Hotel Adi Assri Beach Resort & Spa Pemuteran

Hotel Adi Assri Beach Resort & Spa Pemuteran

8.5Fantastisch

Indonesië, Bali, Pemuteran

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Adi Assri Beach Resort & Spa Pemuteran voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang

58 reviews over Hotel Adi Assri Beach Resort & Spa Pemuteran

• 2019
    9Carola10-02-2019

Een fantastisch verblijf met veel faciliteiten om er een echte droom vakantie te beleven. De mensen zijn er vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik kreeg helaas kiespijn en Evi Bella de gastvrouw in het verblijf heeft er alles aan gedaan dat ik dezelfde dag bij een goede tandarts terecht kon. Evi hebben wij tijdens ons verblijf leren kennen als een proffecioneel betrokken gastvrouw, die de passie voor haar werk continue uitdraagt. Ook de dames van de welness zijn zeer vriendelijk en goed in hun werk. De verblijven zijn zeer schoon en eten prima. Als we de kans krijgen zien ze ons zeker terug bij Adi Assri Groetjes Ron en Carola

Gereisd met partner in november 2017

• 2018
    8ger26-10-2018

Alleen voor duiksport een heel goede plek op Bali

Het hotel is goed. Mooie botanische tuin. Enkele zwembaden. Gezellige bar en restaurant. Helaas veel muggen die zowel binnen als buiten met verdelgingsmiddel worden aangepakt. Helaas onvermijdelijk. Binnen dagelijks met de spuitbus en buiten 1 maal per week met de rugsproeier. De gasten worden met een briefje op de hoogte gebracht wanneer en waar er gespoten gaat worden. De belofte dat het bij het zwembad en strand niet te merken zou zijn kon helaas niet worden waargemaakt. Voor duiken en snorkelen de mooist denkbare plek. Captain Nemo op zijn best. Permuteran stelt als plaats weinig voor, maar er zijn in de omgeving enkele mooie tempels gelegen en voor degene die een tracking willen doen in het National Park een goed vertrekpunt.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Charlotte08-09-2018

Mooi resort waar je echt even tot rust komt!

Dit resort is mooi opgezet met veel groen en mooi aangelegde wandelpaden tussen de huisjes. De villa die wij hadden was ruim opgezet. Het is van alle gemakken voorzien. De badkamer is buiten en dat wil er, zeker in de avonduren, wel voor zorgen dat je soms de mieren van je toilet moet verwijderen voordat je hem kunt gebruiken. Het ontbijt, lunch en diner zijn meer dan prima! Al met al een aangenaam verblijf in dit mooie resort. Aanrader is om te gaan snorkelen, georganiseerd vanuit de duikschool die is gesitueerd op het resort.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9cb24-06-2017

mooi en rustig resort aan strand

Tijdens ons verblijf rustig resort. Ruime kamers met buiten douche .Vriendelijk personeel. Prachtige tuin. Leuke snorkeltrip gemaakt met de duikclub die op het strandje zit.Echt een plek om uit te rusten .

Gereisd met partner in mei 2017

• 8An.09-01-2017

mooi maar wat groot resort

Het is een mooi resort, bestaande uit verschillende huisjes in balinese stijl. (2 aan twee). De eenvoudigste liggen ook het minst gunstig ten opzichte van de zwembaden en restaurants, namelijk helemaal aan het begin van het resort achter de receptie. Ik vond ze persoonlijk wat te donker en bij sommigen is het straatlawaai te horen. De wat luxere huisjes liggen gunstiger en mooier. Beschikken allemaal over een buitendouche en wc, wat erg leuk is! De zwembaden zijn mooi en de restaurants redelijk. Het "westerse" restaurant oogt niet erg gezellig. Het indonesische restaurant is wat dat betreft beter.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Sylvia15-10-2016

Ontzettend mooi resort

Heel mooi resort met meerdere zwembaden direct aan het strand! Mooie en nette (grote) kamers met een buitentoilet en douche. Alles wordt goed onderhouden en vriendelijk personeel. Wij zijn s'ochtens om 05:00 vertrokken voor onze excursie en kregen een keurig lunchpakket mee met vanalles erin! Wij waren op doorreis maar hadden hier zeker wel langer willen blijven als 1 nacht. Het restaurant tegenover is ook zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

• 7rubro05-09-2016

Pal aan het strand

Mooi (vrij groot) hotelcomplex, in een straat met winkeltjes en restaurantjes. Er zijn 2 zwembaden die goed onderhouden zijn. Het ontbijt is prima verzorgd. Je kunt er ook dineren maar wij zijn aan de overkant van de straat in de plaatselijke restaurantjes gaan eten. Er was een gebedsceremonie op het moment dat wij er waren. Dat was een avondvullend gebeuren waar de plaatselijke bevolking allerlei prachtig opgemaakte offergaven kwam brengen naar de tempel op het complex. De kamers waren keurig en er was een buitenbadkamer met bamboe regendouche en kiezels op de grond. Heel leuk!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Ingrid en Jeroen21-08-2015

Vriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht personeel. Één van de weinig noordelijke hotels met een zandstrand. Mooie en schone kamers.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Fam. Van Dinter23-08-2014

Prachtig resort met vriendelijk personeel!!

We zijn 6 dagen op het resort geweest met 3 kinderen. Het was werkelijk fantastisch! Mooie schone kamers (met dank aan Rony) vriendelijk personeel en lekker eten. Misschien niet het goedkoopste van Bali maar wel een goede kwaliteit. Hulde voor de jongens in de bediening met name Yudi, hij kan een leuk woordje Nederlands wat altijd leuk is met kinderen. Wij hadden een probleempje en dat heeft de manager Mr. Pungit goed opgelost. Vaak zongen we liedjes wat de mensen daar ook leuk vonden. Surabaya Indonesia en hallo Bandung.....wel gelachen hoor!! Kortom prachtige week gehad daar!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7Xandra17-08-2014

Te groot complex maar wel heel mooi

Als je op zoek bent naar het echte Bali moet je op dit soort plekken niet zijn. Het resort is echt prima hoor, mooi strand, mooie zwembaden, prima schone huisjes en vriendelijk personeel. Vooral heel geschikt voor gezinnen van wege prima zwembaden en rustige zee. Het ontbijtbuffet is heerlijk met veel keuze. Lunch en diner vonden wij duur en erg Westers georienteerd qua smaak. Hoewel de nasi een prima keus is. Excursies die ze aanbieden zijn flink aan de prijs.

Gereisd met partner in januari 2014

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking