Hotel Nusa Dua Beach

95 reviews over Hotel Nusa Dua Beach

• 2019
    9fam Krewinkel15-07-2019

Fantastisch altijd weer

Heel erg vriendelijk personeel en heel erg schoon prachtig gelegen en goed onderhouden heerlijk ontbijt kortom in een woord geweldig

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Judith14-08-2018

Wanneer gaan we weer????

Heerlijk hotel voorzien van veel luxe. Wel westerse prijzen. Prachtige ligging, mooie tuin, groot zwembad en heerlijk groot strand. Centrum met winkels ligt op ongeveer 1km. Prima afstand om lekker te wandelen, maar ook meerdere keren per dag gaat er gratis een bus. De spa is een heerlijke belevenis en voor de kinderen is er een speciale kindermassage. Onze kamer was voor 4 personen, kinderen sliepen in een aparte ruimte. Maar enige minpunt; buiten waren er slechts 2 stoelen en er was geen droogrek om natte kleding op te drogen. Alleen in de badkamer 1 lijntje maar daar droogt alles slecht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Maaike Frieling26-05-2018

Het is hier fantastisch!

Geweldig hotel! Het is schoon, prachtig strand, mooie kamers en het personeel is heel vriendelijk! Op loopafstand (20 min) zit een winkelcentrum met erg leuke winkeltjes en restaurantjes. Het eten in het hotel is ook erg lekker! Een aanrader als je naar Bali gaat is om een prive gids te huren voor een dag. Wij hebben 2 dagen met onze gids rondgerezen. Hij legt veel uit over de natuur en cultuur en spreekt zeer goed Nederlands. Hij is van bali rondreizen en je kan hem voor je vakantie al boeken!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Jo05-09-2016

Subliem

Het hotel Nusa Dua Beach is prachtig gelegen aan zee; toplokatie op alle gebied. 5 restaurants: heel lekker, gevarieerde maaltijden. Kamers zeer ruim en proper. Personeel gemeend vriendelijk. Kortom een droomhotel !!!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Sharon-9211-06-2015

Uitstekende vakantie!

Ontvangst: Bij vliegveld word je al netjes ontvangen door mensen van touroperator, die merendeel ook redelijk Nederlands spreken. Het begint al met een prachtig entree bij, inderdaad, een waar paradijs, Nusa Dua Beach met vriendelijke mensen en uitstekende service.

Kamers: Onze Premier-kamer was zeer netjes en ruim opgezet. Kamer was wel licht verouderd, maar niets om je ook maar enigszins aan te storen tijdens je vakantie, want ..wat ben je nou helemaal op je kamer tijdens vakantie?

Restaurants & Zwembad: Ontbijtzaal is heerlijk gelegen bij een vijver, waar je niet gek moet kijken als er ineens een komodovaraan naast je staat, die tevens niets doet! Eten bij ontbijtzaal vonden wij wat minder, weinig Europeaans gericht. Accomodatie beschikt over uitstekende restaurants die gezellig gelegen zijn rondom het eveneens uitstekende zwembad. ons favoriete restaurant was Japans, Maguro.

Zou nog veel meer kunnen vertellen, maar dat laat Zoover me helaas niet toe!

Kortom: Genieten!!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9jan12-05-2015

Prachtig hotel

ik hadden een club kamer geboekt. High tea en een uurtje borrelen met cocktails is dan inbegrepen. Ontbijt is in de club lounge waar je ala carte kunt bestellen de kamer was wat Verouderd mooi zwembad en strand goed eten maar wat prijzig

Alleen gereisd in september 2014

• 9yvonne hammer08-06-2014

Paradijs

Hou je van luxe en rust dan is dit je plek

Gereisd met partner in mei 2014

• 9beapersijn24-07-2012

Balinese vakantie in stijl

Dit is een fantastische hotel om je vakantie op Bali door te brengen, het enige in de rij met een echte Balinese stijl, uitmuntende service, zeeeer vriendelijke en behulpzame personeel. Je voelt je hier echt een koningin (of koning, wat je maar wilt). We kregen na 3 dagen een gratis upgrade naar 2 'deluxe connecting rooms', omdat de douche in de andere kamer lekte naar de badkamervloer. Nou, ze wisten het niet hoe snel ze het moesten regelen. Ik had aanvankelijk een familiekamer geboekt met een stapelbed voor de kinderen en nu hadden we 2 grote, zeer luxe kamers waar ze 2x per dag kwamen schoonmaken. De kinderen vonden de kids-club ook leuk. Het is alleen jammer dat je voor eten en drinken de hoofdprijs betaalt. We hebben ook zoals anderen in Bali collection gegeten. Mai mai is inderdaad een aanrader. Jammer dat Nusa Dua toch wat geïsoleerder is, en door het enorme verkeer kom je hier ook niet zo snel weg. Nusa Dua is een luxe kolonie. Maar wel prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Timo van Laarschot02-07-2012

Super hotel!

Super hotel, uitstekende service, vriendelijk personeel, nette kamers! Alles is erg schoon en word ook schoon gehouden. Duidelijk engels sprekend personeel. Ontbijtbuffet is erg lekker, veel variatie! Zwembaden zijn erg schoon, en worden ook dagelijks schoon gehouden. Prijzen voor eten en drinken in het hotel wel aan de hoge kant. Op Bali Collection (15 minuten lopen, of gratis met pendelbus) is echter wel voor een goede prijs lekker te eten. Een echte aanrader is Mai-Mai. Wij hebben hier elke dag van onze vakantie gegeten. Het bevind zich links achter op Bali Collection. Als je via de hotels en voor het Grand Hyat op Bali Collection komt zit het bijna vooraan aan de rechterkant. Voor 15-20 euro een voogerecht,hoofdgerecht + drinken (frisdrank) voor 2 personen! De 21% belasting is al in de goedkope prijzen berekend. Verder zijn de Bali Hay cruise, Adventure tours (rafting), Tobek (fietsen), Anika spa (massages) allemaal erg goed bevallen en aan te raden!!

