Appartement Baliberg

• Kinderopvang
Meer appartement info

99 reviews over Appartement Baliberg

• 10Lambert 30-09-2014

een geweldige plek in bali .top lokatie

We komen er al voor de negende keer , en elke keer weten ze ons weer te verrassen . Zeer vriendelijk personeel . Alles word voor je geregeld , zefs de vuile was. Als je vertrekt kan alles weer schoon in de koffer. Gewoon een top plek . We kunnen het iedereen aan bevelen . Zo als het klokje thuis tikt , zo tik hij ook in balibergvilla.Maar dan met wat tijd verschil .

• 9Fam. Landman07-09-2014

Zeer goed en prettig verblijf

Als familie met 2 dochters van 12 en 14 hebben het prima naar ons zin gehad op Baliberg. We hadden 2 appartementen met een tussendeur deze waren ruim en werden zeer goed goed schoongemaakt. 's morgens kregen we koffie op het terras en het ontbijt was goed. Jay en zijn staf doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Binnen Sanur is de auto met chauffeur van Baliberg beschikbaar. Voor trips en uitjes regelen ze een goeie betrouwbare chauffeur of organisatie. Er staan fietsen die je gratis kan gebruiken om naar Sanur/strand te fietsen. Mocht je 's avonds geen zin hebben om uit te gaan eten, dan kun je hier ook goed eten. Zelfs massage aan het zwembad wordt door Jay en zijn staf geregeld. Alles bij elkaar zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een heel goeie vakantie gehad op Baliberg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Joan en Piet Jeschar14-08-2014

Balibergvilla

Balibergvilla is verkocht, maar niemand hoeft zich ongerust te maken. Marja blijft nog een tijdje op de achtergrond meedraaien. Dit was de 2e keer dat wij op Balibergvilla hebben verbleven. De kamers zijn nog steeds even mooi en er wordt nog even goed gepoetst. De nieuwe staf,Jay en zijn medewerkers, stelt alles in het werk om het de gasten naar de zin te maken. Jay heeft voor iedereen tips over van alles en nog wat en kan ook voor vervoer zorgen tegen hele concurerende prijzen. Het vervoer binnen Sanur wordt voortaan door Balibergvilla verzorgt. Wij zijn hier met onze kinderen en hun gezin van 21 juli tot 30 juli geweest en hebben het echt naar onze zin gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Geert Jansen10-08-2014

Hele mooie Villa in Sanur

We zijn hier 11 nachten geweest met 7 volwassenen en 5 kinderen. We hebben het heel goed naar onze zin gehad. Jay en zijn staff hebben erg goed voor ons gezorgd. We hadden de villa en een appartement. Iedere morgen staat het ontbijt voor je klaar in de eethoek naast het zwembad. De villa ligt in een Balinese woonwijk. Vanuit de villa ben je zo bij het strand en bij de winkelstraatjes. Je kunt er ook een fiets meenemen die bij de villa staan en als je een auto nodig hebt regelt Jay dat voor je. Binnen Sanur rijdt er iemand van het personeel en als je een excursie wil maken regelt hij een goede chauffeur die vaak voor de villa rijdt. Je kunt ook bij de villa eten, het komt van een restaurant en wordt dan daar geserveerd.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Coos Poelstra27-07-2014

Een geweldige plek om een paar dagen te zijn.

Begin mei 2014 zijn mijn vrouw en ik vijf dagen in dit hotel geweest en met enorm veel plezier. Er waren die dagen weinig gasten, maar wat zijn we verwend door het personeel. We verbleven in een van de vier heel mooie kamers met een prachtige badkamer met apart toilet. Heel speciaal was de buitendouche! Elke morgen werden we door de manager extra verwend met een typisch Balinees/Indonesisch ontbijt dat werd gevolgd door het normale ontbijt. We hebben genoten van de hele entourage. Het hotel ligt wel een beetje afgelegen van het "centrum", maar voor een enkel restaurant kun je gebruik maken van een gratis taxi. Maar je kunt ook op de fiets gaan; dat is wel heel apart. Het personeel is erg behulpzaam en zeer klantvriendelijk!!!. Je kunt een lunch bestellen, maar de maaltijd komt van een restaurant. De kamers worden grondig schoongemaakt. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Henry en Petrie Huyberts27-07-2014

Prachtige lokatie

Baliberg is een accommodatie lekker rustig gelegen in Sanur. Een paradijsje op aarde. Vanuit baliberg ben in 5 min. lopen in het centrum van Sanur. De nieuwe eigenaresse Chrisna heeft het met haar volledige nieuwe Staff ons een zeer kwalitatieve goede vakantie gegeven chapeau!!!!! De accommodatie is heel goed schoon en prima verzorgt. Zelfs de bedden zijn zeer goed van kwaliteit.

• 9Maria en Lambert brouwers20-07-2014

Geweldig

Heerlijke en hele fijne weken in baliberg, geweldig gezellig en leuk personeel die alles voor je doen , Jay en staff geweldig, ook de fijne contakten met Marja , we komen volgend jaar zekers terug

• 10Rudy Eghuizen13-11-2013

prachtig klein paradijs in Sanur

Prachtige ruime schone kamer, mooi ingericht, koel, van alle gemakken voorzien. nieuwe bedrijfsleider is een erg vriendelijke dame , personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Hebben goede tips over de omgeving. Er zijn zelfs fietsen beschikbaar waarmee je Sanur en het strand kan ontdekken. En anders is er altijd om een chauffeur te vragen die je het prachtige eiland kan laten zien. Daarna is het heerlijk terug komen in dit kleine paradijs met een heerlijk zwembad. Was een droomvakantie en zeker een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Henry Huyberts04-08-2013

Een paradijs op aarde

Een mooie lokatie in het hart van Sanur, super vriendelijk personeel. Een echte aanrader. Vanuit de villa zijn dagtrips zeer goed te doen. Marja de eigenaresse heeft hiervoor goede tips. Maar als je lekker een dagje niets wil doen als alleen lekker luieren is het ook lekker rustig op de villa

Gereisd met partner in juni 2013

• 9HansVerhoeven26-07-2013

Heerlijk rustig plekje in Sanur

We hebben het hier prima naar onze zin gehad. Locatie is in een doorgaand achteraf straatje, maar het is lopend goed te doen naar het strand en naar het centrum van Sanur waar alle restaurantjes zijn. In de omgeving van het complex is verder niks. Af en toe wat woon en verkeersgeluiden, niet storend. Voor een week is het prima te doen, daarna zijn we naar Ubud vertrokken. Lekker, wel ietwat beperkt ontbijt, maar vers gemaakt. Pannenkoekjes en toast met fruit en drankje, koffie, thee....habben we thuis niet eens! Heerlijk zwembad, net personeel.

Gereisd met partner in juni 2013

Appartement Baliberg info