IndonesiëBaliNegaraHotels NegaraHotel Puri Dajuma Cottages

Hotel Puri Dajuma Cottages

IndonesiëBaliNegara

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Puri Dajuma Cottages voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 11 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Puri Dajuma Cottages

• 10Erik V05-11-2019

Een verborgen parel

Prachtige en rustige omgeving waar je het echte Bali kunt ervaren. Wanneer je door een van de naijgelegen vissersdorpen wandelt is de kans groot dat je de enige toerist bent.

Het resort zelf is kleinschalig, mooi, gezellig en erg goed onderhouden. Wij zaten in een relatief 'oude' kamer maar deze was in een goede staat. Er zijn al een aantal kamers gerenoveerd. De staf is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Wij voelden ons heel erg welkom.

Tip: Wanneer je vlucht 's avonds laat op Bali landt is het misschien prettig om de eerste nacht dichter bij het vliegveld te slapen. De rit naar het hotel is al gauw zo'n 2:30 uur.

• 9Yolande11-09-2016

Rustige comfortabele bestemming

Lekker, gezond ontbijten aan een zeer rustig strand. Waar je bij eb uren kunt wandelen en geen mens tegenkomt. Op en top service de gehele dag. Nieuwe luxe villa's en sfeervolle cottages. Twee prachtige zwembaden. Restaurant top. Als je van vertier en drukte houdt, ben je hier aan het verkeerde adres. Duidelijk, alleen voor de rustzoeker. Wij hadden er een heerlijk verblijf, als afsluiting van onze individuele rondreis Bali.

• 10Jutta05-10-2015

Paradies

Waren jetzt zum zweiten Mal hier. Immer noch wunderschön. Nach dem langen Flug eine Oase der Erholung. Das Essen ist hervorragend und das Personal sehr aufmerksam. Das Essen ist etwas teurer, aber die Qualität ist erstklassig. Es ist der perfekte Startpunkt für eine Rundreise durch Bali.

• 9Benny Liebner 18-10-2012

Sehr schön ruhig und nur wenig Zimmer

Ist das richtige für slow down Touristen die ein echten Teil von Bali erleben möchten ohne Massentourismus. Ruhig am Strand gelegen. Traditionelle Märkte in 10. min zu Fuß erreichbar oder mit dem Fahrrad ( Mountain Bike zur Miete ) in 5 min. Ausflüge in die Umgebung lohnen sich auch ohne Guide! Echt Super und ohne Verzicht auf Luxus Free wifi und kein Fernseher !!

• 10syl06-09-2011

Paradijsje aan een verlaten strand

We verbleven drie dagen in de prachtige Silver Suite met onze twee kinderen. Prachtige appartement met alles erop en eraan, keukenblok, complete badkamer met veel handdoeken en badschuim e.d. Alle andere kamers hebben verbindingsdeuren, dus deze zijn ook geschikt voor families met kinderen. Het personeel is supervriendelijk en professioneel, van de ontvangst tot bij het uitchecken. Heerlijk eten, zalige massage (gratis bij drie nachten) Het ligt aan een stil strand, bij aankomst was er een ceremonie bezig, waar we meteen voor uitgenodigd werden. Op het terrein worden ook enkele malen per week danslessen gegeven aan de kinderen uit het dorp, erg leuk om te zien. Verder prachtig zwembad, mooi strand om langs te wandelen bij eb (voor vloed komt het water tot aan het muurtje van het hotel), geen verkopers of andere hotels in de buurt. Heerlijk voor rustzoekers. Anderhalf uur rijden naar de haven om te gaan snorkelen bij Menjangan eiland.

• 9ben.emie01-04-2011

Ligging erg mooi en verzorgd

Een prettige ruime kamer met overal de typisch balinese bloemetjes. Tot bij de toilet rol toe. Bovendien bij aankomst een fruitschaaltje! Op je terras is het heerlijk zitten, evenals in de mooi verzorgde tuin, met uitzicht op de oceaan. In de directe omgeving is weinig te doen, maar met excursies is dat opgelost. Het eten was lekker, de bediening prettig. Heerlijk om een paar dagen tot rust te komen.

• 9M. Vooges01-01-2010

Paradijs!!

In dit hotel kom je helemaal tot rust, mooie kamers (zonder tv) heerlijk eten. Prachtig gelegen aan de oceaan met veel golven.

• 9Yvonne en Han12-12-2009

Super resort

Een heerlijk en mooi resort, lekker eten, mooie ligging, erg lieve mensen, huisjes schoon en zeer bijzonder "de buitendouche". Dit resort is echt de moeite waard. Het achterland is puur natuur, dus ook niet veel te beleven, je moet er echt op uit met taxi of de mogelijkheden die het resort bied (excursies) Wij hebben wat excursies gedaan met onze chauffeur Alit (medewerker resort) liet ons veel zien, vertelde veel over Bali,cultuur,religie etc. Alit is een echte aanrader. Kom hier graag terug. Dit resort moet je zien om heerlijk te relaxen.

• 10Mylène & Julien08-01-2009

Un paradis sur terre !

Merci à toute l'équipe de Dajuma, à Made et Indra pour les excusions. Le restaurant est gastronomique pour Bali ! Les cottages sont spacieux et confortables. Vivement l'année prochaine à Dajuma, un grand grand merci !

• 10Kevin & Patricia24-11-2007

Wij hebben hier onze eerste dagen in Bali door gebracht en dat was echt heerlijk! Je kunt hier heerlijk tot rust komen op het complex. Buiten het complex is er niet veel, wel zijn we vanaf hier een dag gaan snorkelen op Menjangan. Ruime kamers, mooi zwembad en goed eten. De spa was ook heerlijk! Kortom een geweldige locatie om een paar dagen te relaxen.

Hotel Puri Dajuma Cottages info

• KluisBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar