Bungalow Alam Anda

Bungalow
Kleine hotelsWeer vandaag29°24°
Bungalow Alam Anda

We hebben een aantal aanbieders voor Alam Anda voor je op een rij gezet:

1 review over Bungalow Alam Anda in het Nederlands

Prachtig.

Marcel
22-8-2010

Halverwege onze rondreis hier 5 geweldige nachten mogen doorbrengen. Prachtig opgezet resort onder leiding van Werner Lau, prachtige bungalows, geweldig personeel en heerlijk eten voor redelijke prijzen (uitgebreide keuze) Complex goed verzorgd, het ontbreekt je aan niets. Ook mogelijkheid tot internet, is wel wat prijzig, maar als je je bedenkt dat er hier geen landlijn is (vandaar ook geen telefoon of TV) is dat ook wel logisch. Maar als we eerlijk zijn ga ik niet op vakantie om TV te kijken! Van hieruit, behalve uiteraard het duiken, vele excursie-mogelijkheden. Echte aanrader, je voelt je daar echt welkom! Wij gaan hier zeker opnieuw naar toe bij ons volgend bezoek aan Bali.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Alam Anda in Sambirenteng, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Alam Anda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.