Hotel Ari Putri

+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 53 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

54 Reviews over Ari Putri

• 2Karel02-02-2018

Word elk jaar minder.

Standaard kamers zijn toe aan een update. Was ook niet zo schoon als 2 jaar geleden, dit is voor ons de laatste keer Ari Putri. Wij zijn nu in een ander hotel geweest iets duurde 2 euro per nacht meer, dit hotel was fantastisch. Na bijna 20 jaren op Bali te komen, zijn er veel mooie/betere accomodaties voor deze prijs.

• 1marta18-01-2018

Nooit meer

Zeer slecht onderhouden hotel overal viezigheid. Eten niet aan te bevelen. Kamer zijn hoog nodig toe aan een update. Geen aanrader. In het zwembad bij de Luxe kamers betonnen stoel afgebroken waardoor er scherpe tegels los kwamen. Hierdoor zijn drie mensen gewond geraakt door dat ze zich sneden aan de tegels. Na een week hebben ze actie ondernomen. ze spande een plastic lintje in de hoek waar het gebeurt was. Dat was alles.

• 8marijn02-02-2017

De Luxe kamers niet geluid dicht

Inderdaad zoals vorige schrijver al aangeeft in de dure De Luxe kamers tot middernacht geluidsoverlast van de Onion bar aan de overkant . Voor mij geen De Luxe kamer meer zoiets geeft toch een minder goed gevoel toch zeker als je er een lange periode bent. Misschien mocht ik terug komen beter een goedkope standaard kamer pakken is inderdaad meer dan de helft goedkoper.

• 7karel31-01-2017

Voor redelijke prijs aardig hotel

Aardig hotel zeer rustig gelegen dit geld alleen voor de standaard kamers. Als je in een De Luxe kamer zit aan de voorzijde heb je tot 24.00 uur geluidsoverlast van de bar aan de overkant live muziek. Deze kamers zijn ook nog 2 maal zo duur als de standaard kamers.

• 9Sylvia15-10-2016

Goed!

Mooi typisch balinees hotel op een prima ligging. Het hotel ligt op loopafstand van het strand en ligt aan een gezellige straat met verschillende eetgelegenheden. De hotelmedewerkers waren erg vriendelijk en de kamers schoon. Wij hebben de laatste dag de kamer langer bijgeboekt en ook dit was geen probleem.

• 9Klein22-12-2015

fantastisch, zou zo weer terug willen

geweldig hotel in Balinese stijl, mooie, ruime kamers, schitterende tuin.

• 10Lucia05-06-2015

Echt balinees hotel

Ari Putri is echt een balinees hotel, ligt super centraal in het centrum van sanur en het personeel is echt super vriendelijk. Wij zaten in de luxe kamer, ruim schoon mooi en heerlijk. Restaurant is het eten heerlijk en echt voor een spot prijs!!

Als je wat geregeld wilt hebben regelen ze dat ook allemaal voor je. Wil je een goed hotel voor een geode prijs kies voor het Ari Putri.

• 9Eric Minjon04-05-2015

prima hotel

Wi zijn nu 2 keer bij Ari Putri geweest en ik weet zeker dat we de volgende keer weer naar Ari Putri gaan. Het is een kleinschalig hotel vlakbij het strand. Personeel is supervriendelijk en kwaliteit van het hotel is zeer goed. Als je niet van massaal houdt is dit wat je zoekt. Ontbijt is sober maar goed. lunch en diner zijn heeeeeeerlijk !!! Ben je gewend aan luxe dan is dit idd minder maar dat mag je gezien de prijsstelling ook niet verwachten. ik kan niet wachten om weer terug te gaan naar Ari Putri

• 8B.Crans05-12-2014

Voor de derde keer..................

Een paar minuten fietsen vanaf het strand van Sanur ligt Hotel AriPutri. Voor de derde keer hebben wij gereserveerd in dit fijne, typisch Balinese hotel. Prima kamers, heel aardig en vakkundig personeel, een goed restaurant. Kamers worden dagelijks schoongemaakt waarbij ook beddengoed, handdoeken, etc. worden gewisseld. Een prima plek, ook voor lager verblijf.

• 7D.Braakman25-08-2014

Prima hotel

Hotel ari putri staat op een ideale lokatie! Het strand is op loopafstand. Het zwembad is vaak erg druk. Weinig zon bij het zwembad en weinigigbedjes. Kamer is goed voor wat je voor de prijs mag verwachten. Bed lakens wel vies. De douche in de badkamer slecht! Totaal geen waterkracht waardoor het een tijd duurde voordat je shampoo uit je haar was. Super vriendelijk personeel. Ontbijt prima maar weinig keus.

Hotel Ari Putri info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar