Bungalow Padangbai Beach Inn

Bungalow Info

Meer bungalowinfo

4 reviews over Bungalow Padangbai Beach Inn

• 9Dhr Rademakers22-08-2009

super alles was net verbouwd

Ik ben het niet eens met de mening van dhr hartmans er is een nieuw manegement en alles liep zeer ordelijk en we hebben heerlijk gegeten. de kamers waren net verbouwd en zeer netjes, kortom voor een supergoede prijs in een zeer mooi en rustig paradijs.

Met jonge kinderen

• 7larah19-08-2009

prima voor en paar dagen

wij waren hier in het hoogseizoen en btaalden 200000 rupiah. Normaal is het 100000, maar in het hoogseizoen verdubbelen ze het. Afdingen lukt niet, want alle kamers zitten vol ( overnachters boot lombok). Maar het viel niet tegen, behalve het bed was het prima. Je moet wel de normale stenen bungalows nemen en niet die andere hutten. Dan heb je inderdaad een klamboe nodig en deze zagen er ook veel viezer uit. De stenen bungalows zijn licht, schoon en ruim en hermetisch afgesloten dus geen enkel beest gezien. Meteen aan het strand in het midden van padangbai.

• 7B.Hartmans21-10-2007

Zijn hier 2dagen geweest, ligging is ok mooie tuin en leuke bungalows, alleen alles is toch overal erg vies , en wordt niet onderhouden, behalve de tuin.Was laagseizoen maar geen tijd voor schoonmaak(sanitair niet om aan tezien, vieze laken , slechte klamboo met ongedierte)Is goedkoop(6/7euro)en we zijn wel wat gewend, maar deze nooit meer Misschien is de luxery beter. Bij commentaar is 't personeelen en de eigenaar zeer onvriendelijk

0 tips over Bungalow Padangbai Beach Inn

0 vragen over Bungalow Padangbai Beach Inn