IndonesiëBaliMenjanganHotels MenjanganHotel Menjangan Jungle and Beach Resort

Hotel Menjangan Jungle and Beach Resort

IndonesiëBaliMenjangan

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Menjangan Jungle and Beach Resort voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 12 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Menjangan Jungle and Beach Resort

• 10Hubertus Kroonen09-05-2014

Paradijs op aarde

In dit fantastische hotel hebben wij ruim een week onze honeymoon gevierd in een beach resort villa met een schitterend uitzicht op zee en strandje. In een zeer persoonlijke benadering door het personeel hebben we een fantastische vakantie gehad. De reis naar het resort, afstand onder 200 km, is pittig rond de 5 uur maar eenmaal ter plaatse wordt je ondergedompeld in de rust van de jungle en het strand. Het eten in het hotel is zeer goed te noemen dit alles olv chef Anton die hier heel goed werk gedaan heeft met zijn keukenbrigade. Op het resort zijn verschillende activiteiten te doen waarbij snorkelen en de spa voor ons echt top waren. De kamer wordt 2 keer per dag schoon gemaakt, door een heel efficiënt werkend management (GelGel en Endang) zijn wij geen enkele keer "gestoord" door schoonmaak werkzaamheden, dit wordt nauwkeurig gemonitord en op gestuurd, heel prettig. Kortom een top vakantie gehad.

• 10Monica groen03-05-2014

Een plek om nooit meer te vergeten!

The Menjangan is super!De ligging is een combinatie van jungle,strand en prachtige uitzichten.Alles is aanwezig om dit verblijf tot een droom te maken.De geweldige kamers(wij hadden een Monsoom kamer), het strand waar je soms van herten bezoek lreeg en waar je prachtig kan snorkelen en de werkelijk sublieme service.Het restaurant biedt uitstekende maaltijden,de massage is heerlijk en de bird watching was s'morgens een avontuur.Kortom een heerlijk verblijf voor het echte vakantiegevoel!

• 9Daan09-10-2011

Uniek hotel in natuurpark op Bali.

Wat een uniek hotel! We werden ontvangen in de Bali Tower, door een uiterst vriendelijke man die ons met een vers sapje tegemoet kwam.

De eerste nachten verbleven we in een monsoon lodge, met een heerlijke badkamer, supersize bed en het zwembad twee stappen voor de deur. Heel mooi en luxe ingericht hotel dit.

Het restaurant ligt aan het strand en heeft heerlijk eten. Ook de sapjes en cocktails zijn erg lekker.

De laatste dag werden we geupgrade naar een Beach Villa. Whow! Vanuit bed uitzicht op het strand, een buiten badkamer. Wat een luxe.

Het personeel is uiterst gastvriendelijk. Om maar niet te spreken over het vervoer van het strand, naar monsoon lodge of Bali Tower, erg origineel en leuk om 's nachts met de lampen 'wilde dieren' te spotten.

• 9edgar en eline13-07-2011

prachtige locatie, super service

echt top voor een paar dagen. en ideaal voor snorkelen of duiken. erg mooi resort en kamers en geweldige service!

• 8Ben Brink14-03-2011

Zeer mooie voor natuur liefhebbers

Dit hotel heeft een zeer mooie ligging. Ik zou hier echter geen weken gaan zitten. Met een verblijf van drie dagen heb je de tijd om de diverse excursies te maken. We hadden een lodge geboekt. Eenvoudig ingerichte kamer met badkamer. Nadeel is de slechte verlichting.

• 8Laura 23-12-2010

Voor ons niet meer...

Alles wat mis kon gaan, ging hier ook mis. We hadden gehoord dat het hier geweldig zou zijn, dus ook wij boekten voor onze huwelijksreis Gazebo nummertje 4 met de koude prive-douche. Toen we aankwamen bleken deze te zijn afgebroken. Ter plekke kregen we een upgrade naar het hotel in een kamer met twee 1-persoonsbedden. Er was verder niemand in het hotel, maar uiteindelijk kregen we de laatste nacht een kamer met tweepersoonsbed. Het eten is prijzig, maar goed ( niet super ) Omgeving is super, hoewel we in het hotel niet buiten konden zitten vanwege de vliegen. Ook met de betaling ging het weer mis, want we hadden afgesproken het in euro`s te doen en dat bleek dus niet te kunnen. Ook ben ik behoorlijk ziek geweest van de tonijnsandwich. De prijzen in 2011 schijnen gigantisch te gaan stijgen, vandaar dat we er niet meer heen gaan. ( 250 euro per nacht is een beetje buiten budget!)

• 10Denise & Hilaire24-11-2010

Het mooiste plek van Bali

We verbleven 3n... in het Moonson resort dat heel luxe is en zeer mooie kamer met xxl kings size bed met gratis internet, ontbijt, lunch en dinner zijn heel lekker, en je heb een mooi zicht vanaf, op de bali tower, het personeel is heel vriendelijk en je kunt er ook leuk met ze praten. Ze zijn volop aan het renoveren en het wordt nog mooier!

• 10Lilian Fusers05-07-2010

TOP!!!!!!!!

Onbeschrijfelijk rustig en mooi. Je gelooft je ogen niet. Fijn personeel, leuk mee te kletsen ook, zeer vriendelijk. Met een Ranger werd je naar de Bali Tower gebracht om te ontbijten, lunchen en te dineren. Een beleving op zich! Apen, reeën, herten en nog veel meer andere dieren kom je op je pad daar tegen. Een overweldigende natuur. Wij hadden de luxe gaxebo geboekt, aan het water met een eigen douche en toilet, fantastisch. Volgend jaar weer terug voor een paar dagen!!!

• 9Marleen24-09-2009

Een geweldig mooie ervaring!!!

Op een geweldige locatie in luxe 'kamperen'. Een houten hutje waar net een bed in past en je koffers buiten moet blijven liggen. Een koude buitendouche. Dit verblijf absoluut de moeite waard en hadden we niet willen missen. Door de zonsopgang wordt je 's ochtends gewekt. En wat is er mooier dan in deze omgeving wakker te worden... Snorkelexcursie via resort geregeld, was geweldig! Met de safaribus wordt je naar de Balitower gebracht. 2 km. door het National Park om te eten. Ontbijt super, de rest wat smaakloos, niet bijzonder. Goed geregeld en enkele malen de witte Balinese spreeuw gezien! Niet vergelijkmaar met andere accomodaties, absoluut voor herhaling vatbaar!!! Geweldige ervaring

• 10marleentje24-09-2009

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarNiet beschikbaar
  • TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • SaunaNiet beschikbaar