Hotel Novotel Bali Nusa Dua & Residences

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Bali Nusa Dua & Residences voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Novotel Bali Nusa Dua & Residences

• 7rene6924-04-2013

kinderparadijs

giga vakantiecomplex, vooral in trek bij australische gezinnen ! ontbijtbuffet super uitgebreid. wel gehorige kamers.

• 6edoppert15-07-2012

Plussen en minnen in verhouding

Redelijk hotel, maar wel meer een familiehotel. De kamers en suites zijn rond het zwembad gesitueerd, wat betekent dat je ALTIJD van vroeg in de ochtend tot rond tien uur ‘s avonds last hebt van zwembadgeluiden, zoals spelende (gillende) kinderen. Onze kamer (suite) was meer een klein appartement. Zeer veel ruimte, redelijk/matig schoon en lekker (airco) koel. Het bed, 2 persoons kingsize was afschuwelijk. Het kraakte en de matras lag door (kuil). Elke morgen rugpijn. Zowel het linnengoed als de handdoeken waren grauw en goor. Serviceniveau was in orde, personeel vriendelijk. Het strand van Novotel met paviljoen, 10 minuten lopen, was oké, maar geen dijenkletser. Het nabijgelegen moderne winkelcentrum was afschuwelijk. In verhouding tot de rest van Bali peperduur. Er hing totaal geen ‘sfeer’. Novotel was deze vakantie het startpunt (1e hotel en bestemming in een reeks van 6). Leuke ervaring, maar niet voor herhaling. Ook omdat Nusa Dua iets te gecultiveerd is. Niet het echte Bali.

• 10lindy06-11-2010

super!!

het hotel is prachtig, wij hadden een 1 slaapkamer app. we sloegen stijl achterover hoe groot dit was. eigen keuken, woonkamer met 2 banken en een eethoek. grote slaapkamer en badkamer! super gewoon! heerlijk genoten, een aantal keer roomservice genomen en was perfect. in het eerste straatje kun je heerlijke massages krijgen voor ongeveer €8,- 1 uur je hele lichaam! mensen moeten niet zeuren over de prijzen, het is sowiezo allemaal veel goedkoper als in nederland! roomservice: 2x voor en 2 x hoofdgerecht voor €30,- dus vind ik goed te doen. daarvoor gaan we toch op vakantie!

we zijn door dit hotel zo verwend, dit zullen we nooit meer krijgen! super!

• 8Suzanne11-10-2010

Hotel goed, jammer van de omgeving

Het hotel is prachtig gelegen, maar jammer genoeg is de straat op 5 minuten lopen vergane glorie. Het is geen uitnodigend straatje en er zitten slechts een paar restaurants waarvan het merendeel bar en bar slecht is. Alleen het eerste restaurant - onthouden dus - is goed. Al was dit de tweede keer ook minder... Verderop in de straat krijg je schoenzolen te eten en het is allemaal belachelijk duur. Gewoon een taxi pakken naar Kuta dus, al is het daar ook allemaal tien keer duurder geworen en jammer genoeg waren de restaurants nagenoeg leeg. Keur ook altijd eerst je cocktail voordat je de ober terugstuurt. Je wordt overal in de maling genomen voor een hoop poen! Jimbaran daarentegen kan ik absoluut aanbevelen: 20 minuten met de taxi en heerlijk vis eten op het strand voor een goede prijs. Hier kun je best meerdere avonden naartoe. Het hotel is tot slot goed; ontbijt kan uitgebreider.

• 9Yvonne Berrez12-11-2008

Tophotel!!!

Geweldig hotel; prachtige kamers met mooi uitzicht op golfbaan en zee (2 bedroomapartment); goede en zeer vriendelijke service; uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Familie

• 8Connie20-08-2008

Mooi hotel

Verbleven hier in aug. '08. Hadden een deluxe kamer geboekt (via Accor-site) Veel miertjes in de kamer, zelfs in bed!! Na een telefoontje naar de receptie, werden we ge-upgrade naar een 1-slaapkamer appartement. Deze zeer schoon en ruim. Zelfs een eigen wasmachine! Verder heeft het hotel een mooi zwembad, en er werken zeer vriendelijke mensen. Vonden het verder wel wat afgelegen van het "echte"Bali. Shoppingcentre vonden wij niks aan, veel te rustig en te prijzig. Als je s'avonds op pad wil loop dan naar het winkelstraatje om de hoek van het hotel, veel gezelliger. Gratis shuttle service naar het strand, al is het maar een kleine 10 min. lopen. Op strand genoeg ligbedden, maar te weinig parasols....Dus om zeker te zijn van een schaduw plek blijf dan bij het zwembad.

• 9L. Bonte20-05-2008

Super accomodatie, zeker als je met kinderen reist. Zowel woon- als slaapkamers zeer groot en schoon en modern ingericht. Bij de kidsclub werken goede, lieve medewerkers waardoor de kinderen daar graag naar toe gingen. Zwembad groot, klein babybadje naast de kidsclub. Genoeg en moderne zonnebedden. Strand op loopafstand maar er gaat ook een shuttle. Goede betaalbare spa, maar massages aan het strand zijn ook de moeite waard. Eten kun je in het hotel maar er zijn tal van mogelijkheden om in de buurt te gaan eten. De meeste restaurants hebben een (gratis)taxi service. Zowel kleine winkelstaatjes als een groot modern winkelcentrum op loopafstand, de laatste heeft ook een shuttleservice.

Familie

• 10Nicole16-09-2007

Heb hier in juni gelogeerd en was heel erg onder de indruk. Prachtige kamers met een geweldige badkamer en groot balkon. Heel mooi, groot zwembad en vlakbij een prive strand. Witte stranden en erg rustig. Nusa Dua zelf is wat minder, niet het echte Bali. Ik zou aanraden te eten in de straat vlakbij het hotel en niet in het grote winkelcentrum vlakbij, wat een stuk duurder is. Wil je luxe en rust, dan is dit hotel perfect.

Anders

• 9Angelique10-07-2007

In juli 2007 heb ik verbleven in het Novotel in Nusa Dua. Het hotel is net geopend en ziet er prachtig uit. De hotelkamers zijn echt fantastisch en de service in het hotel is van een enorm hoog niveau. Het hotel kent prachtige zwembaden en ligt tegen de golfbaan aan. Net buiten het hotel ligt een straat met heel veel winkeltjes en restaurantjes. Het terrein van het hotel is erg goed beveiligd. De afstand naar het strand is iets groter maar je wordt er met een privétaxi probleemloos heengebracht en weer opgehaald. Het strand is prachtig wit en echt heerlijk. Een echte aanrader dus!

Anders

1 tip over Hotel Novotel Bali Nusa Dua & Residences

• rene69, 24-04-2013

Shoppen kan bij Bali collection center, op 10 minuten lopen van Novotel of met Shuttle bus van hotel

0 vragen over Hotel Novotel Bali Nusa Dua & Residences

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV