Hotel Topi Inn

7.5Goed

27 reviews over Hotel Topi Inn

• 10A_aartsen15-08-2013

De fijnste plek op Bali

Topi Inn. De plek waar ik altijd met liefde naar terugkeer als ik op het mooie Bali ben. De sfeer (het ruisen van de zee, zacht muziekje, lampionnetjes, mozaïeken bankjes en tafels, vrolijke kleuren), de rust, de natuur, het overheerlijke eten en de enorme gastvrijheid maken dat ik geen betere plek kan noemen. Ik ben de afgelopen jaren meerdere malen naar Bali gekomen en verbleef elke keer met evenveel plezier op deze plek. Toen ik langere tijd op het eiland verbleef (9 maanden) kwam ik in de weekenden graag naar Topi Inn om de rust en gezelligheid op te zoeken. Lekker een middag lezen met een grote kom fruit met yoghurt en home made muesli en uitzicht op de zee. Een avond lang vertoeven met andere gasten, een lekker muziekje en heerlijk eten.. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en zo ook de eigenaar Teun. De kamers zijn eenvoudig maar alles is aanwezig en het past gewoon bij de knusse setting. Topi Inn, mooie herinneringen!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Rosanne01-08-2013

Ge-wel-dig!!!

Topi Inn, van een Nederlandse eigenaar en zijn vrouw, wordt gerund door uiterst professioneel, vriendelijk, passievol en behulpzaam personeel. Een oase van rust, gecombineerd met een gezellige en welkome sfeer. Topi Inn is goed onderhouden en schoon, en ontworpen en gebouwd met hout door de eigenaar zelf. Met mozaiek, lampionnen en lichtjes in vrolijke kleuren heeft het geheel een bijna magische uitstraling.

De gasten zijn heel divers: backpackers, stelletjes, oudere mensen etc. Allemaal met hetzelfde doel: in rust van elkaars gezelschap genieten of je juist kunnen terug trekken met een goed boek.

Dit, en de tips over het eten hieronder, lijkt mij al voldoende om Topi Inn te bezoeken wanneer je op Bali bent. Wat hier nog aan wordt toegevoegd zijn de muziekavonden met lokale artiesten, de internetservice en de te boeken uitstapjes.

Ik zeg: DOEN!

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 9Leon Nak22-04-2013

Mooie plek en leuke eigenaar

Als backpacker kan je dit plekje niet overslaan. Het eten is erg lekker en het personeel is vriendelijk. Ik heb hier een hele mooie periode gehad. Prachtig weer (zeker in de ochtend is de baai rustgevend en ideaal over het water te kijken en er wat op los te filosoferen), rustige plek en een leuke eigenaar. Ik heb me laten vertellen dat Teun ( de eigenaar ) en erg goed is voor de lokale bevolking. Momenteel zorgt hij ervoor dat 19 mensen werk hebben ( 1 hele familie ! ). Het eten is erg lekker en genoeg. Ga dus lekker een stuk snorkelen of duiken en wat honger kweken, want daarna wordt je honger goed gestild. Heerlijk geslapen daar en je voelt je 1 met de natuur als je tussen de bamboe wakker wordt en je kopje koffie besteld met prachtig uitzicht vanaf het balkon op de eerste etage. Voor de rest heb ik genoten van de vrijheid die je in dit dorp voelt.

Gereisd met partner in april 2013

• 1Wim en Janny22-04-2011

Kamer3 een stinkende, vieze öpen"ruimte

Helaas konden we via het internet geen passende kamer vinden en hebben we gekozen voor het "backpackers" hotel van de nederlander Teun. De enige kamer ( nr. 3 compleet met toilet en douche ) was volgens Teun uitermate geschikt voor een echtpaar van midelbare leeftijd. Je moest wel vooruit betalen ( kamer is, bleek achteraf, 30% duurder dan wanneer je ter plekke reserveert !!!). Eenmaal boven gekomen zagen we een kompleet uit bamboe opgestrokken ruimte met "veel uitzicht naar zowel binnen als naar buiten". Een grote open ruimte, zonder matrassen voor de basic backpackers en twee "afgesloten" ruimtes voor gasten met iets meer privecy. Toen we de gereserveerde kamer 3 betraden werd onze gezondheid behoorlijk op de proef gesteld. De kamer stonk zo erg dat we er bijna van moesten kotsen. De kamer, het beddegoed, de douche en toilet, was zo smerig waardoor allerlei enge ziektes door je hoofd gingen. We zijn spontaan de kamer ontvlucht en op zoek gegaan naar een ander onderkomen.

Gereisd met partner in maart 2011

• 4Jannetje08-08-2010

niet doen

Wat een vieze zooi....eigenaar onvriendelijk en arrogant.

Foutste hotel van onze vakantie!

Topi Inn = Tob Inn.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8kitty van Rees25-05-2010

Geweldige mensvriendelijke plek

Topi Inn is een geweldige plek voor mensen die "basic"willen met toch wat luxe.

Alleen gereisd in januari 2010

• 4ton15-02-2010

Niet doen

hadden geboekt en kamer vastgelegd via internet,,,kwamen daar aan en ze wisten van niks ,al wel betaald ,gelukkig koste het niet veel,maar waren wel blij dat we er niet hoeven te blijven zag er gewoon niet uit ,en het personeel wat daar aanwezig was loog ons behoorlijk voor met de kamer prijs ,dus stay away people

Gereisd met partner in februari 2010

• 1Omid31-01-2010

nooit meer

Gewoon niet goed! Kamer vies en ranzig. Smerige lakens en klamboe. Kakkerlakken en andere dieren. Eten ook niet goed. Geen aanrader.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8john19-11-2009

Basic maar leuk!

De kamers zijn wel erg klein en het beddengoed werd bij ons niet gewisseld, tot we er om vroegen. Daar staat een zeer sfeervol verblijf tegenover en een geweldig restaurant met 4 sterren gerechten. Bijzonder vriendelijk en vrolijk personeel. Let er op dat je ontbijt niet is inbegrepen in de prijs. Dan nog is deze plek niet duur en zeer de moeite waard. Wij kunnen het van harte aanbevelen,maar verwacht geen luxe! Gewoon genieten van de eenvoud is ook een kunst...

Gereisd met partner in september 2009

• 8P. Peeters13-08-2009

Eenvoud, sfeer en heerlijk eten.

Topi Inn is een zeldzaam relaxte 'hangplek'. Je kunt heerlijk lezen op eerste verdieping, en heerlijk eten (de beste kipsaté met pindasaus ooit!) voor erg weinig geld in het gezellig drukke restaurant op de begane grond.De kamers zijn uiterst eenvoudig en echt alleen bedoeld om te slapen. Kamer 1 is de grootste, kamer 3 heeft als enige van de 5 een eenvoudige eigen badkamer. Reserveren is wel aan te bevelen: deze zomer zaten ze voortdurend vol. Prima voor backpackers én voor ouders die hun kinderen ook willen laten ervaren dat je weinig nodig hebt voor een prima tijd. Je maakt hier makkelijk contact met andere reizigers en met het vrolijke personeel. Padangbai is een prima uitvalsbasis voor duikers die van uitdagende duiken houden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Hotel Topi Inn info