Villa Aston Legend Villas

VillaWeer vandaag32°26°
Villa Aston Legend Villas
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Aston Legend Villas voor je op een rij gezet:

8 reviews over Villa Aston Legend Villas in het Nederlands

Droomvakantie

Alex en Anika, 17-10-2009

Prachtige villa's. Heerlijk zwembad. Veel privacy. Buiten het park genoeg restaurants. Zeer sfeervol. Ontbijt heerlijk. Kun je zelf kiezen wat je wilt. Alles word zeer goed bijgehouden. Elke dag kun je gratis 2 kledingstukken p.p. laten wassen. Je krijgt het netjes verpakt en schoon de volgende dag weer terug. Alles is in 1 woord geweldig !!!!!!

Heerlijk privé

Esther, 28-9-2009

Veel ruimte zo met z'n tweetjes! De plungepool was erg fijn na een hete lange dag! Bij de entree van het complex verwacht je eigenlijk geen villas, maar het was helemaal prima! Mooie lekkere buitendouche, en de service is helemaal goed! En op loopafstand van het strand waar je lekker en goedkoop een hapje kunt doen!

zo veel luxe en service

YJ & PS, 17-8-2009

Wij verbleven hier 14 dagen en het was heerlijk. Reuze villa met giga privé zwembdad, super service 24 uur per dag. Probeer eens de romantische avond met 1000 rozenbladeren in het water, diner aan de rand daarvan, kaarsen erbij en lekker smullen. Kookles is ook een aanrader. Na 1 week werd het ontbijtmenu uitgebreid zodat je niet 2 weken lang hetzelfde eet - prima!

Buitengewoon fantastisch

Monique, 10-7-2009

Een hele mooie villa in een prachtige omgeving. De service was buitengewoon goed, staff ontzettend vriendelijk en niets is ze te veel. Een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldige Honeymoon

Alex en Anika, 8-10-2008

Prachtige villa. Uitstekende service. Heerlijk ontbijt die je zelf kan samenstellen en of in je villa kan opeten of in het restaurant. Prachtige perfect verzorgde tuinen. Villa zeer goed, mooi en zeer schoon. Heerlijk zwembad. De service is uit de kunst. Heel vriendelijk personeel. We kregen een welkomstmassage van een uur. Heeeeerlijk.

Je kunt elke dag 2 kledingstukken per persoon gratis laten wassen. Ideaal. Kun je met een schone koffer weer naar huis. :-)

EEN GROTE AANRADER !

Héél erg goed!!

Joyce van der Spil, 25-7-2008

Na een lange en vermoeiende reis, die toch heel plezierig was door de service van Singapore Airlines, kwamen we aan in Aston Legend Villa's. Het was echt fantastisch! 's Ochtends werd er een heerlijk ontbijtje gebracht en daar zaten we dan aan ons privé zwembadje in onze eigen super de luxe 'kampong'. De villa bestond uit een open woonkamer en keuken met twee gebouwtjes waarin de slaapkamers met open badkamers waren gehuisvest + het zwembad. Dit alles ommuurd met een toegangspoort en ingericht in een trendy lounge stijl. Dus hou je van privacy, dan is dit een absolute aanrader! De medewerkers waren uiterst vriendelijk en het restaurant van een prima kwaliteit zeker in vergelijking met de rest van de restaurants in de omgeving. Het privéstrandje is niet echt wat maar dat vonden wij persoonlijk niet zo boeiend. Wij gaan zeker nog een keer!!

Aanrader !!

Els, 2-7-2008

Wat een luxe. Het complex heeft maar 6 villa's, hierdoor veel rust en persoonlijke aandacht. Het ligt niet direct aan het strand. De appartementen zijn ontzettend mooi ingericht, mooi prive-zwembad en wat is er nu niet geweldig aan buitendouchen onder de sterrenhemel !!

Wat hebben wij het hier geweldig gehad! We hebben gebruik gemaakt van de 3 kamervilla. Wat een ruimte!

Een badkamer die bijna groter is dan de woonkamer thuis! En natuurlijk je eigen zwembad! Heerlijk om zodra je wakker wordt je bikini aan te trekken en binnen 10 stappen een duik te kunnen nemen.

De service is prima, steeds werden de kopjes meegenomen, nieuwe thee en koffiezakjes bijgevuld. 's avonds sloeg men je bed al open. Je kon er zo inkruipen.

Wij hebben ons prima vermaakt. Ook het eten in restaurant Caramel was prima. naar verhouding wat duurder, maar dat was met alles zo in vergelijking met Java. Het strand vond ik zelf wat minder. Veel troep en zeewier in het water wat het niet echt aantrekkelijk maakt om daar het water in te gaan.

Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Aston Legend Villas in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Aston Legend Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Aston Legend Villas scoort een 9.89 uit 10 op basis van 9 reviews.