Hotel Padang Bai Beach Resort

Hotel Padang Bai Beach Resort

8.1Fantastisch

Indonesië, Bali, Padangbai

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Padang Bai Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

15 reviews over Hotel Padang Bai Beach Resort

• 8Jeanne29-09-2014

prima kamers

Het ligt zeer centraal, mooi zwembad, en ze hebben er een tap biertje!

Gereisd met partner in september 2014

• 8Wicky11-08-2014

Verrassend!aangenaam hotel

1 nachtje hier geslapen omdat we zmet de boot zouden oversteken naar Lombok,had best langer mogen zijn! Heel gezellig hotel! wij werden gastvrij ontvangen,mooie sfeervolle kamers rond goed zwembad waar duik lessen worden gegeven door Belgische duikinstructeur.In dit hotel kan men het internationaal duikbrevet voor open water in 4 of 5 dagen halen. Het ontbijt was in buffet vorm en lekker: men bakt pannekoekjes en omeletten. In de mooie tuin staat een steenoven waar heerlijke pizza's worden gemaakt,ook weer eens lekker na 2 weken Aziatische te hebben gegeten.happy hour. Strand en bootjes voor de deur waar de plaatselijke bevolking speelt zorgt voor gemoedelijke sfeer: 's avonds stil op straat. Restaurant van het hotel werd goed bezocht. Wij waren verrast en kunnen dit hotel aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7Bart Van Loo14-07-2012

Goedgelegen hotel zonder sympathie

Mooie kamers, mooie ligging, maar geen persoonlijke aanpak, personeel werkte er tegen zijn goesting. Goed voor 1 nachtje wegens de ligging, mooie baai en vlakbij de boten voor Gili AIr - Lombok

Gereisd met partner in juli 2012

• 9peet10-05-2011

geweldige weken gehad

2 weken verbleven om mijn duikdiploma te halen, erg vriendelijke mensen zoals het op heel bali. Uitstekend gegeten en zelden buiten resort gegeten omdat dit simpelweg niet nodig was, je word uiterst vriendelijk bediend en wil je iets dat niet op de kaart staat dan is dat ook geen enkel probleem. Wil je een dagje relaxen aan het strand dan is dat zeer makkelijk, het strand ligt werkelijk voor de deur van het resort en om de hoek ligt de "blue lagoon"prachtig omgeven door bomen en echt een aanrader om naar toe te gaan. Kortom een supertijd gehad om eens rustig bij te komen en daarnaast op je gemak je duikdiploma halen. in 1 woord geweldig!!!!!!!!!

Gereisd met partner in april 2011

• 8Fam. Van Stenus01-09-2010

1x is genoeg

leuk om in PB geweest te zijn, maar 2 nachtjes is echt lang genoeg. we hebben de blue lagoon bezocht en dat was het dan zo'n beetje. wat langs het strand gelopen, naar de pier en verder niets. bijna geen restaurantjes en geen winkels. We hebben ook het veel geprezen Topi In bezocht. wel lekker eten, maar verder niet veel aan. een soort verlopen hippieparadijs. Het hotel was prima met een goed ontbijt. Helaas werkte onze airco niet, maar na wat boos doen, kregen we een andere kamer. We zaten op de bovenste verdieping (3 kamers) en alle kamers stonken naar poep in de badkamer. Dat wisten ze, want er stonden al luchtverfrissers in. prima bedden en leuk balkon. Als je van zwemmen houdt met duikers onder je, is het een fijn zwembad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9plien25-08-2010

Super

Leuk en knus hotel met leuke staff. De kamers waren erg netjes en schoon in een leuke omgeving. Er zijn ook mogelijkheden om te duiken, wat de meeste hotel gasten doen.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Sylvia11-07-2010

voor herhaling vatbaar!

Wij verbleven met 2 jonge kinderen in een familiekamer. Ruime kamer, netjes en verzorgd. Klein terrasje voor de kamer (met wat onconfortabele stoelen), visvijvertje. Prima ontbijt. Fijn zwembad, wat ook gewoon gebruikt mag worden als er duiklessen gegeven worden. Een hele prima plek in Padangbai! Verwacht geen resort o.i.d., maar als je dat zoekt moet je ook zeker niet naar Padangbai gaan. Super mooie strandjes: Blue Lagoon beach (beetje vervuild) en White Sand Beach (aanrader!)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 7Lilian Füsers05-07-2010

Voor ons niet meer!

Het was de bedoeling om hier 5 nachten te blijven, maar we zijn na 1 nacht weggegaan. We kwamen aan in het donker en hebben de omgeving niet goed kunnen beoordelen die avond. De kamer was mooi en schoon, met een fijn balkon. 's Morgens alles beter kunnen bekijken. Zwembad, zonder leuning en zonnebedjes 3 zeer laag bij de grond. In het zwembad werden duiklessen gegeven. Aangezien mijn partner op 2 krukken liep op dat moment, hebben wij besloten om na die ene nacht weg te gaan. Het ontbijt was zeer karig, zonder brood en het was niet mogelijk dit erbij te krijgen of te kopen.We zijn toen uitgeweken richting Candidasa.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8EJ15-06-2010

Zo weer naar toe

Direct aan het strand, niet ver van het 'centrum' van Padang Bai waar je goed kunt eten en gezellig een biertje kunt drinken. Schone kamers (wel even de automatische geurstick uit het stopcontact halen), prima ontbijt, goeie plek om een paar dagen te blijven hangen.

Gereisd met partner in mei 2009

• 7Marlies22-04-2010

Oké hotel in gezellig plaatsje

Wij waren in Padangbai om daarna de boot naar de Gili's te nemen. Uiteindelijk 2 nachten gebleven. Padangbai was een verassend knus en gezellig plaatsje. Een aantal prima restaurantjes en wij hebben 2 leuke avonden gehad bij één van de 2 zeer relaxte reggae barretjes. Het hotel was op zich niets bijzonders. Kleine, smoezelige kamer met wat achterstallig onderhoud en niet veel sfeer. Op het terrein is een erg diep (duik)en nogal lelijk zwembad. Wel fijne muziek en prima ligstoelen bij het zwembad. Ook een proefduik gedaan bij de duikschool van het hotel (Absolute Scuba) dat gerund werd door een brits echtpaar. Vooral door hun professionele en erg enthousiaste begeleiding zijn wij een fantastische ervaring rijker. Zeker een aanrader om een proefduik te nemen! Al met al was het hotel matig, maar prima voor 1-2 nachten en bovendien hebben wij in Padangbai in dezelfde prijscategorie (+/- 35 dollar/nacht) ook niet veel beters gezien.

Gereisd met partner in januari 2010

Hotel Padang Bai Beach Resort info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats