Hotel Oasis Beach resort

Hotel Oasis Beach resort

8.1Fantastisch

Indonesië, Bali, Nusa Dua

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Beach resort voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Oasis Beach resort

• 8e_raaijmaakers02-08-2011

Een heel speciale reis

Het is ondertussen wel weer even geleden maar voor ons was het een heel bijzondere reis. We begonnen met 2 overnachtingen in Singapore. Vervolgens gingen we verder naar Bali. We werden wel erg overvallen door alle mensen die zich aan ons vastklampten. Ook waren de contrasten erg groot. Het was voor ons de eerste keer dat we zo'n reis maakten en we hebben ons na de ervaringen van de eerste dag wel even opgesloten in het hotel. Verrassend voor ons was ook dat de zon om 18.15 onder was. Geen lange zomeravond maar gewoon binnen een kwartier donker. Dan maar vroeger uit bed. Heerlijk een kopje koffie bij het ontbijt, verder slapen op het strand en om half 10 lekker ontbijten. We wilden natuurlijk wel alle zonnestralen meepikken. Vanaf het strand kon je ook zo het zwembad in en daar genoten we dan van een heerlijk biertje. Vlakbij het hotel waren genoeg restaurantjes waar je heerlijk kon eten. Leuke uitjes gedaan en dingen gezien. We kijken nog steeds terug op een heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in januari 2008

• 10marisca en toni14-02-2011

wil graag weer terug

ben geweldig tot rust gekomen in dit mooie hotel. Wat een vriendelijke mensen..je wordt er gewoon vrolijk van! Heerlijke bedden in de Deluxe room én de airco werkt prima. 1 x geen warm water, alle andere 8 dagen wel warm water..dus voor mij geen minpunten...ik wil écht terug.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Hugo C15-09-2010

groot verschil tussen de kamers..

2 kamers geboekt voor 3 nachten maar toen we in het hotel kwamen bleek er maar één kamer beschikbaar te zijn. Men heeft zonder toeslag een andere kamer gegeven namelijk de royal suite. Jacuzzi, privé terras, dvd speler, enz.. dus over deze kamer zeker geen opmerkingen. De andere "superior" kamer was gelegen aan de kant van het strand en daar heb je werkelijk veel last van de vochtige omstandigheden. Er is een muffe geur, er zijn vochtplekken en schimmel op de houten muren, vloeren..en standaard uitrusting maar geen luxe op deze kamer. Wat betreft eten, service, zwembad is het eigenlijk ok. Niet te groot dus eigenlijk kun je hier wel tot rust komen. Zeker niet te vergelijken met Novotel Benoa en Aston Bali waar ik ook al verbleven heb en waar men zeker meer luxe vindt maar het ook veel drukker is. Prijs - kwaliteit is ok, best de kamers dicht bij het strand en de zee proberen te vermijden

Gereisd met partner in juni 2010

• 9julietteq25-04-2010

geweldig wat een service

Wow wat een geweldig hotel. De service is goed. het hotel is schoon. Het zwembad is heerlijk rustig maar bij de buren net iets leuker. Als je hier bent. moet je zeker in de tuin van het hotel eten dit is een geweldige ervaring.

Gereisd met partner in april 2010

• 5Fam. van Rossum10-08-2009

voor ons nooit meer

Aankomst stank, douchegordijn, strand en matras op ligbed vuil. Luxe kamer maar stang douche niet aan de muur, bad werkte niet, bruin water. We hebben geklaagd maar helaas, we kregen ons geld niet terug. Een aantal zaken wel opgelost; nieuw douchegordijn, één prullebak bij onze bedjes op het strand. 's morgens weinig keus ontbijt. Er wordt niet gekoeld; vleeswaren die er zijn zien er niet fris uit. Je kunt brood roosteren met jam. Pluspunten: ivm onze all inclusive hadden ze in de 2e week uitgebreid menu gemaakt. Eten voor lunch/diner was prima en ontzettend vriendelijke personeel in het restaurant/strandbar. Laatste week nog andere kamer genomen, oceansuite +$140 niets geholpen. De eerste 4 dagen koud water, vergeten aan te sluiten op warm water, tv werkte niet, 2x lekkage en zwanenhals van wasbak viel eruit. Al met al voor ons slecht hotel en niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9S. Marsidi06-07-2009

Voor de rust moet je hier zijn

Dit keer heel mooi beleefd, 2 e keer naar Oasis beach resort en Spa, mooie witte strand en vanuit onze hotelkamer genieten van de zonsopgang heel romantisch, een van de mooiste plek op aarde moet je gezien hebben. Sartie Djodikromo

Gereisd in juli 2009

• 4cluckers30-06-2009

nooit meer

Oasis beach resort benoa geeft een wat verwaarloosde indruk en heeft zeker wat offrissing nodig. De kamers, deluxe genoemld, zijn ronduit vuil. Toilet liep over en werd, na herhaald vragen zelfs niet hersteld. Badkuip was in jaren niet meer gereiningd. Zeer oubollige kamers. Het volstaat even over het strand te lopen om te ontdekken wat een mooi hotel is. Er zijn er genoeg in de buurt.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Patty Page21-06-2009

Mooi strak design hotel

Prijs kwaliteit verhouding is meer dan prima. Strak hotel, geen poespas en dit kan door sommige gasten misschien als kaal worden opgevat. Mooi design, alle kamers hebben uitzicht op het zwembad.

Prima uitgeruste badkamer met ruime douche, heerlijk grote bedden.

Prachtig zwembad, wel oké restaurant, supermarkt aan de overzijde en met 20 min in het centrum van Kuta met gratis pendelbus.

Mooi strand met ligbedden, ondiepe rustige zee. Nee je kan er niet echt snorkelen of zwemmen, dat is dan voor mij ook het enige minpunt van het hotel.

Gereisd met partner in juni 2009

• 6Ellen 08-02-2009

een grote tegenvaller

na een lange reis nog een paar relaxen op bali, dat valt tegen in het oasis beach resort. Kale kamer, zelfs geen stoel om te zitten. Te klein strand met te weinig bedjes.En om tussen beton te liggen zonder uitzicht op strand en zee, nee dat is niet het ideaalbeeld van relaxen op Bali. Het hotel heeft een gecombineerd lobby/restaurantfunctie en dit nodigt niet uit om er gezellig te gaan zitten. Kortom: geen aanrader!!!

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8P. Hens03-11-2008

Fijn Hotel qau omvang.

Het hoter is niet te groot, kamers worden frequent schoongemaakt en eten (ontbijt) was vers en volledig, zonder al te veel poespas. Kortom een fijn oord waar we een heerlijke vakantie hebben gehad.

Gereisd met partner in oktober 2008

Hotel Oasis Beach resort info