Hotel Amertha Bali Villas

IndonesiëBaliPemuteran

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Amertha Bali Villas voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Amertha Bali Villas

• 10Jeanette01-12-2018

Wij zouden zo weer terug willen!

Amertha Bali Villas is een park met schitterende bungalows van diverse groottes. Wij waren met ons gezin, 8 volwassenen, en hadden een eigen, afgebakende tuin met privezwembad. Per stel hadden we een eigen accommodatie om te slapen, met prachtige badkamer. Sommige badkamers waren (gedeeltelijk) buiten en erg sfeervol ingericht, net als de slaapkamer. Het park ligt aan zee, en het ontbijt wordt geserveerd op het strand, met de voetjes in het zand en uitzicht op zee! We hebben er een fantastisch verblijf gehad, Het personeel was erg vriendelijk en attent, alles was keurig verzorgd. Omdat de villa's allemaal verschillend zijn, is het een heel aantrekkelijk park, en omdat iedereen een eigen tuin heeft, met zwembad, kun je met je eigen gezelschap genieten van een heerlijke rustige vakantie.

• 9Eva05-08-2013

Fantastische en rustige plek

Groen park met mooie villa's, waarbij de meeste kamers een prive buitenzwembad hebben. Wij zaten in kamer 8c, zonder zwembad, maar met buitenbadkamer en hemelbed met klamboe. Je loopt in een paar minuten naar het mooie strand met ligbedden. Hier is ook het zwembad en restaurant te vinden. De kaart biedt voor ieder wat wils (Italiaanse gerechten, Indonesische gerechten, maar ook kindermenu met oa kipnuggets). Ontbijt is goed verzorgd: keuze uit verschillende ontbijtmenu's. Het personeel is erg vriendelijk en blijft lachen. In de zee voor het hotel is een rif uitgezet. Als je wilt hoef je het park niet af. De omgeving is heel rustig. In Pemuteran is verder weinig te beleven. Heerlijk voor degenen die rust zoeken. Aanrader: een snorkeltrip boeken naar het nabijgelegen Melangan-eiland.

• 9iris_sproet07-01-2013

luxe

We verbleven in een Villa (villa 1b) voor 2 personen het dichtst bij het strand. Vanuit het bed zicht op zee. De kamer was heel mooi ingericht,een megabed,zelf een fontijn in de kamer(kan je zelf aan of uit zetten)een kleedruimte met kast en wastafel en daarachter de open badkamer met wc,buitendouche,er was een bad maar daar hebben ze een plantenbak van gemaakt,waarschijnlijk werd er weinig gebruik van gemaakt,nog een 'binnen'douche. Samen met de buurvilla deel je een open keuken en het zwembad. De dagen dat wij er verbleven zaten er geen gasten in de andere villa dus het zwembad hadden we voor ons zelf. Bij het restaurant is het grote zwembad voor alle gasten. Als je naar het strand loopt en een paar honderd meter naar links kun je goed snorkelen bij een kunstmatig aangemaakt rif,er staan allemaal figuren op de bodem waaraan koraal groeit. Buiten het hotel is er weinig te doen qua andere eetgelegenheden.

Hotel Amertha Bali Villas info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar