Hotel Amankila

HotelWeer vandaag31°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Amankila voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Amankila

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heaven on Earth

Fekko Ebbens
10-7-2011

Tracy and her team manage to create the ultimate destination withing the great destinaion of Bali, needless to say nightlife is non-existant but the Amankila ( grounds, service, endless ultimate possibilities, food, etc.) and its surroundings certainly more than make up for it.

I am booked again for September 2011.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amankila in Manggis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amankila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amankila scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.