IndonesiëBaliMundukHotels MundukHotel Munduk Moding Plantation

Hotel Munduk Moding Plantation

IndonesiëBaliMunduk

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Munduk Moding Plantation voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Munduk Moding Plantation

• 10brandes05-07-2014

Magnifique

Prachtig, eigenlijk is dit genoeg gezegd. Eten is top,kamer is top, service ook. Enig nadeel is de hoogte,wolken trekken daar graag samen. Wij waren hier in juni dus na 12:00 trok het dicht, echter, de service van dit hotel is top, waar wil je heen? Wij brengen je, wij zijn naar lake Bratan geweest, tempel in het water. Ze brengen je en halen je op voor niks.

In de avond is het koud, dus vest in je koffer en sokken :)

• 9patricia helmons04-08-2012

wat een prachthotel op een prachtplek

een oase van rust, hier in de bergen van munduk. Wat een prachtig gelegen en prachtig aangelegd hotel. Heb heel wat foto's geschoten op deze koffieplantage. Hele fijne, ruime kamer (wij hadden villa 2), schoon, oog voor detail, voorzien van alle gemakken in een oorverdovend stille omgeving waarin je maar 1 ding hoort: diergeluiden. Heerlijk gegeten, en ook het vermelden waard zijn de excursies die we gemaakt hebben met gids vanuit hotel (was bij prijs inbegrepen), kundig, wist veel te vertellen over omgeving en natuur en onze kinderen waren niet bij hem weg te slaan. Zeker de moeite waard om een bezoek aan te brengen, van dit verblijf krijg je geen spijt!

• 9René16-03-2012

Oase van rust midden in de natuur

Met 3 echtparen verbleven we 2 nachten in villa's op dit luxe complex. Een oase van rust, midden in de natuur. Als enige geluid hoorden we de vogels net zo genieten als wij deden! Een extra vermelding verdient de uitstekende keuken, uitsluitend biologische producten worden hier gebruikt om verrukkelijke gerechten te bereiden. Het personeel is bijzonder vriendelijk, op verzoek van een jarige onder ons werden zelfs 2 Balinese danseressen uitgenodigd tijdens een van de diners. Het uitzicht op de Balinese zee is adembenemend. Van hieruit met gidsen van de Munduk Moding Plantation 2 dagen excursies in de omgeving gemaakt. Een absolute aanrader om het andere Bali te leren kennen!

• 9Irene Roozen17-12-2011

luxe en privacy in een prachtige koffieplantage

Prachtig boutique hotel gelegen in een werkende koffieplantage. Zeer vriendelijk personeel, zeer veel privacy, onvoorstelbaar mooie uitzichten. Heel veel activiteiten: paardrijden, wandelingen, mountainbiken. Hotel biedt dagelijks een gratis activiteit die inzicht geeft in het leven in Bali.

• 10syl07-09-2011

Prachtige plek, waanzinnig uitzicht, koel klimaat

Even wat moeite gehad om met onze huurauto deze plek te vinden. Er zijn twee weggetjes op de kaart naar Gobleg, neem vooral het weggetje het dichtstbij vanaf Bedugul, en niet vanaf Seririt, dit is zeer hobbelig en duurt eindeloos. Maar eenmaal aangekomen, wat een paradijs!! We hadden een package in de Grand Suite, ideaal voor gezinnen met kinderen. Dit is een kamer met een apart kamertje ernaast met twee bedden. Groot balkon, met prachtig uitzicht op het zwembad en de vallei. In de package zaten allerlei aktiviteiten begrepen, zoals een trekking over de koffieplantage, een wandeltocht van 3 uur naar de Munduk waterval, ponyrijden voor de kinderen/massage voor de ouders, badminton/tennis. Het eten was heerlijk, personeel erg vriendelijk. We hebben er genoten. Het is er echt koeler dan in het zuiden van Bali, dus een vest is niet overbodig. 's Avonds zaten we bij het kampvuur, supergezellig! Vanaf hier gemakkelijk naar Bali Tree Top adventure park in Bedugul, echt een aanrader!

• 9Maurice30-07-2011

Het is hier geweldig !

Van onder mijn klamboe in villa 2 hier een berichtje over dit geweldige hotel. We hebben hier drie nachten verbleven. De ligging, kamers, het zwembad, helemaal goed. Als je savonds niet over onverlichte wegen wilt rijden ben je wel aangewezen op het restaurant. Eten is goed van kwaliteit, aantal gerechten op de kaart is gelimiteerd maar de omgeving en alles wat er bij komt kijken, helemaal goed. Eindelijk eens weinig Nederlanders ! Hoewel toch best hogere segment ook veel aandacht voor de kinderen, zelfs een hele spelletjes kast ervoor ingericht ! Er wordt veel met lokale mensen gewerkt. Hierdoor loopt niet alles heel gesmeerd maar dat geeft een stukje extra sfeer aan het geheel. Iedereen is meer dan vriendelijk en hulpvaardig.

• 9Truus31-05-2011

Heaven on earth

De accommodatie ligt midden tussen de koffie en bloemenplantages, je weet niet wat je ziet, hoog in de heuvels met een uitzicht.... Nu wil het daar ook regenen, dan is het uitzicht natuurlijk niet optimaal, maar bij mooi weer is het niet te geloven. Oost Java met de vulcanen, de zee de beplante heuvels er omheen. Vanwege de hoge ligging wordt het er 's avonds echt fris. Mooie infinity pool en een leuke tuin. Er worden allerlei activiteiten georganiseerd, het is een sprookje met heel lief personeel.

Hotel Munduk Moding Plantation info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)