Hotel Ellie's

IndonesiëBaliNusa Dua

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ellie's voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Ellie's

• 8Paul de Rooij20-02-2012

Prima, klein hotel, zeer klantvriendelijk, deel 1

Wij hebben van 29-1-2012 tot 7-2-2012 verbleven in Hotel Ellies. Een klein hotel met 9 kamers. Hotel ligt ong. 50 m. van drukke weg, die je vanuit hotel niet hoort. Hotel ligt buiten het centrum van Nusa Dua en vrijwel alles moet je per taxi of transport doen. Naar Geger-beach of Nusa Dua betekent dat ong. 10-15 minuten met de taxi. Dat is goed te doen en kost bijna niets. De kamers zijn groot en voorzien van een op afstand bedienbare airco, koelkast, TV en DVD-speler. De kamers waren schoon, linnengoed wordt elke dag vervangen. De badkamer is op zich okay, maar wel verouderd en er is wel sprake van achterstallig onderhoud. Het zwembad is klein, maar voorzien van 4 ligbedden met handdoeken op afroep. Er is gratis WIFI, de snelheid laat nog wel eens te wensen over, maar dat is vaker in Indonesië. Wordt vervolgd in deel 2.

• 8Esther en Robbie13-01-2010

Erg leuk hotel met een super service!

Wij zijn hier begin januari geweest en zouden eigenlijk maar 1 nacht blijven, om onze doorreis te vervolgen op Bali. Uiteindelijk zijn wij 4 nachten gebleven. Dit door de goede prijs-kwaliteit verhouding (erg nette kamers) en de zeer goede service van de medewerkers. Vanuit Ellies kan je op de scooter erg veel zien en er zijn meerdere, rustige (iddylische) stranden in de buurt, waar de medewerkers je op wijzen. Ook de restaurants die zij aanraden zijn erg goed. Kortom, alleen maar lof, wij hopen nog eens terug te komen hier.

Hotel Ellie's info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar