Bungalow Alam Anda

5 reviews over Bungalow Alam Anda in het Nederlands

Mooie vakantiestek

Foppe
29-4-2012

We zijn terug van 2 weken verblijf. Het is er prima. Wel moet je na een lange vliegreis nog 3 uur rijden. Dus kom zo vroeg mogelijk op Denpassar aan. Schitterende goed onderhouden tuinen. Hele mooie bungalows. Het eten en drinken is perfect voor een keurige prijs. Het duiken is prima geregeld, alleen voor ervaren duikers een beetje eentonig. Ook de duikgidsen verschillen enorm. De meeste zwemmen je voor maar laten je niks zien. Er zijn maar 5 plaatsen om met de boot te duiken. De rest van de plaatsen word met een auto bezocht. De afstanden verschillen van 30 minuten tot 3 uur rijden. Wij vonden dit erg vermoeiend. Het resort organiseerd erg goede landtochten vanaf 2 personen, waardoor op een makkelijke manier wat van het land kan zien. Wat wij niet goed vonden was het internet. Het werkt niet of nauwelijks en moet je fors voor betalen. Betalen ervoor is al achterhaald zeker als het dan ook niet werkt. Kortom voor ons een prima vakantie maar een eenmalige ervaring

Gereisd Met vrienden in april 2012

Prachtig.

Marcel
22-8-2010

Halverwege onze rondreis hier 5 geweldige nachten mogen doorbrengen. Prachtig opgezet resort onder leiding van Werner Lau, prachtige bungalows, geweldig personeel en heerlijk eten voor redelijke prijzen (uitgebreide keuze) Complex goed verzorgd, het ontbreekt je aan niets. Ook mogelijkheid tot internet, is wel wat prijzig, maar als je je bedenkt dat er hier geen landlijn is (vandaar ook geen telefoon of TV) is dat ook wel logisch. Maar als we eerlijk zijn ga ik niet op vakantie om TV te kijken! Van hieruit, behalve uiteraard het duiken, vele excursie-mogelijkheden. Echte aanrader, je voelt je daar echt welkom! Wij gaan hier zeker opnieuw naar toe bij ons volgend bezoek aan Bali.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Een klein paradijs binnen het echte Bali

J.
15-12-2009

Wij hebben hier 2 fantastische weken doorgebracht. De Padi duikschool is zeer goed georganiseerd en heeft leuke trips (soms veel reistijd) maar aan alles wordt gedacht. Het resort heeft ook een mooi huisrif. Geen zandstrand. De accommodatie is zeer verzorgd. Het strandhuis waar wij verbleven was knus en ruim. Geen last van muggen! Goede bedden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is goed en goedkoop ( 3-7 euro hoofdmaaltijd). De spa is daarin tegen iets duurder ( 17 euro lichaamsmassage 60 min), maar zeer goed verzorgd. Binnen het ressort waan je, je in het paradijs, maar buiten de muren van Alamanda begint direct het echte Bali, dus geen gezellige boulevard of winkeltjes!! Wij hebben 2 dagen een tour gemaakt met een lokale gids gevonden via www.balitrekkingservice.com een aanrader. Voor 35 euro per dag heb je de gids de hele dag tot je beschikking en rijdt je met zijn ( airco) bus overal naar toe. Voor een zon-, duik-, en doevakantie een prima plek

Gereisd Met partner in november 2009

Mooi Resort maar commercieel

A. Schnatz
14-12-2009

Wij zijn in november 2 dagen in dit resort geweest. Een prachtig aangelegd resort, schitterende smaakvol ingerichte bungalows met mooi uitzicht op zee. Maar het resort ligt aan de noord-oostkunst van bali aen daarbuiten is er dus echt niets te beleven. Je bent dus aangewezen op de horeca op het resort. Het was erg rustig toen wij er kwamen en helaas deed de duitse manager geen moeite om ons ook even te verwelkomen. Er is ah eind vd middag happy hour. Maar ze zeggen er niet bij dat als je 10-20 m van de bar op een ligbed geniet van het uitzicht, je dan valt onder het restaurant en dus is happy hour dan niet van toepassing. Erg vreemd. Je voelt aan alles dat het een commerciele bedoeling is en dat viel ons tegen.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk

Erik
25-3-2009

Eigenlijk 4 sterren, maar zonder TV of telefoon op de kamer krijg je die 4e ster niet. Fantastische mensen, die als een familie voor je zorgen. Ook voor niet-duikers genieten in de spa en weg van de drukte van Kuta. Gelegen in prachtige tuin, veel gras dus nauwelijks muggen.

Gereisd Met partner in maart 2009

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Alam Anda in Sambirenteng, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Alam Anda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.