9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Belhotel Resort Bali Aga voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Swiss Belhotel Resort Bali Aga in het Nederlands

Boutique hotel met veel sfeer

Femke, 1-8-2011

Met heel plezier denken wij terug aan de 2 vakanties die we hier (toen nog zonder kinderen) hebben gehad. Een heel leuk kleinschalig hotel met fantastisch lieve mensen die de hele dag voor je klaarstaan. 2 heerlijke zwembaden, massagemogelijkheden. Diverse plekken waar je lekker kon zitten. Drankjes in het hotel prijzig maar op loopafstand wat leuke winkeltjes en een supermarktje.

Enige nadeel is dat de afstand naar het strand behoorlijk is maar er rijden busjes die je naar het privestrand brengen. Op het strand een barretje waar je heerljike broodjes kunt bestellen en natuurlijk bintang. Ooit gaan we nog een x terug!

Prachtig hotel, grote mooie kamers

Em-Ce-In, 5-1-2006

Prachtig hotel, grote mooie kamers.

Service perfect. Zeer proper. Een rustig, gezellig, klein hotel, een aanrader!

wij zijn er in september geweest

christine, 27-8-2005

wij zijn er in september geweest. Heel rustig hotel mooie grote kamers. Lekker eten maar logies met ontbijt is genoeg er zijn op wandelafstand heel goede restaurantjes.

Wij zijn hier in September geweest en gaan waarschijnlijk dit jaar terug. Het is een sfeervol, vrij klein hotel met ong 60 kamers waardoor het heel knus voelt. Hele mooie kamers, die iedere dag schoongemaakt worden. Wij hadden half pension, ondanks dat het eten erg goed is in het hotel is het leuker om buiten het hotel te eten en dus alleen logies ontbijt te boeken.

Het hotel ligt erg centraal tov het dorpje. Enige nadeel is dat je met een busje naar het strand moet. Verder een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Belhotel Resort Bali Aga in Nusa Dua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Belhotel Resort Bali Aga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Swiss Belhotel Resort Bali Aga scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.