Hotel Artotel Sanur-Bali

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Artotel Sanur-Bali voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Artotel Sanur-Bali

• 9Renske31-07-2019

Geniete.

Geweldige plek!! Heerlijk zwembad. Lieve staf. Mooie plek op geweldig Bali!!

Alleenreizend

• 9Dennis10-02-2019

Ge-wel-dig

Wij waren voor het eerst ik Bali. Het hotel is echt heel goed. Het zwembad ( rooftop ) is echt geweldig. Ze hebben een beachclub waar je heel goed en lekker kunt liggen.

Goede service in het hotel. De mensen doen echt werkelijk alles voor de gasten. Elke dag wordt de kamer schoon gemaakt. Het ontbijt is geweldig, van ieder wat wils. Zo kan je lokaal eten, maar ook Engels ontbijten en gewoon normaal ontbijt met een broodje.

Kortom, geweldig en voor iedereen aan te raden.

• 5J09-02-2019

In dit hotel kom ik niet weer geen balinese sfeer.

Algemeen:Geen lounge om even rustig te zitten,geen shuttlebus naar strand of Denpassar,kamers worden te laat schoongemaakt om 14.00 uur,zwembad 5e etage te klein geen parasols,ontbijt mininmaal geen verschillende soorten kaas en vleeswaren,bibliotheek minimaal. Hotelkamers:Geen stoelen,tafeltje en asbak op balkons,geen kleine handdoeken in badkamer,geen TV kanaal BVN,spiegelwand nutteloos,zitbank voor 2 personen ontbreekt,voor 2e koffer geen ruimte,kast onpractisch en te klein,spiegel in badkamer te laag van onderen nat en komt weer in,te weinig ophanghaken in badkamer minimaal 4 stuks,wastafel ondiep spettert alle kanten op,wastafelkraan los,kapstokhaken ontbreken in kamer,kluis en koelkast niet in kast maar onder bureau,bed te breed hoeft niet meer als 1.80 m1,kastjes naast bed onpractisch schuiflade te strak en te groot.

• 2018
    10Nathalie01-12-2018

Fantastisch hotel op super locatie,

Prachtig hotel in art stijl met mooie kunst om te bekijken , geel lekker ontbijtbuffet met continentale en Europese gerechten 👌met een aangenaam zwembad op het dak en lekkere cocktails, zeker een must om je reis in Bali te starten

• 9M.de Zwager29-11-2018

Prachtig hotel met vrij toegankelijke beachclub

• 10Kyla kuiper23-11-2018

Ongelofelijk mooi geweldig

Ik mis het zo erg dat ik graag terug wil 😍 het was zo fantastisch daar ohh ik droom er elke nacht van en dan zie ik me daar gewoon lopen / liggen 😍 aan zee heerlijk wijntje er bij

• 8Albert12-11-2018

Topvakantie!

Prachthotel, gunstig gelegen in Sanur op loopafstand van de zee.

• 9Margreet K30-04-2018

Heerlijke vakantie gehad in een fijn hotel

Een prachtig hotel met heel vriendelijk personeel. Het ontbijt is erg goed. Mooie kamers en keurig onderhouden. Bijna iedere avond is er live muziek, dit is wel in je kamer te horen vanwege het open karakter van het hotel. Rond 22:00 is het meestal weer rustig. Kortom, een heerlijk hotel.

Met vrienden

• 8mario12-04-2018

pragtig

nou we waren nog nooit op vakantie geweest ik had de prijs gewonnen. we hebben zoiets nog nooit gezien heerlijk

• 8Lisan10-04-2018

Heerlijk geslapen, vriendelijk personeel. Huur wel een scooter, makkelijkste manier om jezelf te verplaatsten!

Met vrienden

3 tips over Hotel Artotel Sanur-Bali

• C.Verhage, 19-04-2017

Wil je rustig en romantisch tafelen, loop bij het strand li. het pad op naar 'Coco Bistro'. Heerlijk bereid eten en vers gemaakte pizza's in een steenoven aan het strand. Bezoek op zondag morgen de 'Pasar Minggu', tegenover warenhuis Hardys. voor vers bereidde ind. snacks etc. op loopafstand van het hotel. Voor lunch of strandstoel, sla bij het strand re. af naar een van de goedkope eetstalletjes.

• C.Verhage, 19-04-2017

Kijk uit bij geld wisselen dat er geen commissie wordt berekend. Een gunstige koers is niet altijd zo gunstig als het lijkt. Beter is om te pinnen bij een ATM. voor altijd de juiste koers.

• C.Verhage, 25-04-2017

Voor de 7e keer Bali bezocht. Prachtige nieuwe luchthaven. Vlotte en zeer vriendelijke douane afhandeling. Geen visum tot 30 dagen verblijf. Wat een verschil met voorheen! Alle prijzen moeten in IDR. worden betaald. Mogen niet meer vragen te betalen in US$. Alle ijsklontjes bij de betere zaken zijn veilig om de gebruiken. Worden aangeleverd vanuit een fabriek! Geef als tip tussen de IDR 5000 en 10.000. = resp. € 0.35 - € 0.70 afhankelijk van hun diensten. 1 milj .IDR = ongeveer € 70.00

1 vraag over Hotel Artotel Sanur-Bali

• Iris, 01-03-2018

Beachclub

Ik ga in augustus naar Artotel en ik vroeg me af wat ik moet weten over de Beachclub die erbij hoort. Is dat ver weg en moet ik daarvoor betalen? Is het groot, genoeg ligbedjes?

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Golfbanen