Lovina

We hebben een aantal aanbieders voor Lovina voor je op een rij gezet:

Reviews over Lovina

Romy
    19-11-2018

Wij verbleven in Sing Sing Resort en Villa’s in Lovina, Bali. De Nederlandse eigenaren zorgen voor een huiselijke sfeer en de villa’s zijn stuk voor stuk prachtig ingericht en voldoen aan alle eisen. Al onze andere accomodaties in Bali vielen hierbij enorm tegen, nu we in deze prachtige villa’s waren verbleven.

Lovina is de ultieme getaway. Het is nog rustig, maar toch kan je alle details van Bali vinden. Het is aan te raden een dag of twee op pad te gaan met een privé chauffeur om zo bij de verschillende bezienswaardigheden te komen. Het strand is op loopafstand, en als je ‘s ochtends vroeg vanuit de villa naar de zee kijkt, kan je met geluk de dolfijnen zien springen.

Of je nu een aantal weken naar Bali vertrekt of voor een paar dagen, Lovina is de ultieme plek om tot rust te komen en echt Indonesië te proeven.

Gereisd met vrienden in september 2018

Natuur en rust

Simon S
    13-8-2017

Lovina is een verzamelnaam voor een rits van dorpen aan de noordkust van Bali. Circa 3 auto-uren rijden vanaf het vliegveld. Lovina is ideaal voor het spotten van dolfijnen, snorkelen op een rif voor de kust en genieten van rust en strand. Het centrum van Lovina telt een aantal restaurantjes, maar geen grote clubs o.i.d. Wij een gezin van 4 met twee kinderen denken dat een verblijf van 4 dagen voldoende moet zijn om het spannend te houden. Meer zou voor ons saai worden.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie

Postmanator
    17-7-2017

Wat een ervaring. Verblijf in een prachtige villa in Lovina op Bali. De villa heet villa Tri Murti, en is prachtig gelegen aan het strand. Zeer vriendelijk personeel en hel behulpzaam. Lekker genoten van het heerlijke eten. Lekker gesnorkeld op Menjangan Island, wat een super ervaring. Ook dolfijnen gespot, maar dit niet weer. Met zoveel bootjes achter al die dolfijntjes aan, wel sneu. De binnenlanden ingeweest. Ook een boeddhistisch klooster bezocht en mooie watervallen. Hoop snel weer een keer een bezoek aan Bali te mogen maken. Wat een mooi eiland.

Gereisd met vrienden in Sat Aug 06 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Sade
    8-7-2017

Lovina is nog een mooi, rustig dorpje. Ook wel toeristen maar niet zo druk als ubud, seminyak of kuta. Veel meer lokaal eten! Waar wij ook voor naar t mooie bali komen. Wij hebben gelogeerd in sawah lovina. Mooie oosterse inrichting en de westerse hygiëne! Alles was super netjes en je kunt er heerlijk tot rust komen! Het voelde als thuis komen! Ook het restaurantje warung wina was super lekker! Mochten wij nog ooit terug komen.. verblijven we zeker daar! Dolfijnen kijken moet je wel gezien hebben.. t is wel super druk met bootjes maar dat is ook wel grappig om te zien.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastische plek voor een ontspannen vakantie

Jelle
    21-2-2017

Zoek je kermisachtige taferelen, toeristische topdrukte en heb je minder met cultuur en natuur maar zoek je daarentegen een groot aanbod in toeristische infrastructuur dan moet je niet naar Lovina maar in het zuidelijke deel van Bali blijven. Wil je echter meer en wil je het nog redelijk traditionele Bali proeven, ruiken en beleven dan is Lovina the Place To Be. Een kustlijn met zwart strand, een prachtig en ongerept achterland, mooie wilde watervallen, traditionele tempels met hun ceremonies en lekker en voordelig eten dan is Lovina de plaats om naartoe te gaan. Er is ruim aanbod van voordelige en aantrekkelijke accommodatie en het is een goede uitvalsbasis om diverse attracties in het midden en noorden van Bali te bezoeken. En wil je niet op pad dan zijn de hotels een prima plek om te ontspannen. Kijk met een cocktail in de hand naar de ondergaande zon en denk aan je volgende reis zoals wij altijd doen. En waar die volgende reis heen gaat.......? Lovina natuurlijk.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lovina scoort een 7,9 uit 10, op basis van 352 reviews