Appartement Baliberg

Meer appartement info

99 reviews over Appartement Baliberg

• 8ligtvoet19-11-2011

Super

Balibergvilla is kleinschalig, ligt in een zijstraatje van het Mercure hotel, niet ver van het strand. Onze kinderen (4 en 8 jaar) hebben genoten van het zwembad en waren gek op Takkie. Heerlijke restaurants in de winkelstraat en ze brengen je zo weer naar je appartement. We hebben er een fantastische week gehad.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10Maurits & Sabine14-11-2011

Fantastische accommodatie!

Kleinschalig, maar erg sfeervol verblijf. Ideale plek ook om Bali te verkennen. Het personeel en Marja (NL eigenares) helpen graag en weten elk probleem te tackelen ;) Daarbij is het strand op loopafstand, maar er staan ook fietsen klaar voor de gasten. Verder beschikt het complex over een heerlijk zwembad, waar je na een dagje bakken op het strand heerlijk bij kunt komen. Bovendien wordt het complex / kamers dagelijks grondig schoongemaakt en kan er ook gebruik worden gemaakt van Wi-Fi om contact te houden met het thuisfront. Balibergvilla ligt in een rustige woonwijk, maar op loopafstand van de vele winkeltjes / restaurantjes. Als je wilt kun je ook bij het complex lunchen / dineren, het personeel regelt de lekkerste gerechten. Juist vanwege de kleinschaligheid is er regelmatig contact met andere gasten, iets wat wij erg waarderen ten opzichte van de grote hotels. De eerstvolgende keer Bali kiezen wij 200% zeker weer voor Balibergvilla! Een vakantie om nooit te vergeten!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Andre en Beppie14-10-2011

Geweldig.

Nadat de poort opengaat waan je je in een stukje paradijs op aarde.De tuin,het zwembad,de appartementen,het personeel enz,het is allemaal tip top in orde.Balibergvilla ligt op 5 min fietsen vh strand wat wij geen probleem vonden,temeer omdat er gratis fietsen ter beschikking worden gesteld.Deze fietsen kan je ook gebruiken om 's avonds een leuk restaurantje op te zoeken. Takkie de waakhond is ook een icoon op het complex en een lieverd.Ook Marja is een zeer behulpzaam iemand die je met raad en daad bijstaat mocht je een probleem cq vraag hebben.Het ontbijt is gewoon goed en je hebt div keuzes die je kan maken.De kamers waren ruim,schoon en een heerlijk bed. Kortom,wij hebben zeer genoten in de 11 dagen dat we in de Balibergvilla verbleven.Marja en personeel,bedankt voor jullie zorgen.

Gereisd met partner in september 2011

• 10syl07-09-2011

Opnieuw genoten in de villa van Balibergvilla

Wij waren opnieuw drie dagen in de villa van Balibergvilla, en het was weer geweldig. De kinderen waren blij om Takkie weer te zien, die weliswaar iets ouder was geworden, maar nog even grappig en waakzaam. Ook leuk om Marja weer te zien en met haar te praten. Er zijn inmiddels gloednieuwe fietsen, waar we veelvuldig gebruik van hebben gemaakt, omdat het zo heerlijk is om langs de boulevard en naar de restaurantjes te fietsen. De villa is gewoonweg zalig, zo luxe en groot. Ook even in de andere kamers gekeken, alle met verbindingsdeuren, dus ook geschikt voor gezinnen met kinderen. En ook zeer ruim met grote badkamer en buitendouche. De tuin is zeer verzorgd, en ook het eetgedeelte. Op de veranda is het nog steeds genieten!! Wanneer we weer naar Sanur gaan, is dit voor ons "the place to be" !! Marja, veel succes verder!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Ben_Janette28-08-2011

Verborgen paradijsje.

Aan de hand van de vele goede beoordelingen, tips enz., hebben we gekozen voor Balibergvilla en dat is ons prima bevallen. Zeker als je de eerste keer naar Bali gaat en niet op voorhand 'blind' wil gaan boeken op meerdere locaties. Erg goed uitgangspunt voor verschillende excursies, ook om een dagje 'strand' in Sanur te gaan doen, shoppen in Legian of een tempelbezoek...prima gewoon. Verder wil ik me aansluiten bij J_Pul, dat met name de kleinschaligheid resulteert in het sneller maken van contact met de mede-bewoners, waarbij het (bijna dagelijks) uitwisselen en delen van elkaars ervaringen door ons als zeer prettig is ervaren. Eigenaresse Marja, haar personeel en de hond Tackie hebben fiks bijgedragen in een voor ons hele fijne vakantie-ervaring!! Thanks! Nog wel 1 puntje van kritiek; Zou inderdaad geen overbodige luxe zijn om de fietsen op zeer korte termijn te gaan vervangen en misscvhien een overdekte fietsenstalling te creeeren, zodat ze langer meegaan..

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Ger en Mohamed Ali van Campen22-07-2011

prachtig

Mooi,schoon,rustig,gezellig en klantvriendelijk Nette,vriendelijke en vlotte bedienging Mooi en schoon zwembad. Lieve hond aanwezig,(Tackie) Soms een banaan eten uit eigen tuin

Gereisd met partner in maart 2009

• 10linda_arno18-07-2011

Altijd weer

Onze tweede keer Balibergvilla, het was voor ons toch wel een gevoel van thuiskomen. Takkie was weer geweldig!, stond elke morgen weer voor de deur klaar om je te begroeten. Het vriendelijke personeel staat echt 24/7 voor je klaar. Elke morgen een lekker ontbijtje met heerlijke koffie, fruit,een pannenkoek,tosti,toast met ei. We hebben weer genoten van ons appartement, de 8 dagen vlogen voorbij. In de toekomst zullen we zeker nog een keer weer terugkomen. Ook weer genoten van het binnenland van Bali tijdens onze excursies met de nederlandssprekende Tika. Opbouwende kritiek: Om deze geweldige cijfers op Zoover te behouden, zou er wel een keer geïnversteerd moeten worden in nieuwe fietsen, deze kunnen echt niet meer. Terwijl de fiets een uitstekend vervoersmiddel is om Sanur te verkennen en/of richting het strand te gaan. Ook sommige ligbedden zijn aan vervanging toe.

Genoeg gezeurd nu. Bedankt voor alles weer en tot de volgende keer op deze droomplek!

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Jacques en Miriam16-07-2011

KLASSE TENT !!!

Dit kleinschalige complex is helemaal TOP ! Zowel in het appartement als in de villa geslapen waar de kamers (badkamers) jn beide gevallen ruim en schoon waren. Marja en het personeel zijn erg behulpzaam met het geven van info over Sanur en het eiland (apple store) daarnaast is de apotheek die ze beheerd erg handig.Het zwembad is heerlijk verfrissend na een dag op het strand of een trip door het binnenland.Bij "thuiskomst" wordt je meestal begroet door de koning van Bali "TAKKIE". De ongedwongen sfeer met name in de ochtend waar je ervaringen deelt met andere gasten maken je vakantie tot een onvergetelijke ervaring.

Gereisd met partner in mei 2011

• 10JORIN10-07-2011

TOPPERTJE !!!!

Op advies van vrienden hebben we veertien dagen bij Balibergvilla geboekt. Wij reizen best veel maar dit is echt een “toppertje”. De kamers zijn ruim en schoon. Het zwemwater wordt bijna iedere dag gecontroleerd. Iedereen was daar gastvrij en de verzorging was gewoon super. Toen mijn man een aantal dagen ziek was heeft Marja alles voor ons geregeld en zelfs voor een medische behandeling nog geld voorgeschoten. Waar krijg je zo’n service die voor ons veel verder ging dat je normaalgesproken mag verwachten. Je krijgt gewoon waar voor je geld ! Het strand ligt wel een eindje weg maar je kunt daar een fiets pakken en dan ben je er zo. Tegen een ieder die twijfelt zou ik zeggen….gewoon doen!!!
    Jorin en Annemiek

Gereisd met partner in januari 2011

• 5Harrie26-06-2011

Nooit meer

Wij hadden met familie de villa gehuurd. We hadden er hoge verwachtingen van maar dat viel mooi tegen. De villa is mooi ingericht en ruim. Alleen de schoonmaak kan veel beter overal stof onder de bedden vlekken in de lakens en schimmel in de badkamers de schoonmaak bestond uit een beetje vegen en dat was het. De bovenverdieping valt niet te slapen omdat het daar heel gehorig is. De badkamer was niet te gebruiken, omdat die nog heel smerig was en het water stonk heel erg, omdat het niet doorgespoeld was. Hebben dit gemeld bij personeel, maar hebben er niets aan gedaan. Wij vinden de waardering van een 9.3 dan ook veel te hoog. Gelukkig waren we hier maar een week en hebben we het de eerste 2 weken in Lovina wel top gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Appartement Baliberg info