8 tips over Appartement Baliberg

• Sandra, 18-04-2012 Rapporteren

Sanur zelf een een klein stadje, vol winkeltjes en een keur aan eetgelegenheden. Aan het strand zijn de warungs waar de local people zelf ook eten. Heerlijke gerechtjes voor een zeer klein prijsje. Taxi,s zijn er genoeg, en ook dit voor weinig geld (2 euro) Baliberg villa heeft ook connecties met chaffeurs die je meenemen naar bezienswaardigheden zoals tempels en rijstvelden, is echt aan te raden. Onze vakantie was echt super, mede door balibergvilla en komen zeer zeker terug naar hier!

• Henry Huyberts, 04-08-2013 Rapporteren

Bezoek vanuit baliberg villa het olifanten park.

• HansVerhoeven, 26-07-2013 Rapporteren

Aan het eind van de straat links is Art warung. Lekker eten en niet duur. Maar ik zou wel terplekke de lampen aan het plafond en de ventilatoren vervangen. Maar ja, het is Bali...... Neem een lokale driver voor ongeveer 40 euro kun je een hele dag op rondreis. En zijn erg veel mooie plekken op Bali!

• Nora, 11-07-2012 Rapporteren

Marja hebben wij helaas niet meegemaakt, zij was er niet. Het personeel heeft in ieder geval nog veel te leren. Dit is niet de Bali sfeer en vriendelijkheid die wij gewend zijn!

• Jim Doelman, 22-05-2012 Rapporteren

Wanneer je langer verblijft dan een paar dagen. Spreek dan tijdens het reserveren een voorkeur uit voor appartement 3 of 4.

• rook, 01-07-2012 Rapporteren

Ga vooral regelmatig een dagtochtje maken met een privé chauffeur. Het verkeer op Bali is zelf nogal chaotisch en je laten rijden naar de juiste plekken is wel net zo relaxed. Er is zoveel te zien en te beleven. op Bali. Exra tip: neem ook je tijd om goed te acclimatiseren.

• yoda.sw, 21-04-2012 Rapporteren

Down hill tour per fiets vanaf de vulkaanberg boven Ubud

• Maurits & Sabine, 14-11-2011 Rapporteren

Wij vonden het zwemmen met Dolfijnen in Serengan erg leuk. Zoek ook eens de tot nu toe nog onbekende stranden Padang Padang en Balangang op. Deze vind je in de buurt van Jimbaran en Nusa Dua, zuiden van Bali. Kijk uit met eten, niet bij elke Warung kun je 100% hygiënisch eten. Kijk dus altijd binnen of er meer toeristen zitten. Verder raden we iedereen de trip naar Gili Trawangan aan, een schitterend bountyeiland en ideaal voor snorkelen, zonnen en relaxen. Tip: kies de boot van Bluewaterexpress