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Ralph11-05-2012

Weergaloos

Wij waren hier met onze zoon van 13 voor 14 nachten en wat een topper is dit. Mensen in Bali zijn erg makkelijk en behulpzaam maar zoals ze in het hotel alles voor je regelen is onbeschrijflijk. Wat een service en wat een locatie. Vele luxe resorts gezien maar dit is de allerbeste. Geen namaak Balinese stijlen maar authentiek. Luxe in alle facetten en alles kan van hieruit bezichtigt worden met Nederlands talige gids. De Spa is wel wat prijzig maar veel beter dan aan het strand wat ook zijn charme heeft. Eten kan in het hotel voor ongeveer 45 euro pp (compleet) maar een trip te voet via het strand naar de Bali Collection is ook een aanrader en veel goedkoper. Prada vonden wij een topper. Kamers zijn er groot en zeer netjes onderhouden (2xpd) Wij zaten op etage 4 in een 3 pers deluxe. Bijna een suite. De entree van het hotel is weergaloos en geeft een gevoel dat je een top vakantie gaat krijgen. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

4 tips over Hotel Nusa Dua Beach

• beapersijn, 24-07-2012

Achteraf had ik zeker iets in Sanur geboekt. Daar zijn veel restaurantjes, gezellige winkeltjes achter de hotels op straat.

• Timo van Laarschot, 02-07-2012

Tip om goedkoop en erg lekker te eten : Mai-Mai. Excursies : Bali Hay cruise, Adventure tours, Tobek, Anika spa. Elephant safari park Taro. Allemaal aan te raden voor iedereen die iets van Bali wil zien. Het raften is goed te doen, ook voor kinderen en ouderen. Het fietsen bij Tobek is bijna geheel bergaf, het is bijna alleen maar remmen. Olifantenpark erg leuk, olifanten worden goed behandeld.

• Ralph, 11-05-2012

Neem een Spa verwen pakket voor iedere dag. Je weet niet wat je mist.

1 vraag over Hotel Nusa Dua Beach

• Kim, 25-11-2013

Duiken

Is er iemand bekend met het duiken vanaf dit resort? Wij willen namelijk naar Bali en dan ook om te duiken, maar er is weinig informatie te vinden over het duiken.

Kim, 27-11-2013

Bedankt voor de snelle reactie. Heeft u nog aanbevelingen qua hotels die bij mooie duikstekken liggen?

syl11, 27-11-2013

Hoi Kim, Bedankt voor je reaktie.

Menjangan ligt vlakbij Pemuteran, ca. 20 min. met de auto. Hier zijn de meeste hotels gelegen voor mensen die bij Menjangan gaan snorkelen of duiken. Wij zaten zelf in Amertha Bali Villas, maar aan hetzelfde strand liggen ook Pondok Sari, Taman Selini, Reef Seen, Adi Assri, Taman Sari etc. Er zijn ook goedkopere stekjes hoor, je kunt op bijv. Booking.com ook nog homestays ed vinden. Hier het email-adres van een gids (die heb je nodig om op het eiland te komen) [email protected] Hij verzorgt de boottrip en 3 uur met hem snorkelen/duiken op verschillende plekken rondom Menjangan. Hij kan je ook ophalen bij je hotel. Omdat hij in de haven van Labuan Lalang werkt, is dit de goedkoopste manier. Wanneer je in een hotel zo'n excursie boekt, ben je meestal duurder uit. Behalve rondom Menjangan eiland kun je ook in Pemuteran snorkelen, en misschien ook wel duiken. Zou je even op de site van Reef Seen kunnen kijken.

In Amed gaan wij zelf aankomende zomer naar Life in Amed, maar wij snorkelen alleen. Als je meer van het duiken bent, zou je het beste kunnen kijken bij accommodaties in Tulamben, Jemeluk of bij het Japanse wrak. Enkele namen zijn bijv. Jukung dive Bali, Baliku Dive Resort, of Amed Dive centre. Maar je hoeft niet persé in een resort te verblijven waar een duikschool in gevestigd zit, je kunt ook in een hotel in de plaats gaan zitten, en dan naar de duikschool gaan. Ik heb een plattegrond met de verschillende baaien (Tulamben, Jemeluk, Lipah, Lean - dit is allemaal in de volksmond Amed) en de hotels die daar gelegen zijn, als je die wilt hebben, mail gerust even, [email protected] Gr. Sylvia

syl11, 27-11-2013

Hoi Kim, Goede duiklocaties op Bali zijn bij Tulamben, Amed, Menjangan Island, Gili eilanden. Dit is allemaal ver van Nusa Dua verwijderd. Dat wil niet zeggen dat je er helemaal niet zou kunnen duiken of snorkelen, maar de mooie duiklocaties liggen in het noorden. Het verkeer is echt heel hectisch, het is niet te doen iedere dag op en naar te rijden naar Nusa Dua, dan kun je beter een resort in de buurt zoeken. Veel succes, en heb je nog vragen, stel 'm gerust! Gr. Sylvia

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 250 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal