Hotel Alila Manggis

IndonesiëBaliManggis

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alila Manggis voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 34 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 34 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

39 Reviews over Alila Manggis

• 10marqoz11-06-2013

Fantastisch hotel

Tijdens een rondreis hadden wij het voorrecht om hier een nacht te verblijven. Maar wat jammer dat het bij deze ene nacht bleef, het hotel is ons namelijk erg goed bevallen! Het hotel is in de eerste plaats erg smaakvol ontworpen (onderdeel van Design Hotels) en het ontvangst zeer hartelijk.

Voor het diner zijn wij 's avonds in het hotel gebleven en dit was zeker geen straf! Voor Balinese begrippen erg aan de prijs, maar het was het waard. Ik durf met gemak te zeggen dat ik nog nooit lekkerder in een hotel heb gegeten dan hier. De kamers zijn in vergelijking met de rest van het hotel aan de kleine kant en helaas wat somber en minder modern ingericht en deed zelfs wat gedateerd aan bovendien geen gratis Wifi in de kamer maar alsnog ruim voldoende. Ook het feit dat het ontbijt a la carte geserveerd werd was een grote plus, wederom heerlijk. Helaas geen gratis Wifi in de kamer. Misschien toch nog eens kijken of een langer verblijf er inzit in de toekomst!

• 10Claude20-10-2012

Alila Manggis

Vlakbij het strand (niet zeer properà. Kamers zijn niet bijzonder luxueus. De vriendelijke perfecte bediening maakt alles goed. Uiterst lekker eten (niet goedkoop!). je bent hier echt een gast.

• 8v Oldenbeek16-08-2012

Leuk voor paar dagen relaxen

Wij hebben Alila Manggis bezocht als onderdeel van het arrangement 2 Faces of Bali, als eerste in Alila Ubud voor 3 nachten. Tip voor Alila: draai het arrangement om, eerst naar Manggis en dan naar Ubud. Qua ligging en luxe is Alila Ubud zo mooi, dat bij aankomst in Manggis je even iets hebt van....oh is het dit. Maar dat is maar even. Alila Manggis is mooi luxe hotel, ligt direkt aan zee (geen strand) met alle kamers rondom de tuin en het zwembad (en uitzicht op zee). Kamers zijn niet groot, maar ruim genoeg (je slaapt er alleen maar), wij zaten op de bovenste verdieping met op het balkon een heerlijke ligbank. Alles netjes en schoon. Ontbijt en eten is perfekt, om je vingers bij op te eten! Natuurlijk kun je ook taxi nemen en buiten het hotel gaan eten, wij zijn tijdens ons kort verblijf van 3 nachten in het hotel gebleven. Vriendelijk en gastvrij personeel maken het geheel kompleet. Manggis is ook een goed uitgangspunt voor het maken van diverse excursies.

• 6barbichon24-05-2012

Nooit meer

We hadden voor 2 nachten geboekt 22 en 23 mei maar zijn na 1 nacht vertrokken. Ten eerste de kamers zijn werkelijk verschrikkelijk veel te klein en het sanitair een lachertje het terras veel te klein veel last van de buren je kunt letterlijk alles verstaan .Op dit moment worden er werkzaamheden uitgevoerd, van een vleugel worden de vloeren vernieuwd . Dit geeft de hele dag een hels kabaal dus nergens een rustig plekje. Het restaurant is echter zeer goed .Na ons beklag kregen we wel een gratis diner aangeboden en wilden ze ons voor de tweede nacht zelfs nog onderbrengen in een villa 45 km verderop maar voor 1 nacht vonden we dat teveel gereis.

• 9anoniem14-11-2011

Erg luxe, redelijk duur... geen strand.

Deze accomodatie is prachtig, alles wordt netjes bijgehouden van de kamers tot de ligweide, het restaurant etc. Het personeel doet erg zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken. Als je een paar dagen wil relaxen in luxe (bijv na een rondreis) , zit je daar zeker goed. We vonden het wel een beetje jammer dat alles in het hotel enorm duur was, prijzen (eten, taxi, scooter huren, drank) gingen daar echt een paar keer over de kop, in onze ogen onnodig.. Hou er rekening mee dat het hotel geen strand heeft en je echt in een rustig gedeelte van Bali zit, wat verder van de bezienswaardigheden af. Je moet echt een auto of scooter huren wil je een beetje genieten van de omgeving.

• 9Dennis09-11-2011

fantastisch hotel

3 nachten geslapen in dit hotel in oktober, wat een heerlijk oord!! super restaurant waar alles met natuurlijke procucten wordt bereid!! heerlijk!! goede kamers, alleen onze airco werkte niet helemaal naar behoren en de douchekop was kapot maar dat mag de pret hier niet drukken. mooie excursie gemaakt naar pura besahkih de moedertempel der balinezen heel mooi en lekker gegeten in candidasa een stadje vlakbij. tip de restaurants laten een taxi gratis naar het hotel komen om je op te halen voor diner!!

• 10Sabine07-07-2011

In een Alila hotel moet je een keer geweest zijn!

Net als Alila Ubud is Alila Manggis ook weer een prachtig hotel. Dit hotel ligt gelegen aan de kust. Tot rust kom je ook hier, luister naar de golven die tegen de rotsen aan slaan en je valt al snel in slaap... Of geniet van een massage buiten in een privéhuisje, het was echt genieten! Mooie kamers en ook hier werden we verrast met een presentje op de kamer vanwege onze huwelijksreis. We hebben hier mee gedaan aan een kookworkshop (echt een aanrader!), we hebben Balinees leren koken, echt genieten, mee geweest naar de lokale markt en veel over de gebruiken en kruiden geleerd. De chefkok is echt een goede leermeester!

• 10Theo28-05-2011

Geweldig!

Een geweldig hotel om je een weekje in de watten te laten leggen. Je komt hier helemaal tot rust. Je hoeft maar met je ogen te knipperen of er staat een ober naast je. Mooie kamers en aanleg. Eten is goed, bediening uitermate vriendelijk.

• 9twan en anita20-03-2011

Prachtig hotel

Heel mooi hotel, met prachtige kamers (deluxe-kamer, met loungebed op balkon. Service is prima, je wordt erg in de watten gelegt. Eten in het restaurant is heerlijk, alleen wel erg aan de prijs. Hotel heeft een erg mooi zwembad, maar er is inderdaad totaal geen strand. Wij hebben hier erg fijne dagen gehad

• 10Els02-11-2010

Bijzonder aangenaam

In Hotel Alila Manggis hebben we een geweldige week doorgebracht. Service staat hoog in het vaandel, mooie kamers, lekkere bedden, uitstekende lunches en diners, echt top! De kok geeft kookworkshops, inclusief bezoek aan de plaatselijke markt voor het verkennen van de ingrediënten. Ontbijt werd ivm de grootte van onze groep in buffetvorm geserveerd, normaliter is het ontbijt à la carte. Dagelijks serveerde men in de pauzes van de door ons zelf georganiseerde cursus (op verzoek) verse vruchtensappen, bijzondere kruidenthee en heerlijke hapjes. Je vindt hier aangename rust, heerlijke spa met allerlei behandelingsmogelijkheden. Alila Manggis weet wat verwennen is. We gaan hier zeker nog eens terug.

Hotel Alila Manggis info

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)