Pemuteran

We hebben een aantal aanbieders voor Pemuteran voor je op een rij gezet:

Reviews over Pemuteran

Carola,
    10-2-2019

Een fantastisch verblijf met veel faciliteiten om er een echte droom vakantie te beleven.

De mensen zijn er vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik kreeg helaas kiespijn en Evi Bella de gastvrouw in het verblijf heeft er alles aan gedaan dat ik dezelfde dag bij een goede tandarts terecht kon. Evi hebben wij tijdens ons verblijf leren kennen als een proffecioneel betrokken gastvrouw, die de passie voor haar werk continue uitdraagt. Ook de dames van de welness zijn zeer vriendelijk en goed in hun werk. De verblijven zijn zeer schoon en eten prima. Als we de kans krijgen zien ze ons zeker terug bij Adi Assri

Groetjes Ron en Carola

Gereisd met partner in november 2017

Wij zouden zo weer terug willen!

Jeanette,
    1-12-2018

Amertha Bali Villas is een park met schitterende bungalows van diverse groottes. Wij waren met ons gezin, 8 volwassenen, en hadden een eigen, afgebakende tuin met privezwembad. Per stel hadden we een eigen accommodatie om te slapen, met prachtige badkamer. Sommige badkamers waren (gedeeltelijk) buiten en erg sfeervol ingericht, net als de slaapkamer. Het park ligt aan zee, en het ontbijt wordt geserveerd op het strand, met de voetjes in het zand en uitzicht op zee! We hebben er een fantastisch verblijf gehad, Het personeel was erg vriendelijk en attent, alles was keurig verzorgd. Omdat de villa's allemaal verschillend zijn, is het een heel aantrekkelijk park, en omdat iedereen een eigen tuin heeft, met zwembad, kun je met je eigen gezelschap genieten van een heerlijke rustige vakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Oase van rust na druk Java of zuid Bali! Genieten!

Nynke,
    30-10-2018

Na een rondreis op Java aangekomen in Pemuteran bij Kubuku Guesthouse. Wat een oase van rust na de enorme drukte van Java! Een prachtig kleinschalig complex met uitstekend eten, super vriendelijk personeel, goedkope massages en een heerlijk zwembadje voor de nodige afkoeling! Elke middag hebben ze happy hour bij de zwembadbar, erg gezellig.

De kamers in het hoofdgebouw zijn typisch Balinees. Wij sliepen in het bijgebouw op nog geen minuut loopafstand, ook prima. Badkamer is deels in de buitenlucht.

Pemuteran is een klein kustplaatsje, waar je vanaf het strand al kan snorkelen. Zand is donkerder dan op zuid Bali.

Voor een paar dagen is dit een prima plek om te verblijven, vraag naar kamer 5a of 5b, dan heb je een mooi plekje vlakbij het zwembad.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Alleen voor duiksport een heel goede plek op Bali

ger,
    26-10-2018

Het hotel is goed. Mooie botanische tuin. Enkele zwembaden. Gezellige bar en restaurant. Helaas veel muggen die zowel binnen als buiten met verdelgingsmiddel worden aangepakt. Helaas onvermijdelijk. Binnen dagelijks met de spuitbus en buiten 1 maal per week met de rugsproeier. De gasten worden met een briefje op de hoogte gebracht wanneer en waar er gespoten gaat worden. De belofte dat het bij het zwembad en strand niet te merken zou zijn kon helaas niet worden waargemaakt. Voor duiken en snorkelen de mooist denkbare plek. Captain Nemo op zijn best. Permuteran stelt als plaats weinig voor, maar er zijn in de omgeving enkele mooie tempels gelegen en voor degene die een tracking willen doen in het National Park een goed vertrekpunt.

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooi resort waar je echt even tot rust komt!

Charlotte,
    8-9-2018

Dit resort is mooi opgezet met veel groen en mooi aangelegde wandelpaden tussen de huisjes. De villa die wij hadden was ruim opgezet. Het is van alle gemakken voorzien. De badkamer is buiten en dat wil er, zeker in de avonduren, wel voor zorgen dat je soms de mieren van je toilet moet verwijderen voordat je hem kunt gebruiken. Het ontbijt, lunch en diner zijn meer dan prima! Al met al een aangenaam verblijf in dit mooie resort. Aanrader is om te gaan snorkelen, georganiseerd vanuit de duikschool die is gesitueerd op het resort.

Gereisd met partner in september 2018
Pemuteran scoort een 8,1 uit 10, op basis van 33 reviews