Reviews over Mengwi

zeer bijzonder luxe boutique hotel

Kevin Grotenbeek,
    12-7-2010

Net terug uit Bali en 1 week ons laten verwennen op het Taman Ahimsa hotel. Een fantastische ervaring met erg vriendelijke mensen, direct aan het strand gelegen en heerlijk rustig. Dit kleine luxe resort(tje) heeft wel maar 7 bungalow kamers in een hele eigen stijl, maar voor de mensen die dit opzoeken en die spiritualiteit en rust kunnen waarderen is dit echt iets voor hun! Het is niet goedkoop (US$350,- per nacht) maar dan heb je wel een hele bijzondere ervaring. Wij reizen zelf erg veel in Azie maar dit hebben wij nog niet meegemaakt. Een paradijs zoals je dat mag verwachten, mooi wit zandstrand en ultieme onthaasting.

Mengwi scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews