Bungalow Alam Andastersterster

• Aan zee
Meer bungalowinfo

6 reviews over Bungalow Alam Anda

• 9J.15-12-2009

Een klein paradijs binnen het echte Bali

Wij hebben hier 2 fantastische weken doorgebracht. De Padi duikschool is zeer goed georganiseerd en heeft leuke trips (soms veel reistijd) maar aan alles wordt gedacht. Het resort heeft ook een mooi huisrif. Geen zandstrand. De accommodatie is zeer verzorgd. Het strandhuis waar wij verbleven was knus en ruim. Geen last van muggen! Goede bedden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is goed en goedkoop ( 3-7 euro hoofdmaaltijd). De spa is daarin tegen iets duurder ( 17 euro lichaamsmassage 60 min), maar zeer goed verzorgd. Binnen het ressort waan je, je in het paradijs, maar buiten de muren van Alamanda begint direct het echte Bali, dus geen gezellige boulevard of winkeltjes!! Wij hebben 2 dagen een tour gemaakt met een lokale gids gevonden via www.balitrekkingservice.com een aanrader. Voor 35 euro per dag heb je de gids de hele dag tot je beschikking en rijdt je met zijn ( airco) bus overal naar toe. Voor een zon-, duik-, en doevakantie een prima plek

Gereisd met partner in november 2009

• 8A. Schnatz14-12-2009

Mooi Resort maar commercieel

Wij zijn in november 2 dagen in dit resort geweest. Een prachtig aangelegd resort, schitterende smaakvol ingerichte bungalows met mooi uitzicht op zee. Maar het resort ligt aan de noord-oostkunst van bali aen daarbuiten is er dus echt niets te beleven. Je bent dus aangewezen op de horeca op het resort. Het was erg rustig toen wij er kwamen en helaas deed de duitse manager geen moeite om ons ook even te verwelkomen. Er is ah eind vd middag happy hour. Maar ze zeggen er niet bij dat als je 10-20 m van de bar op een ligbed geniet van het uitzicht, je dan valt onder het restaurant en dus is happy hour dan niet van toepassing. Erg vreemd. Je voelt aan alles dat het een commerciele bedoeling is en dat viel ons tegen.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Erik25-03-2009

heerlijk

Eigenlijk 4 sterren, maar zonder TV of telefoon op de kamer krijg je die 4e ster niet. Fantastische mensen, die als een familie voor je zorgen. Ook voor niet-duikers genieten in de spa en weg van de drukte van Kuta. Gelegen in prachtige tuin, veel gras dus nauwelijks muggen.

Gereisd met partner in maart 2009

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats