Appartement Baliberg

• Kinderopvang
Meer appartement info

99 reviews over Appartement Baliberg

• 9Jim Doelman22-05-2012

Eenmaal hier geweest, kom je beslist terug!

Wij komen hier dus zeker terug wanneer we Bali weer een keer aan doen. Er is nauwelijks iets op aan te merken. Alles wordt goed schoon gehouden, personeel is heel erg vriendelijk. Niets is hen te veel. Steun en toeverlaat aldaar zijn verder Marja en haar trouwe viervoeter Takkie de Teckel. Niets is Marja te veel en zij heeft voor bijna alles wel een oplossing (zelfs bij problemen met diaree). En Takkie, Takkie is met afstand de liefste eilandbewoner op Bali! Het enige minpuntje waar wij tijdens ons verblijf vrijwel dagelijks mee te kampen hadden was ietwat geluidoverlast rond middernacht, veroorzaakt door buren verderop in het straatje. Het was dan een komen en gaan van scooters (bleek soort van escortbedrijfje te zijn). Eerste paar dagen viel het nog niet echt op maar bij een verblijf van drie weken gingen we ons op een gegeven moment echt storen aan die scootertjes.

• 10Frans en Corine Boer13-05-2012

Veel beter dan goed !!!!

Ondanks dat we altijd gebruik maken van Zoover bij het zoeken naar de beste accomodatie,schreven we nooit eerder een reactie maar deze wilde we jullie niet onthouden. In één woord geweldig!!! Wij verbleven hier 28 dagen en hebben dit verblijf als zeer positief ervaren. Er is werkelijk niets op aan te merken buiten dat het allerliefste en vriendelijkste personeel wel eens een kopje vergat af te ruimen maar ja dat vinden wij juist zo leuk aan Bali. Balibergvilla wordt geleid door Marja en ook voor haar alleen maar lof. Het maakte niet uit met wat voor vragen je kwam, Marja had wel een oplossing, een mannetje of een tip. De kamers, de ruimte, de buitendouche, het zwembad, de bediening, alles is tip top in orde. Het ontbijt met de andere gasten is een heerlijke manier om de dag te beginnen. Lekker kletsen met een Hollandse kop koffie en Marja deed daar dan ook gezellig aan mee. Kortom meer dan geweldig en wij gaan zeker nog eens terug !!!! Marja bedankt !!!

• 9Ineke28-04-2012

Een goed begin......

Het begin van onze vakantie was meer dan goed in Balibergvilla. Wij hadden het geluk te mogen vertoeven in de villa voor 2 nachten...wat een ruimte !We zijn keurig opgehaald van het vliegveld, hartelijk ontvangen bij aankomst en deze verwennerij duurde tot vertrek. Locatie dicht bij het centrum en strand en goed op de fiets te doen. Onze vakantie kon niet beter beginnen!

• 8yoda.sw21-04-2012

heerlijk relaxed verblijf

een aanrader als je comfort, rust, authenticiteit en kleinschaligheid zoekt en al het andere wel graag "om de hoek" hebt. Je bent wel een beetje afhankelijk van de rest van het gezelschap in de overige appartementen. Als het klikt is het leuk, als dat niet zo is zit je er wel een beetje mee opgescheept. Marja mag wel iets meer werk maken van het informeren van de gasten over de mogelijkheden die Sanur biedt.

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Sandra18-04-2012

Klein paradijsje..

Aan het einde van een steegje is de entree van Baliberg villa, een ander contrast met het steegje waar we door heen reden met de auto. Werkelijk een heerlijke plek om hier onze vakantie door te brengen. Baliberg villa is gebouwd tussen bestaande huizen van de bevolking, geen uitzicht naar buiten maar wel op het heerlijke zwembad en andere appartementen. Daardoor hoor je geen geluiden van buitenaf. Alleen s'nachts hoor je wel geluiden van de straat, zoals motoren en blaffende honden wat soms lang kan doorgaan.

De appartementen zijn sfeervol ingericht , en er is een heerlijke buitendouche zodat je soms onder een sterrenhemel staat te douchen. Verder is het personeel zeer vriendelijk. Goed ontbijt met vers fruit, toast en pannenkoeken. Ook heerlijke koffie, wat ook niet onbelangrijk is. Er staan veel fietsen, zodat je op de fiets het stadje kunt verkennen, en naar het strand kunt fietsen.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 10Henry en Petrie22-03-2012

Bali berg villa een paradijs op aarde

Voor de tweede keer hier geweest nov 2010 en maart 2012. Een paar kreten: Zeer vriendelijk personeel engels sprekend en een paar woordjes grappig Nederlands , goed schoon resort, mooi afgesloten resort dus veilig (ook voor kinderen), een plekje om tot rust te komen, Nederlandse eigenaresse, goede ligging om vanuit Bali Berg Villa dagtrips te maken op het eiland Bali, ligging is centraal om op steenworp afstand restaurantjes te bezoeken. Kortom was weer een topvakantie. We komen graag weer terug.

Gereisd met partner in maart 2012

• 10Wil van As19-03-2012

een topper

Wij zijn in Februari 14 dagen bij Balibergvilla geweest, het appartement was groot en schoon.Er was een heerlijk zwembad en fijne ligstoelen bij.Tijdens het ontbijt- wat heel goed was - hadden we leuke gesprekken met de andere gasten en ook Marja kwam er met een kop koffie bijzitten. De persoonlijke benadering van Marja vonden we heel prettig.Er zijn heel goede fietsen waar wij veel gebruik van hebben gemaakt .Als we weer naar Bali gaan dan beslist weer Balibergvilla. Gerard en Willie van As

Gereisd met partner in februari 2012

• 9karin satink06-03-2012

Super heerlijk rustpunt.

Wat een heerlijk rustpunt in het toch wel hectische Bali. Na een boel van het eiland gezien te hebben gokten we op een slaapplekje waar iets meer luxe was, maar geen (duur) groot resort, nou dat vonden we! Heerlijk. wel kleinschalig maar dit was zo fijn. Zelfs onze zoon van 17 was onder de indruk. Heerlijk zwembad en een prachtig ingerichte tuin, lekkere ligbedden. Het app. zag er verzorgd uit, leuk ingericht en ruim van opzet, grappig dat je ook buiten kunt douchen. Ontbijt is simpel, maar lekkere koffie heerlijk vers fruit, en natuurlijk kun hier ook kiezen tussen de boterham of mie goreng :) Het is een prachtige locatie voor met name families die iets te vieren hebben, 4 app. en 1 grotere villa (volgens mij 6 pers) De eigenaresse is nederlandse en kan je ook allerlei tips geven. En laatst but not least je kunt daar de fietsen gebruiken die bij Villa Berg staan. Hoop hier weer terug te komen en dan blijven we iets langer!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 10diny plasmeijer04-03-2012

een geweldige vacantie

wij hebben het heerlijk gehad het personeel en marja waren erg goed en erg behulpzaam alles was schoon en erg netjes.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Denise & Hilaire07-02-2012

Om terug te komen !!!!

Balibergvilla te Sanur is heerlijk- mooi en ruim. Het ontbijt is lekker, de kamer is heel ruim een veel lux, en Maja is zeer vriendelijk ook het personeel is zeer vriendelijk en willen je helpen als er problemen zijn, we waren er vorig jaar in October voor 14 nachten en we gaan dit jaar terug tegen October voor 16 nachten.

Gereisd met partner in januari 2012

Appartement Baliberg info