Hotel Sekar Nusa Villas

IndonesiëBaliNusa Dua

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sekar Nusa Villas voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Sekar Nusa Villas

• 8Veelweg26-06-2016

Mooie kamers

Het hotel ligt nogal een beetje uit de richting van het centrum maar dat is wel lekker rustig. Wij hadden een heel mooie bungalow met jacuzzi buiten, 2 persoons ligbad in de badkamer die heel mooi ingericht was en niet helemaal binnen maar ook niet helemaal buiten was, echt heel apart. Nadeel is als je er van houdt om lang op het toilet te zitten krijg je muggenbulten op plekken waar je er nog nooit hebt gehad. De kamer werd prima schoongemaakt en de airco deed geweldig zijn werk. Het restaurant werd niet uitbundig bezocht en het eten was middelmatig maar als je met de shutlle van het hotel naar het centrum gaat heb je keuze genoeg. Er lagen 2 prachtige zwembaden bij die ook maar mondjesmaat bezocht werden. De reden dat wij er niet veel gelegen hebben was het volume van de muziek en het soort muziek, zo hard dat we naar onze bungalow gegaan zijn en daar lekker verder gelezen hebben. Dit was best jammer want het zou lekker geweest zijn om af en toe in het zwembad af te koelen in plaats van in de bungalow door de airco.

• 8Ruud&Tess29-06-2010

Heerlijk relaxed!

Sekar Nusa Villas was voor ons de vervanging van Bali Garden Resort. Daar zijn wij weg gegaan omdat we het té druk en te vies vonden. Via TO hebben we toen hier een Pool Villa gehuurd. Voor ong. €50,- p.p.p.n hebben we het geweldig gehad. Het is wel heel rustig dus je moet van rust houden.

Het hotel personeeel staat altijd voor je klaar en brengen je overal naar toe. Het stadje Nusa Dua is echt een aanrader, wat schoon en netjes en rustig is het daar, helemaal perfect!

Wij zijn heel blij dat we hier de afsluiter van onze vakantie meegemaakt hebben.

Hotel Sekar Nusa Villas info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV