Hotel Melia Bali

Tonen op kaart

45 reviews over Hotel Melia Bali

• 7Linda13-09-2015

Slechte start, goed einde

Eigenlijk alles wat je leest over melia bali klopt... het is een mega resort en daar moet je van houden. Het ziet er allemaal schitterend uit, het ontbijt is het meest uitgebreide wat ik heb gezien, veel keus in restaurants en het eten is echt voortreffelijk. Echter: de prijzen zijn daar dam ook naar. Het is Europese kwaliteit eten tegen ook Europese prijzen. Wij heb en in de vorige hotels en plekken ook vrij luxe gegeten maar nergens zo duur als hier. (Maar wel heel lekker Japans, steak en pizza). Personeel spreekt idd slechter Engels en de klantgerichtheid is wat lager. Nog altijd vriendelijk, maar bijv met veel herrie terras bij zwembad een uur voor sluiten opruimen waardoor je je niet meer zo welkom voelt. Daarnaast hebben ook wij helaas last gehad van vieze, oude, stinkende, vochtige kamer. Echter, voor ons hebben ze echt goed en adequaat gereageerd. We hebben een heerlijke kamer in een ander gebouw gekregen. Stank lijkt vooral in gebouw 2, dus daar geen kamer accepteren!

Gereisd met partner in september 2015

• 8jackiedenO11-05-2014

mooi Hotel

wij zijn hier 7 nachten geweest en hadden in Nederland al half pension geboekt. In het resort kan je dan met een kaart gebruik maken van al de restaurants die op het resort aanwezig zijn en je hebt dan recht op een voor-hoofd- en nagerecht van de kaart. Ook kan je kiezen voor een buffet , als je dat liever eet, drinken moet je dan nog wel betalen en zoals velen al gezegd hebben is het niet goedkoop. Als we nog een keer gaan, dan gaan we misschien ook wel in het winkelcentrum eten want dat zag er ook goed uit. Voor de rest vonden we het jammer dat we geen familiekamer konden boeken en daardoor moesten we twee kamers nemen zodat onze kinderen die 15 en 17 zijn op een andere kamer sliepen. Ook heeft het resort nog een apart luxe gedeelte met eigen zwembad, dikke matrassen op de bedjes en eigen ontbijt ruimte, Zag er nog beter uit. Het personeel was trouwens heel vriendelijk en de tuin mooi en schoon. Wel bij bepaalde wind heel veel afval in de zee maar dat word snel opgeruimd.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 6ilse van looveren03-05-2014

nooit meer

geen 5 sterren waard eerder 3 eentonig ontbijt weinig vers fruit zijn 3x van kamer verwisseld wegens slechte geur en vochtigheid oplossing was een luchtverfrisser zelfs geen enkele tegemoetkoming gekregen van het management

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8resi08-09-2013

melia nusa dua mooi......groot...

Hotel is al meer dan 20 jaar oud. Wij hadden familie kamer is lekker ruim, beetje muf vanwege weinig luchten anders werkt de airco niet, en je moet alles dichtlaten uitzicht is prachtig omgeving een beetje te rustig buurt is velig. Personeel is behulpzaam en vriendelijk maar dat mag ook wel eten is te duur. Ga lekker buiten de deur eten. Ontbijt is erg goed. Te weinig liften, erg sloom werken ze, en dat voor een 5 sterren kan eigenlijk niet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7De Horasjes03-09-2012

Leuk hotel, maar weinig te doen

Wij hebben de laatste 2 weken van onze reis in Bali doorgebracht in dit hotel. Het is netjes verzorgd, maar de ligging is niet geweldig. Het ligt in een enclave en je kan niets anders doen dan zonnen en shoppen. Voor sights bekijken, of cultuur proeven is hier het verkeerde adres.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 9Marcel14-08-2011

Heel mooi en goed resort !

Wij zijn 10 dagen in dit resort en hebben een fantastische tijd gehad. Mooi groot en kindvriendelijk zwembad, heel servicegericht personeel, mooie nette kamers, keuze uit 5 restaurants en mooi eigen strand. Een paar handige tips voor als je gaat: - Koop een Melia Voucher bij aankomst en zit dit als tegoed op je kamer, korting kan dan oplopen tot 30% op hotel bestedingen. Scheelde ons paar honderd euro ! - Op 7 min lopen zit Bali Collection met een fijne Starbucks, Supermarkt en veel restaurants, kan je naartoe lopen. Doen ! - Neem nooit hotel taxi maar loop de poort uit en je wordt aangesproken door vrije rijders waarmee je goede deals (vaste prijs) kan maken voor trips. Voorbeeld: naar Kuta 80.000 Rrp of dagtrip Ubus voor 400.000 Rrp - Boek een dagcruise bij Bali Hai cruises naar Nusa Penida, echt ongeloofelijk mooie trip op Catamaran - Koop nooit iets van een strandverkoper zonder af te dingen (en blijf lachen) Eerste bedrag wat zij vragen moet minimaal de helft af kunnen !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Fabian26-06-2011

Zeker doen !!!

Veel en super vriendelijk personeel die de hele dag bezig zijn. Net hotel en prima kamers met heerlijk breed bed. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Giga prachtige tuin en super groot kind vriendelijk zwembad (bijna overal ondiep). Onze dochter van 3 1/2 jr vermaakte zich kostelijk in de kinderhoek (met schommel en glijbaan) met attent entertainment personeel die leuke dingen met de kinderen deden zoals vliegeren, bij eb krabbetjes zoeken etc. Geen kinder disco helaas. Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is: - het avond eten in het hotel is flink aan de prijs, maar gelukkig ligt naast het hotel op 10 min loop afstand Collection Bali een gecreeert toeristisch oort vol met betaalbare restaurants en wel prijzige winkels. - op het strand moet je de eerste 10 minuten de shit-verkopers van je afslaan maar daarna is het hen wel duidelijk. - het hotel kan je niet uitlopen zonder dat taxi dienst aanbieders je aanspreken maar dat komt wel van pas als je een uitstapje wilt plannen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 10Xavier Minjauw09-04-2011

Prachtig Hotel

Een zeer goed hotel, prachtige kamers en bij aankomst een warm onthaal door het receptiepersoneel. Je bent er welkom!! Mooi zwembad en romantische kamers. Het is een luxe hotel en het is de prijs meer dan waard. Je kan er ook behandelingen laten doen in de spa. Misschien wel prijzig, maar de moeite waard. Als ervaren reiziger, is dit een topper, en meteen mijn lievelingshotel!!

Gereisd met partner in februari 2002

• 9hein.wiegmans24-01-2011

Geweldig tropisch paradijsje

Mooi hotel, rustig gelegen, mooi zwembad, lekker strand (iets te krap?), heerlijk eten, prima kamer, een aantal restaurants, mooie spa, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in april 2009

• 9Sonja17-01-2011

super

Zalig hotel, je kunt er goed eten maar wel prijzig maarja, je bent op vakantie en het mag wat kosten. Wij kennen een Balinees, hij huurt een auto die wij betalen inclusief brandstof dan geven we hem € 50 en dan hebben we een super dag. Een jaar na deze vakantie heeft hij ook onze bruiloft geregeld, compleet in het indonesisch. Mocht je een zeeeer goede gids willen dan laat je het maar weten. In de pianobar speelt een wat oudere pianist, spreekt zeer goed Nederlands en kent de mafste Nederlandse nummers (en speelt ze dan ook, is zeer vermakelijk). Deze man bekommert zich om een aantal wezen en vindt het geweldig als je hagelslag meeneemt van echte chocolade. Hijzelf is gek op rookworst van Unox en krijgt dit dus ook van bezoekers die vaker in Melia Bali komen. Geweldig.

Een nadeel, zeer veel Russen. Deze gedragen zich zo asociaal, scheppen bij ontbij zoveel op en laten dan de helft liggen, dit terwijl de bevolking van Bali hard moet werken voor hun kost. Schandalig. '

Sonja

Gereisd met partner in april 2008

2 tips over Hotel Melia Bali

• jackiedenO, 11-05-2014

Ga op tijd ontbijten dan is het nog niet zo druk. Neem als je op excursie gaat of raften genoeg geld mee,(ook al zeggen ze dat alles inclusief is) dit om de tol van de brug te betalen, fooi te geven en evt een foto van het raften te kopen en souvenirs die er te vinden zijn bij alle tussenstops op je tocht naar de bezienswaardigheden. De arrival/departure lounge bij de fitness zijn zeer prettig als je laat vertrekt en je je kamer niet meer hebt, je kon er ook douchen.Super!

• Hans en Anita, 27-07-2009

Eten kan je ook bij de restaurantjes voor de security poort (de algemene voor Nusa Dua). Hier is het goedkoper en erg gezellig. De keten Tropical heeft een goede kaart, goed eten en is niet duur.

Boodschappen zijn goed te doen bij de Coco supermarkt in de Bali Connection. Veel verkrijgbaar

Excursies zijn aan te raden, maar ga niet zelf rijden. alles per taxi. Er zijn ook nederlandstalige gidsen te boeken. Bezoek de US zilverfabriek, deze heeft een prachtige collectie zilveren sieraden

1 vraag over Hotel Melia Bali

• chan, 03-02-2013

oplichter

wij zijn eind november zijn wij in hotel geweest ze zijn boffen ze hebben onze credit kaart gekopieerd ze zijn oplichter dus mensen niet doen niet daar kamers boeken want je zal spijt van krijgen oplichters niet doen

Hotel Melia Bali info

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indonesisch, Internationaal, Japans, Lactosevrij, Spaans, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal