Verder alles heel oud, zwembad vies, mensen bij de receptie zitten de hele dag heel vies hun neus op te halen. Bah. Geen fijn verblijf gehad en na een week zijn we uitgeweken naar een ander hotel. Mensen die zeggen dat het wel meevalt, zijn zelf grote viespeuken.

Na het 11e jaar gewoon Prima!

Hans en Joke, 21-11-2016

Wat mensen moeten weten is dat het een 3 sterren hotel is in volledige Balinese stijl en uitvoering dat betekent reuze gezellig geweldige sfeer en ja af en toe best wat op of aan te merken wat betreft ontbijt, niet altijd echt schoon.

Wij zijn hier voor het 11e jaar en.......weer geboekt voor 2017 weer voor 2 maanden ! Als je de Balinese cultuur, stijl manier van leven niet aanstaat moet je hier niet boeken zoek dan een 4 of 5 sterrenhotel op maar ja die zijn duurder maar blijf hier weg! Zeuren kun je overal vooral als uit Nederland komt maar ja de prijs he ?

De ligging is prima op 5 minuten van zeer goede restaurants (Warungs) supermarkten en op 5-10 minuten lopen naar het strand.

Kortom een prima plek om heerlijk vakantie te vieren voor een zeer betaalbare prijs.

Hans en Joke super Bumas gasten !!

fantastisch hotel

anneke, 22-7-2016

In tegenstelling tot het zeer negatieve bericht van de vorige reclamant, wij zijn er in juni/juli voor de tweede keer geweest en we gaan in november er weer heen. Ontbijt is inderdaad summier maar bij de lokale super kan je het "opvrolijken". De bediening is super aardig en wij kunnen s'avonds zonder problemen een flesje bier krijgen. Als je de mensen maar respecteert. En anders maar een 5*hotel zoeken.

Basaal en twijfelachtig.

Robbert, 18-7-2016

Een zeer basaal driesterren hotel. Het is oud, niet schoon en gebrekkig. De tuin maakt veel goed, maar één van de zwembaden ziet er uit alsof je een virus zult oplopen als je gaat pootje baden.

Ontbijt is karig, maar wat moet je verwachten voor de lage pakketprijzen. Een slag om de arm houden en elders gaan ontbijten; prima oplossing.

Verontrustender is het niveau van de leiding/receptie. Ronduit homofoob en schandalig. 's Avonds een flesje bier halen bij de receptie? Gewoon genegeerd worden en de receptionist/barman praat gewoon door met de mensen die zitten te drinken. Toch volhouden en om twee biertjes vragen. En dan te horen krijgen dat het 'op is'.

Kortom: hotel is geen knip voor de neus waard. Gelukkig is er op het eiland voldoende te doen om Bumas te gebruiken waar het voor bedoeld is: slapen (op groezelige lakens), douchen (in een twijfelachtige badkamer) en zo snel mogelijk 's ochtends op pad en laat weer terugkomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Bumas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bumas in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bumas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bumas scoort een 7.05 uit 10 op basis van 187 reviews.