Villa Kayumanis Nusa Dua

IndonesiëBaliNusa Dua

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Kayumanis Nusa Dua voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 6 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 10Ruimte
  • 9.5Inrichting

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

6 Reviews over Kayumanis Nusa Dua

• 10Stephen & Trea05-08-2013

Werkelijkwaar fantastisch!!

We hebben de laatste week van juli verbleven op Bali bij villa Kayumanis. We zijn toch best wat gewend qua luxe maar dit brak voor ons alle records! Prachtig (compleet privé gelegen villa's) van alle gemakken voorzien, inclusief privé zwembad. Hele grote villa met beneden en open boven verdieping, waar elke ochtend ook je ontbijt wordt gebracht (je kunt bestellen wat je wilt en een half uurtje later staat men aan je deur om je tafel compleet op te maken! Zeer goed restaurant behorende bij het hotel (ook te bestellen voor in je privé villa) maar je kunt ook een prive kok laten komen voor bijv een BBQ in je villa. De mensen staan 24 uur per dag tot je beschikking, ook uitstapjes kun je hier regelen, medewerker van het hotel rijdt je dan naar de plekken waar je heen wilt en begeleid je aldaar (handig ivm de gebruiken in bijv tempels en de uitleg hierbij)

• 10M. Smit07-09-2009

Wow

Echt een waar paradijs!! Hele mooie villa's met een mooi zwembad!! Heel privé opgezet. Het ontbijt was heerlijk en ook de lunch die ze gewoon naar je strandbedje komen brengen als je dat wilt was zeer goed, wij hebben hier niet gedineerd. Het strand is ook heerlijk met een rustige zee. Wij zijn hier 3 nachten geweest en hadden graag nog een paar nachtjes langer gebleven.

• 9Tom Deweerdt28-06-2009

Aanrader voor mensen die graag wat privé hebben

Na een weekje Alila Ubud kwamen mijn vrouw en ik hierheen. Dit is echt de plek om volledige rust op te zoeken. Hier, naast je eigen zwembad (dat groter was dan ik had verwacht) kom je echt tot rust! Personeel was hier ook extreem -gemeend- vriendelijk. Onze kamer werd 2 tot 3 keer per dag opgeruimd. Ik sluit me volledig aan bij wat matine en roland zeggen. De ligging is perfect als je in Nusa Dua wil verblijven, wij vonden het wel wat spijtig dat het 'ver' van andere leuke dorpjes lag, want Nusa Dua is er weinig Balinese sfeer op te sneuven. Vandaar maar een 7 voor ligging.

• 10martine en roland22-09-2007

na Ayodia hier een week verbleven in een prive villa; gewoon de "max" : wij hadden ons privé-zwembad van 10 op 4m, een grote living, salon, keuken, slaapkamer, badkamer,etc..Ons domeintje was volledig afgebakend dus 100% privacy en rust.Ganse dag zon aan onze villa, dus lekker zonnen. Persoonlijke service met butlers die ontbijt brachten, etc.. Om 4u "afternoon tea". Drank, fruit en snacks "all in". Ook een privé barbecue en een massage gratis gekregen. Ideaal om uit te rusten en te niksen. Uitgaansmogelijkheden genoeg 's avonds : verschillende mogelijkheden in Nusa Dua, of iets verder Jimbaran of Kuta. Alles is hier spotgoedkoop op voorwaarde dat jij afdingt. De mensen waren supervriendelijk. Een aanrader.

• 9Rudi Jacobs30-10-2006

Wij verbleven in oktober 2006 in een pool villa .Deze zijn in 2 delen, een slaapkamer met buiten badkamer en een apparte leefruimte met salon en keukentje .Privaat zwembad meet 9m*5m. Ontbijt kan je in de villa hebben , aan het strand of in het restaurant . Minibar dagelijks gevuld naar wens. Ligging is zeer goed en er is steeds gratis vervoer als service . We kregen een private bbq gratis alsook massage bij verblijf van meer dan één week.Service en staff zijn perfect.Prachtige locatie,elke villa is verschillend ingericht.Er zijn veel restaurants en winkeltjes in de buurt .Het eiland verkennen is geen enkel probleem.Kayumanis is een echte dream destinantion .Alles is er mogelijk en niets is hun teveel .

• 9Rudi Jacobs20-10-2006

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij