Appartement Baliberg

• Kinderopvang
Meer appartement info

99 reviews over Appartement Baliberg

• 6Pieter Maat09-07-2013

Prachtig huis MAAR.... Vies!

Balibergvilla is een mooi, smaakvol ingericht huis maar ondanks dat er iedere dag wordt schoongemaakt is het er vies! Overal ligt er stof en als je (in ons geval) je baby van 1 jaar over de huiskamervloer laat kruipen ziet deze zwart! Als je dit bij de eigenares aangeeft (Nederlandse) wordt er vervolgens niet adequaat op gereageerd. Personeel is vriendelijk maar timide. Behalve als de eigenares niet in huis is! Dan verschijnt weer de vriendelijke Balinese glimlach op hun gezicht en is men weer spontaan... In de villa hangen overal A4-tjes met de tekst dat het niet is toegestaan om zelf meegebrachte consumpties te nuttigen... Naast het feit dat deze mededeling zeer storend is, wordt je, als het ware, verplicht producten uit de minibars of van het restaurant te gebruiken. De prijzen die gehanteerd worden liggen ver boven het gemiddelde op Bali.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9joost29-03-2013

geweldige appartement, heerlijke rust.

Aangekomen in balibergvilla, je wordt geweldig ontvangen, de appartementen zijn ruim, en de omgeving is een en al rust, dichtbij de zee, winkels voor noodzakelijke dingen liggen op loop afstand, 24 uur zelfs. de prijzen voor frisdrank, bier of een lekkere broodje zijn schrikbarend goedkoop, het personeel is goed aanwezig, maar niet te overdreven, meerdere hotels bezocht in bali, en dat was meestal er opdringerig, al met al zullen we hier een zeer fijne vakantie hebben. marja en haar staff alvast bedankt en we zullen zeker terug komen

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 8Ineke en Frans22-11-2012

Gemiddeld vakantieverblijf

Baliberg Villa was voor ons een accommodatie die schoon was met vriendelijk personeel. De kamer was groot maar erg donker. Echter omdat je veel op stap bent en je kamer slechts gebruikt om te slapen, was dat niet echt een probleem. Het aantal kamers is erg groot in verhouding tot de oppervlakte van het perceel wat wel het gevoel gaf erg opgesloten te zitten. In 20 minuten loop je naar het strand en wij hebben gebruik gemaakt van de beschikbare fietsen waardoor we veel van Sanur hebben kunnen zien. Je kunt eindeloos langs het strand fietsen. We hebben geen gebruik gemaakt van het bestellen van eten en zijn zelf de stad in gegaan waar je voor een paar euro heerlijk kunt eten in de warung. De staf was vriendelijk. Omdat we de weken voorafgaand aan ons verblijf in Baliberg Villa in prachtige vrijstaande villa's hadden verbleven, viel Baliberg ons tegen. Verder is de omgeving ontzettend druk.

Gereisd met partner in september 2012

• 10carvooys06-09-2012

"Super mooie villa"

Bali berg villa is super,alleen een app is groot genoeg, wij hadden de villa, maar die is zooo groot!Maar super netjes ingericht, iedere dag schoonmaak, schone handdoeken, heerlijk terras, wifi werkt super! Altijd iemand aanwezig aan wie je iets kan vragen, onze zoon kreeg oorontsteking, de dokter was er binnen 10 minuten! zeer goede service, Het zwembad is goed, de tuin is mooi! Ontbijt is keurig, met alles wat je wilt! Het avondeten vonden wij iets minder, omdat zij dat ook zelf bij een restaurant halen, dus lang wachten en het eten is dan koud, maar goed, het barst van de restaurants in Sanur dus gewoon lekker erop uit gaan om te eten! Prima service aan het zwembad, iets afgelegen, maar zo in de stad met een taxi voor 1.50, als je wat oudere kinderen hebt of samen bent zijn er idd ook de fietsen! Maar dat vond ik met kleine kinderen toch nog iets link vanwege het drukke verkeer! Lief personeel, en lieve tekkel Jip

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Sabine Weusink25-08-2012

Fantatische plek.

Onze laatste week van onze vakantie hebben wij 6 nachten in Bali berg mogen vertoeven. Wat een geweldige plek. Mooie ruime kamer, schoon en erg gezellig. We werden opgehaald en terug gebracht naar het vliegveld. Wat een service. Er zijn fietsen ter beschikking, wat overdag wel erg makkelijk is, en 's avonds neem je een taxi. Kost ook bijna niks. Voor €1,50 ben je aan de andere kant van Sanur bij de avondmarkt, waar je heerlijk kunt eten. Helaas had ik veel medische zorg nodig door een ongelukje. Maar wat een service van Marja en het personeel. Hiervoor wil ik jullie nog hartelijk bedanken. Wij komen hier zeker terug. Het is een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7marcel_steenbakkers04-08-2012

Jammer maar niet helemaal onze plek

Appartementen zijn erg mooi, groot, netjes, mooie buitendouche. Zwembad ook mooi, niets mis mee. Wat voor ons jammer was: we hadden bij de vorige 4 hotels/huisjes altijd een open gevoel van vrijheid. Dat was in bbv niet. Meer een opgesloten gevoel. Er is veel op een paar vierkante meter "gepropt". Alles wel mooi en netjes maar voor ons gaf het een bekrompen gevoel. Ligging was ook erg ver weg van de restaurantjes en boulevard. Overdag geen probleem, makkelijk met se fiets te doen, avonds prima met de taxi te doen, maar is gewoon jammer dat je niet ff snel op en neer kan. Ook jammer dat als je met de fiets op pad bent je moet maken dat je voor donker terug bent ivm ontbreken verlichting. Ander minpunt. MUGGEN! Enige plek in bali waar wij muggen tegen zijn gekomen en dan alleen in de kamer/ veranda. Nogmaals niet echt onze plek, wel heel mooi, netjes en aardige mensen,maar ik denk meer geschikt voor wat oudere stellen dan voor jonge stellen cq kinderen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10Twan en Andries19-07-2012

Geweldig begin!

Een superplek !!! We maken een rondreis door Indonesië en zijn begonnen in Bali. Wij werden daar keurig netjes van het vliegveld gehaald en de ontvangst op Balibergvilla was meer dan hartelijk te noemen. Het ressort is een klein paradijsje waar we ons vanaf het eerste moment al thuis voelden. Het personeel is gastvrij en heel vriendelijk. De kamers zijn ruim en schoon. Het water in het zwembad is gedurende ons verblijf 2x op kwaliteit gecontroleerd en dat gaf ook een goed gevoel. Marja is een hele fijne gastvrouw die elke dag even langs kwam. Zij stond ons met raad en daad bij en stelde ook alles in het werk om het ons naar de zin te maken . De fietsen en het gratis internet zijn ook een welkome service. Ons verblijf van 4 dagen was daar prima verzorgd en zeker voor herhaling vatbaar !! Wij wensen Marja en haar crew nog veel succes voor de toekomst en wij komen zeker terug !!

Gereisd met partner in januari 2012

• 6Nora11-07-2012

Een tegenvaller

Naar aanleiding van de zeer positieve reacties hieronder boekte ik 2 nachten BBV. En ik ben blij dat ik er niet langer gebleven ben.

Bij onze binnenkomst, werden we in tegenstelling tot alle andere accommodaties onvriendelijk ontvangen. Het hek bleef dicht en we hadden het gevoel niet welkom te zijn. Er werd moeilijk gedaan, wat komen jullie doen? En onze reservering en betaling werd niet geloofd. Nog nooit meegemaakt.

Balibergvilla vond ik te ver afgelegen liggen van de boulevard en het strand. Je kan wel gebruik maken van de fietsen maar 's avonds zonder licht geen prettig idee en dus is het dik 20 minuten lopen door een onprettig stuk waar je niet altijd zin in hebt.

De accommodatie zelf zag er mooi uit van binnen en buiten! en die kakkerlak binnen en ratten buiten die ik zag lopen vind ik nog minder erg dan het gevoel onwelkom te zijn als gast.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8rook01-07-2012

Paradijsje

De ontvangst in het resort Balibervilla was opvallend hartelijk en gastvrij. Het appartement was keurig en groter dan verwacht. Voor het appartement staan 2 heerlijke stoelen om in te kunnen relaxen. Er is een koelkast in het appartement gevuld met drinken dat iedere dag wordt bijgevuld. De badkamer is zeer ruim met een aparte ruimte voor het bad en toilet. Tevens is er een privé buitendouche. De Nederlandse contactpersoon had de gegevens van de vlucht doorgegeven zodat we netjes op het vliegveld werden opgehaald. Super!! Het personeel van BBV doet er echt alles aan om je vakantie naar je zin te maken. Zoals het geven van tips, bellen van taxi's en zelfs het halen van medicijnen. Voor ons is Balibergvilla echt een geweldige ervaring geweest en we kunnen deze dan ook iedereen aanbevelen. Hartelijke groet fam Rook

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Fransje06-06-2012

Een fantastische accomodatie

Wij waren voor het eerst op Bali en startte vanuit hier onze rondreis. In een woord Geweldig!! We werden netjes verwelkomt en opgehaald van de luchthaven door het vriendelijke personeel van Balibergvilla. We boften want we kregen voor 4 nachten de prachtige masterbedroom. Deze is direct gelegen aan het prachtige zwembad en een mooi overdekt buitenterras. De kamer is voorzien van alle confort en heel sfeervol ingericht. Het personeel is vriendelijk en Maja is iedere ochtend aanwezig om een babbeltje te maken en/of al je vragen te beantwoorden. Je kunt gebruik maken van de fietsen waardoor je zo in het stadje en/of aan het strand bent. Kortom een aanrader voor iedereen!!! Maja en alle andere lieve mensen, nogmaals hartelijk bedankt.

Gereisd met partner in april 2012

Appartement Baliberg info