Bed and Breakfast Jubawa Homestay

Bed and Breakfast Jubawa Homestay

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag29°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Jubawa Homestay voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Jubawa Homestay in het Nederlands

Authentiek plekje op Bali

R
23-7-2010

Permuteran is een ristig vissersplaatsje. De Jubawa Homestay ligt niet direct aan zee, maar op ongeveer 200 m.. Echter, het heeft een schitterende tuin met mooie schone cottages en een goed restaurant. Ook heeft het een schitterend privé zwembad. Van hier uit kun je uitstekend duik-ensnorkel trips boeken. Ook free internet beschikbaar.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• TemperatuurregelingVentilator

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Jubawa Homestay in Pemuteran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Jubawa Homestay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.