Hotel Taman Sari Cottages

Hotel Taman Sari Cottagessterstersterster

8.6Fantastisch

Indonesië, Bali, Pemuteran

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Taman Sari Cottages voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Taman Sari Cottages

• 8Henk25-06-2016

Geweldig resort

Voor een rustige (duik)vakantie zeer geschikt.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8A-F24-02-2016

Heerlijk bijkomen in dit paradijs!

Mooi opgezet park! Kamers zijn ruim. Waren mooi en schoon. Bijzonder was de buiten douche. Prachtige omgeving. Aan het strand. Het park is goed bijgehouden. Heerlijk om aan het strand, met je voeten in het zand, te eten

Gereisd met partner in september 2014

• 9agnes02-05-2014

fantastisch resort aan zee

We hadden een bungalow met airco (AC2) met een heerlijk zitje voor de deur, een heerlijke buitendouche, het resort is heel gezellig, met heel veel picknick achtige zitjes en tafeltjes en stoeltjes, heerlijke ligbedden aan zee, waar je geweldig direct al kan snorkelen. Heerlijke tijd. We zijn 5 nachten gebleven.

Gereisd met partner in april 2014

• 9jolanda_2426-08-2013

Schitterend!

Schitterend hotel met huisjes in een grote tuin. Direct aan zee met ligstoelen op het strand. Het zwembad heeft ligzakken. De luxe kamers zijn vrijstaande huisjes met mooie beschilderde deuren en ramen en hebben een buitenbadkamer. Wij kregen een upgrade naar een junior suite en dat was echt een pareltje! Een mooi hemelbed (hebben de luxe kamers ook) en een buitenbed. De badkamer was ook buiten en heel erg ruim, je had een doorgang naar het buitenbed aan de zijkant en een vijvertje erbij. Ontbijt kon je kiezen vanaf de menukaart, continental, american of indonesian. Avondeten was wat prijzig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Martin17-10-2012

Mooi afgelegen paradijsje

Het hotel ligt afgelegen en je hebt geen last van massa toerisme. Er zijn verschillende kamers (bungalows) en zelfs villa's te verkrijgen. Wij zaten in een bungalow met een royale buiten badkamer en zelfs een loungebed met uitzicht op een visvijvertje. Hierdoor maakte het ons verblijf wel compleet. Er heerst veel rust en het ontbijten/dineren aan het strand maakten het heel speciaal. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad is niet groot maar wel schoon. Als je van rust houd is dit de ideale omgeving op Bali!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 6Rudy en Marianne05-10-2012

Mooi aangelegd hotel

Net hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt is a la cart. Prachtige tuin. Huisjes zijn redelijk netjes, echter moet je wel van insecten en reptielen houden, want die heb je als huisgenoot. De airco kan het huisje niet echt koel krijgen. Wel erg veel last van muskieten gehad, het personeel probeert daar wel wat aan te doen.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Femke Verdegaal23-08-2012

Unieke plek zo aan het strand

Mooi hotel met een fantastische ligging! Rustig strand (geen verkopers) en heerlijke zitzak ligbedden aan het strand. Eten is goed maar het blijft Azie - let dus goed op (wij zijn er helaas wel ziek geworden). Verder is het plaatsje Pemuteran heel basic - nog niet zo gericht op toeristen. Wij vonden dit erg mooi. Duiken bij Menjangan Island is fantastisch - boottocht er naar toe en terug wel pittig (vooral voor kleine kinderen) aangezien in juli de golven hoog zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8patricia_helmons04-08-2012

wat een fantastische ligging

paradijselijke ligging aan het strand. ;s ochtends hier ontbijten en alleen al door het uitzicht op het prachtige strand is dit een feestje. Kamers vrij basic, maar goed. Wij zouden hier zeker terug naartoe gaan! En van hieruit snorkelen bij menjangan is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8hdenhartog22-02-2012

prima plek

Een prima plek om enkele dagen te vertoeven. Vooral de Seaview Cottages zijn leuk. Sinds enkele jaren wordt er vlak voor de kust gewerkt aan het herstel van het koraalrif. Inmiddels is het zeker de moeite waard om te gaan snorkelen. Nadeel is dat na hevige regen de zee sterk vervuild wordt door plastic afval en andere troep. Het is volgens zeggen van Java afkomstig.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8madelon24-02-2011

lief persoonlijk hotel

Wij verbleven in Taman Sari cottages 2, d kleinere versie van de hoofdlokatie. Een aanrader, knus en schoon maar in een slordig, afgelegen tussenstraatje van de hoofdstraat in Kuta.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

4 tips over Hotel Taman Sari Cottages

• hdenhartog, 22-02-2012

Goede uitvalsbasis voor duiken bij Mejangan.

• Femke Verdegaal, 23-08-2012

Ga vooral duiken bij Menjangan Island

• jolanda_24, 26-08-2013

In de straat naar de hoofdweg zit een kleine warung, een echte aanrader! Gezellig lekker eten voor weinig geld. Via de eigenaar hebben we een busje kunnen regelen naar ons volgende hotel incl. tussenstops. Over het strand kun je naar het addi assri hotel lopen, daarvoor staat de enige pinautomaat. Er zijn genoeg duikscholen in de buurt om een duik of snorkelexcursie te regelen.

1 vraag over Hotel Taman Sari Cottages

• Femke, 18-11-2009

graag info

Wat een goede berichten over dit hotel! Wij willen heel graag naar dit hotel, maar kunnen jullie mij vertellen waar jullie dit geboekt hebben en hoe hoe duur het is. Wat ik kan zien op internet ligt de prijs ver uit elkaar. Is het een aanrader om direct ter plekke te boeken bij het hotel? Graag hoor ik meer van jullie!!!

Irma Waterreus, 29-12-2009

Ik heb rechtstreeks bij het hotel geboekt. Dat ging prima en zij kunnen ook de transfer vanaf het vliegveld regelen. Mail hen voor een prijsopgave, maar heb wel wat geduld want ze zijn niet vlot met antwoorden. Het helpt als je ze een herinneringsbericht stuurt. Eventueel kun je (als je gaat duiken) ook boeken via de duikschool www.scubali.com Zelf hebben we voor komend voorjaar geboekt bij Mimpi's Menjangan (zij waren sneller met antwoorden) veel plezier :-)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)