Tijdelijk €25 aanbetaling

7.6GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Besakih Beach Resort voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Besakih Beach Resort

• 10Pauline Hageman24-07-2015

Fantastisch hotel

Prachtige ligging in hartje Sanur de winkel en restaurantstraat. Zelfs een Starbucks in de buurt. Direct aan zee met gratis ligbedden. Schitterende tuin met mooie Balinese beelden. Goed verzorgde receptie met enorm klantvriendelijke medewerkers.Restaurant van het hotel is ook prima. Natuurlijk iets hogere prijs, maar binnen de maatstaven. Kamers zijn schoon, maar gedateerd. Op onze trouwdag enorm boeket bloemen gekregen van het hotel over Customer Care gesproken.

• 4Anja en Rob28-09-2012

niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst werden we ontvangen bij de receptie door een onvriendelijke mevrouw, bleek de manager te zijn. De eerste en enige onvriendelijke persoon die wij op Bali tegen kwamen. Bij het zien van de kamer, en we hadden tijdens onze rondreis heel wat kamers gezien, werden we niet vrolijk. Badkamer zag er onhygiënisch uit, veel schimmelranden rond de badkuip. Ook het rooster in het badkamerplafond heeft een grote schoonmaak beurt nodig. De ligbedden op het stand zagen er vies uit, veel sigarettenpeuken op het strand (terwijl dit niet nodige was, verder op bij een hotel zag het er verzorgd uit) Het ontbijt ging wel, moest wel je handtekening zetten voor een plakje kaas of een eitje. Als je dit hotel vergelijkt met de omliggende hotels is dit een ruime onvoldoende, zeker met zo een manager.

• 6plien25-08-2010

Groot hotel

Groot hotel direct aan het strand in Sanur. Ze vragen alleen Europese prijzen terwijl de kamer die wij hadden het niet waard was. We hadden een standaard kamer met een slechte badkamer die nodig aan renovatie toe was. Verder wel een mooie ligging aan het strand en veel restaurantjes in de buurt.

• 9Paul25-04-2010

Prachtig hotel

Schitterend aan het strand gelegen hotel, centraal in Sanur tussen de winkels en restaurants. Ik kom er al 20 jaar en kom er, net als vele anderen, steeds weer met plezier terug. Het personeel is fantastisch, bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Het hotel heeft een schitterend verzorgde tuin met veel vijvers en prachtige bomen. Het eten in het restaurant is klasse en de prijs volledig waard. Aan het strand zijn twee mooie zwembaden. De kamers zijn over het algemeen prima, op enkele klassieke kamers na die aan renovatie toe zijn.

• 0Martien Seijkens10-08-2008

Wat een afknapper 2 sterren nog te veel.

Of het hotel is helemaal op de schop gegaan en is er compleet nieuw personeel aangetrokken. Wij zijn hier geweest in 2005 voor 6 weken een groepsreis. Het ontbijtbuffet was niet wat je noemt uitgebreid,zeg maar zeer karig, en om nasi of bami ( die echt niet geweldig was )te krijgen moest je de gastheer of gastvrouw inschakelen want dit werd botweg geweigerd. De kamers en de bungalows waren niet om over naar huis te schrijven, en als dan s'nachts de ratten over het plafond rennen voel je je niet behaaglijk, als je daarover klaagde werd gezegd dat dat halfapen waren dus niets om je druk over te maken, maar ze legde wel spijkerplanken met lijm om ze te vangen en ze werden gevangen ( ratten!). De zwembadjes, je zwom in lauwe water dat nou niet echt helder zwembadwater was. Het personeel op een enkele uitzondering na (de leerlingen) zeker niet vriendelijk en behulpzaam. Het was gewoon een oud uitgewoond hotel. Wij gaan dit jaar weer naar Bali maar dan naar het Melia Benoa hotel

• 8Jane31-10-2007

Een heel fijn hotel met voldoende fijne bedden op het brede strand. Fijn zwembad, voldoende faciliteiten. Echt een aanrader!!

• 9Paul Frijns22-07-2006

Centraal gelegen hotel met 2 prima zwembaden en restaurant direct aan het strand. Uiterst vriendelijk en hulpvaardig personeel, je voelt je er tussen vrienden. Heb er al 10 keer gelogeerd en ga er ieder jaar weer terug vanwege de gezellige, ongedwongen sfeer.

• 7cobi moelaart17-04-2006

het strand werd goed schoongemaakt...de kamers ook elke dag schone handdoeken en beddegoed.strandlakens kon je elke dag halen.het personeel was vriendelijk.

Hotel Besakih Beach Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Jl. Danau Tamblingan P.O. Box 3306 Sanur, 80228