Hotel Kelapa Retreat

IndonesiëBaliNegara

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Kelapa Retreat voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 3 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 10Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Kelapa Retreat

• 10Sander30-06-2018

Fantastisch !

Wij hebben drie weken doorgebracht op Kelapa Retreat en ons geen moment verveeld. Zoals reeds geschreven een design oase, waar gasten alle aandacht krijgen en niets te veel is. De huisjes worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken en badlakens.Hygiene staat hoog in het vaandel. Wij werden opgehaald van de luchthaven en na drie weken ook weer keurig teruggebracht. Hier geen handdoekje leggen, er zijn relaxstoelen genoeg. Een keurig restaurant, waar het je aan niets ontbreekt en waar je heerlijk kunt ontbijten, lunchen en dineren. Vanuit Kelapa Retreat hebben we diverse dagtochten over Bali gemaakt, ook met een gids. Auto met chauffeur staat op de afgesproken tijd klaar en je wordt naar de gewenste plaatsen op Bali gebracht. Wordt allemaal keurig geregeld door medewerkers van de receptie. Hier geen last van lawaai of massa toerisme, maar een aangename rust. Strand en zee direct voor de deur. Super verblijf !!

• 10bali-lovers28-05-2014

droombestemming voor rustzoekers en romantici

Van de vele hotels die we op Bali al hebben bezocht, blijven we hier naar terug gaan. In kokospalmplantage gebouwd kleinschalig resort, met ruime luxe villas/suites (totaal 8). Allemaal met zeezicht. Spectaculaire golven en een vrijwel verlaten zandstrand voor de deur. Goed voor eindeloze strandwandelingen en spelen in zee. Voor zwemmen is er een prachtig zwembad. Zeer goed restaurant, prima service, sympathieke eigenaren. Alles uitstekend onderhouden en schoon. Diverse excursiemogelijkheden (surfen, snorkelen/duiken, nationaal park, tempels, vissersplaats etc.). Heerlijke massages in eigen villa op uitstekende massagebedden. Prijsniveau in overeenstemming met het niveau van luxe, comfort, service en locatie. Spa en yogaruimte vanaf zomer 2014 beschikbaar.

• 10edo17-01-2012

Modern resort in rustig deel van Bali

Voor rustzoekers is dit moderne, mooie en kleinschalige resort zeer aan te raden. De vriendelijke eigenaren komen uit Duitsland en Indonesie. Zij hebben het resort is in eigen beheer ontworpen en gebouwd tussen de plantages in een rustig deel van Bali. De 10 villa's liggen aan de mooie tuin en zijn ruim opgezet. Heerlijke indoor en outdoor badkamers. Bijna de hele dag was het ruime zwembad voor ons zelf! In de buurt is niet heel veel te beleven.

Hotel Kelapa Retreat info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij