Villa Tunjung

IndonesiëBaliRangdu

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Tunjung voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 9 reviews

Villa info

0Tonen op kaart

11 Reviews over Tunjung

• 10Kasper Felix05-08-2019

Best vacation of out lives!

We stayed for 2.5 weeks at this luxurious villa and wish we could have stayed longer! Had wonderful relaxing moments in the beautiful garden with infinity pool. Went snorkeling, dolphin spotting in Lovina and ordered massages at the villa! The staff made all the reservations for us so you know you get the best prices and don't have to worry about anything. 100% will return to this undiscovered place of Bali!

• 10sarah07-04-2013

Grünes Paradies!

Villa Tunjung ist ein perfekter Ort um voll und ganz zu sich zu kommen, sich zu erholen und wundervolle Eindrücke zu sammeln. Wir haben 14 phantastische Tage dort verbracht und mit jedem Tag die Umgebung, den Ausblick von der grossartigen Terasse und die Zeit am Pool/Poolhaus mehr und mehr genossen. Das Personal ist durch und durch freundlich , wobei das wirklich untertrieben ist...denn Sie sind herzlich und menschlich und lesen einem jeden Wunsch von den Lippen ab. Wir werden wieder kommen in das grüne Paradies in der Villa Tunjung!

• 10Kees en Hanny Wortman16-08-2011

in één woord: geweldig!

De eerdere positieve beoordelingen kunnen wij alleen maar bevestigen! Wil je het echte Bali beleven dan is villa Tunjung een prima "thuis". De villa ligt in een klein mooi en ruim ressort met een geweldige service. Vanuit het ressort zijn veel bezienswaardigheden te bezoeken; zowel op eigen initiatief als met een chauffeur van het park. Wil je echt in contact komen met de lokale (zeer vriendelijke) bevolking en cultuur en ook genieten van het prachtige landschap, dan is Noord Bali in combinatie met een verblijf in de villa absoluut een aanrader. Ons is opgevallen dat de informatie over Noord Bali in reisgidsen minimaal is. Onbegrijpelijk, want het landschap is minimaal zo mooi als in het zuiden; wel is het er een stuk minder druk. Na een excursie/trip is het heerlijk thuiskomen in een luxe en ruime villa, en genieten van het zwembad , de prachtige tuin, het grote terras en heerlijk slapen met airco. Volgend jaar gaan we weer !!!!!

• 9Jan Meijer17-06-2010

Een prachtige plek!

Een prachtige plek! Een huis dat aan alle verwachtingen voldeed midden in de ongerepte natuur en midden in het echte balinese leven. het huis , waar wij met 6 mensen verbleven, was ruim, zodat je zelfs met een grote groep mensen elkaar helemaal niet in de weg liep. eyecatcher was het enorme terras, waar we eigenlijk altijd verbleven. een grote buiten woonkamer. ook de buitenbadkamer was prachtig en sprookjesachtig om te douchen onder de sterrenhemel.

de bediening was ontzettend bescheiden maar zeer oplettend en zorgzaam. vanuit de villa diverse tripjes gemaakt, zoals een sawa trekking en een tocht naar diverse watervallen. een verblijf om nooit te vergeten.

• 9doortje groot17-06-2010

'thuiskomen'

Met de kinderen vorig jaar mijn verjaardag gevierd op Bali in de Villa, met recht een Villa. Luxueuze uitstraling, prachtige ligging, vrij uitzicht omdat de villa met de achterzijde naar de andere villa's staat. Vanaf de waranda, waarop lounge-banken zijn geplaatst, zodat je heerlijk in de avondzon kan luieren. Zwembad 'zonder eind', prieel in de schaduw, heerlijke keuken. Eigenlijk teveel om op te noemen. Een plek voor geliefden & een herinnering om nooit te vergeten!

• 10Melou vd Berg16-06-2010

Heerlijk genieten in Noord Bali

Op deze plek verblijven is de garantie krijgen dat je volledig tot rust kunt komen. Wij kwamen met 3 mensen waaronder 1 kind van 3 jaar en ik kan niet anders zeggen maar we hebben het ongewoon geweldig gehad! Kind in het zwembad en papa en mama op de ligstoelen relaxen met de meest heerlijke hapjes die een van de medewerkers voor ons van zijn moeder had meegekregen. Alles ademt Indonesie; wij hebben op advies van de eigenaren een superleuke indonesische ECOkookcursus gedaan in de buurt, een bijzondere rijstveldentrekking met een van de lokale bewoners (verbazingwekkend informatief en werkelijk spotgoedkoop) en genoten van de vrijmoedige gastvrijheid van Noord Bali. Begonnen in Zuid Bali is het Noorden een verademing. Wat een heerlijke plek! Volgend jaar komen we weer want de villa is met enorm veel smaak ingericht en voelt als een thuis, het moment dat je door de antieke toegangsdeuren stapt. De natuur is overal voelbaar en de bediening vriendelijke en relaxed. Superplek!!

• 7mireille20-05-2010

Mooi uitzicht, maar niet helemaal onze plek

Tja, het ligt er natuurlijk gewoon aan wat je leuk vindt. De villa is ruim, de veranda prachtig. Prima zwembad en de butler is bijzonder vriendelijk. Maar we hadden er meer van verwacht. De villa bevindt zich op een terrein met vijf andere villa's van Nederlandse eigenaren. Vanuit een centraal keukentje wordt het eten geregeld. Er zijn in die buurt niet zoveel restaurants, dus we aten vaak daar. De kaart ging vervelen, zeker als je van goed Indonesisch eten houdt (er staat wel weer pasta, hamburger en broodje gezond op de kaart...). Reis je met kleine kinderen, neem een babyfoon mee, want je kan niet binnendoor naar de kinderkamer die beneden is en aan de tuin grenst. Ben je gewend om luxe Balinese hotels te overnachten, dan kan de villa tegenvallen. Smal bed (normaal formaat), master bedroom heeft alleen een buiten badkamer (leuk voor overdag, vervelend 's avonds ivm muggen). Het is allemaal niet verkeerd, maar wij zijn ondanks de betaling vooraf een dag eerder vertrokken.

• 10chandra gena03-02-2010

paradise found!!

magnifieke plek met dito uitzicht. heerlijk (echt koel!) zwembad, perfecte faciliteiten. zeer attente bediening. een gevoel van exotische (super)luxe. zo bijzonder, dat je het geheim bijna niet wil delen met anderen...

• 9Familie L. Overmeer15-04-2008

Tunjung, een schittererende villa met een adembenemend uitzicht over de bergen en de sawa's. Prachtig ingerichte kamers en van alle moderne gemakken voorzien. Vooral de badkamers vonden we een sprookje, zo mooi. De bediening is zeer voorkomend en houdt de villa spic en span. We ontbeten, lunchten en gebruikten het diner op het gigantische terras. Om af te koelen namen we een frisse duik in het prive zwembad om daarna lekker uit te rusten in de sala. In de nabije omgeving hebben we met een gids trackings langs meren en over bergen gedaan, we genoten van de bijzondere flora en fauna. We zagen veel tempels met de zo specifieke Balinese bouwstijl. We vonden vooral de bijeenkomsten, er is elke dag wel ergens een speciale ceremonie, een onvergetelijke ervaring.

• 9Saffri Holwerda26-03-2008

Prachtig resort! Echt Balinees ingericht, met veel groen. Er is een heerlijk zwembad. De leiding is Nederlands en woont ook op het resort. Dit geeft een prettig en welkom gevoel. Daarnaast heeft de leiding veel kennis en contacten, dus vraag vooral advies over de mogelijkheden op Bali. Sanur is ook zeer goed bevallen, leuk centrum en niet te druk.

Villa Tunjung info

Veilig betalen met