Hotel Bali Tropic Resort & Spa

ZorghotelWeer vandaag31°27°
Hotel Bali Tropic Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Bali Tropic Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Laatste review

19 reviews over Hotel Bali Tropic Resort & Spa in het Nederlands

j.louis,
1-5-2017

Alles was goed service,eten en kamer

Wij hadden een luxe bungalow gehuurd, deze zijn ruim en zeer compleet.

All Inclusif is aan ons niet besteed, wij digereerden dagelijks buiten het complex waar vele restaurants te vinden zijn.

Ontbijt was wel inbegrepen, het ontbijt is zeer uitgebreid en smaakvol. Koffie en thee, dat werd voor ons ingeschonken. Verse omelet werd bereid waar je bij stond, zo ook de pannenkoekjes met toevoeging naar wens, zoals banaan, chocolade, nootjes enz.

Vers fruit, in "hapklare brokken" in vele soorten, zo ook fruit dat je zelf nog schoon kan maken.

Ondanks dat het complex al 27 jaar bestaat ziet het er geweldig goed uit, men pleegt zeer veel onderhoud en dat is duidelijk zichtbaar.

Bij vollemaan heeft men een feestelijk diner met een geroosterd varken aan het spit en vele bijgerechten. Ook is er dn een optreden van een Balinese dansgroep, meer dan de moeite waar!

Jarig: met wordt toegezongen en ontvangt een gepersonaliseerde heerlijke taart.

Opnieuw bezoeken, wij sluiten het niet uit!!

Peter
27-9-2015

Prima resort in Balinese stijl gebouwd en ingericht. Goede all inn formule met heerlijk buffet. vriendelijke mensen en schone kamers. Rustige ligging met weinig amusement. Hebben een goede chauffeur gevonden die je overal naar toe brengt en veel weet te vertellen tegen een redelijke prijs. Is een aanrader

Vakanties.nl

Meer dan een fantastisch hotel

J
30-11-2014

In Bali tropic denk dat je in het paradijs zit fantastisch hotel, perfecte service met vreselijk lief personeel jammer dat ik zo weinig Nederlanders zitten want dit resort verdient dat direktie nogmaals bedankt voor de fantastisch gastvrijheid die we van jullie en personeel kregen een onvergetelijk vakantie

Bali Tropic , Nusa Dua

Sonja Geerts
26-3-2013

Vakantie in Bali (9/3 tot 25/3/13 ) Op het eind van het regenseizoen, dus met temperaturen van rond de 30 graden goed te doen. De eerste week 's-nachts een paar flinke regenbuien, 1 keer tot half in de morgen. Daarna weer stralend weer. Hotel ligt in een rustig hoek van Bali. Het ziet er uit zoals op de foto's..Prachtig ! Mooie tuin en leuk strandje. Af en toe wat verder lopen om de zee in te gaan ivm het het getij. Vriendelijke mensen, zowel in het hotel als buiten het hotel. Eten in het hotel was redelijk tot goed. Helaas niet altijd even warm. Maar absoluut niet te klagen ! Voor ons de eerste keer naar Bali, de warmte daar voelt als een klamme deken de eerste dagen, bijzonder vochtig. Maar dat went snel. Wij hebben nog wat excursies via touroperator geboekt, halve dagen wat achteraf een goede keus was. De warmte sloopt je min of meer. Uitstekend geregeld van touroperator en een vriendelijk prijs. Gidsen spreken Nederlands en doen erg hun best.

Gasten waren voornamelijk volwassenen.

Mooi hotel in Balinese stijl

blitmd
31-5-2012

Het hotel ademd de Balinese sfeer, het hotel ligt mooi, maar buiten het hotel weinig te beleven. Met excursies ben je langer onderweg als bijv. vanaf Sanur of Kuta. Ik had deluxe bungalowroom, prachtig en precies zoals op de foto's van de website van het hotel. Brandschoon, geen beestje gezien. Het eten is in buffetvorm en word afwisselend geserveerd in het restaurant, tuin of strand. Op zich een leuk idee maar in mijn vakantie waaide het behoorlijk, dan is aan het strand eten niet echt plezierig..als het eten van je bord waai. Personeel is beleefd, maar niet meer dan dat, ze doen niet aan sociale babbeltjes. Spa is een aanrader. Enige vorm van animatie overdag was er volgens mij niet, althans niks van gemerkt of gezien. Voor kinderen dan ook weinig te doen. Wel iedere avond muziek, van niet al te best niveau. Veel trapjes op het complex. Ligstoelen voldoende op het strand, zee trekt zich in de middag terug waardoor zwemmen niet meer mogelijk is.

goed hotel

Janny
2-10-2011

bali tropic is een mooi en goed hotel met vriendelijk personeel

lekker eten grote kamers en elke dag schone lakens en handdoeken

Hotel niet ver van het vliegveld in Balinese sfeer met kamers en bungalows in prachtige tropische tuin. De kamers zijn schitterend en van alle gemakken voorzien. Flatscr. TV, koelkast, gratis kluis, slippers en badjassen, hemelbed met goede matrassen, airco, etc. Fijn zwembad met bar. Er zijn verschillende restaurants en meestal eten buiten. Veel ligplaatsen met dikke kussens bij het zwembad en op het strand. Het hotel heeft een groot nadeel naar onze mening, het eten is erg westers en weinig indisch. Jammer ! Het eten is wel goed. Gratis busje naar het dichtsbijzijnde winkelcentrum. Daar kun je tegen lage prijzen wel indisch eten. Leuk ook om via de strandweg daar naar toe te wandelen langs al die luxe hotels. Wifi is erg duur en slechte ontvangst. Gratis handdoeken. Het hotel is all-incl. (bandje om pols). Bij het avondeten live muziek en soms ook balinese shows (dansen). Heel vriendelijk personeel. Wel voor rustzoekers. Geen Kuta of Sanur.

niet al té groot/massaal

marion
18-6-2011

Op het strand niet druk , op het park verschillende plaatsen/tuin waar men heerlijk

en rustig kan liggen met altijd uitzicht op de zee.

Aantal restaurants aanwezig, ook alle met uitzicht op zee , je zit bijna op het strand.

Kamers zijn erg mooi , met name de bungalows.

Let op !! Als je een kamer krijgt met een ,, connection door,,......

Verschrikkelijk gehorig !!!

Geen gratis wifi...nadeel voor de fanatieke internetters . Voor 50.000 IDR kan je een uur internetten(prepaid internetkaart) op je kamer met je eigen laptop/Ipad. Ze zeggen dat je geen bereik hebt v.a. je kamer.........bij ons werkte het wel.

mooi resort, maar veel te rustig!

Jeroen
4-4-2011

Mooi en schoon resort. Qua entertainment wordt er weinig gedaan. Wel is er s' avonds altijd een bandje, maar ze zingen altijd dezelfde nummers en hun zangkwaliteiten zijn niet bepaald fijn om naar te luisteren. Na half 12 in de avond is er niets meer te doen op het resort.. Geen muziek, geen gezelligheid, niets....Je kunt nog wel een hapje en een drankje nemen in het restaurant, maar ook daar is geen muziek en geen gezelligheid.

Voor kinderen en jeugd is het ook maar een saai resort, het is meer voor mensen die echt voor de rust komen en de Balinese sfeer.

In de omgeving van het resort is weinig te doen, dan moet je echt naar Kuta.

Al met al, het is een mooi en schoon resort met mooie kamers en goed eten. Maar als je voor de gezelligheid komt is het absoluut geen aanrader!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bali Tropic Resort & Spa in Nusa Dua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bali Tropic Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.