Vakantiehuis Villa Saffraan

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Hemelse plek

Astrid
9-1-2018

Wat een geweldige villa! we hebben door de jaren heen al heel wat keren in een villa op Bali gelogeerd, maar Villa Saffraan is werkelijk top! Een heerlijk - heel compleet - huis. Goede bedden en goed werkende airco's op de slaapkamers. Buiten een groot overdekt terras, waar het ook als het een keer regent, heel goed toeven is. Het grote zwembad met erachter het strand en de zee is echt een van de blikvangers in de prachtige tuin, die door de tuinman Putuh elke dag onderhouden wordt. Ook de Wifi werkt prima (dat hebben we wel eens anders meegemaakt op Bali...)

In huis wordt alles uitstekend verzorgd door lieve Kadek. Van een lekker ontbijt tot een overheerlijk diner, ze verzorgt het met heel veel plezier en is bijna teleurgesteld als je 's avonds een keer buiten de deur gaat eten... Ze is echt een schat!

Op afroep is een chauffeur beschikbaar, die je overal heen rijdt. Wij komen zeker nog een keer terug.

Echt super!!!

Marloes
29-8-2017

Geweldige huis met alle luxe voorzien. Super uitzicht en heerlijk gegeten daar.

Ook de chauffeur geweldig. Zeker de mooie waard om hier heen te gaan. Als wij weer naar Bali gaan komen wij zeker terug

Meer dan fantastisch

Luud en Jacqueline, Frank en Angela
19-5-2017

Wij, Luud en Jacqueline, mochten weer genieten van villa Saffraan. Voor onze vrienden was het de eerste kennismaking met Bali. Was voor hun een openbaring. Wij hebben met z'n 4-tjes een onvergetelijke tijd gehad. Een prachtig keurig onderhouden villa. Een geweldige staf. Zeker de lieftallige Kadek die ervoor zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Ze zorgt voor je ontbijt, lunch, diner (en wat kan ze heerlijk koken). Ook zorgt ze voor vervoer om je naar de leukste plekjes te brengen. De tuinman Putu, die zorgt dat de tuin er iedere dag keurig uitzien en ook zorgt dat het zwembad schoon is. Twee weken Bali zijn voorbij voordat je het weet. We hebben ons heerlijk kunnen ontspannen en genoten van de vele mooie dingen die Bali te bieden heeft. Vergeet ook niet een tracking te maken door de Mayong. Gids Putu geeft heel helder uitleg over de lokale gebruiken en maak je kennis met een stukje authentiek Bali. Na afloop krijg je van Ria een overheerlijke uitgebreide lunch.

Zalige villa! Erg van genoten!

Eddy en Francine
28-3-2017

Een echte aanrader! Vriendelijk personeel en heel lekker eten!

Paradijs

Philippine
31-3-2016

Een week lang hebben we genoten van deze prachtige plek samen met ons zoontje van 2,5 jaar. De grote tuin met veel privacy en het ruime zwembad waren geweldig. Ons zoontje vermaakte zich ook enorm goed onder de boom bij het hekje naar het strand in het zand met het speelgoed wat er bij het huis aanwezig was. Alle gerechten die Kedek, de enorm vriendelijke kok, kookte waren verrukkelijk. Wat een luxe om hier te mogen verblijven. Als we plannen hebben om weer naar Bali te gaan komen we zeker terug!

Ge-wel-dig

van der Wiel
20-10-2015

Wij hebben 10 dagen zeer genoten in Villa Saffraan. Het personeel was super vriendelijk, kunnen super super lekker eten maken. Elke ochtend, middag en avond stond het weer voor ons klaar. De villa is erg netjes en werd goed onderhouden door het personeel, ook de tuin werd elke dag onder handen genomen. Met alle vragen konden wij terecht bij het personeel. We hadden prachtig zicht op zee met zonsopkomst en zonsondergang, erg indrukwekkend. In het Noorden is het minder toeristisch dan in het Zuiden. Ook de fiets tour door de bergen en natuur waren indrukwekkend.

Dit is zeker een bestemming waar wij terug gaan komen!

Fantastisch.........Aanrader

MARIANNE VAN OLST
18-10-2015

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in villa safraan, bijna drie weken met 7 volwassenen en een peuter. Wij hebben genoten om tussen de locals te zitten, en kunnen zien hoe het echte leven in bali is. En daarnaast mooie uitstapjes gemaakt.. "smorgens vroeg was het al warm, dus genieten in het zwembad.

Ontbijt, lunch en diner werd allemaal voor ons klaargemaakt door Kadeh. Wat hebben wij genoten van de staff, altijd bereid om vragen van ons te beantwoorden, of ons naar leuke plekken te sturen. We hebben scooters gehuurd, gedoken, met een boot wezen vissen, aan wave-surfen gedaan, Naar een waterval geweest, gegeten in een warung , .........teveel om op te noemen

Een vakantie om niet snel te vergeten, en zo fijn om dit met z'n allen (klein)kinderen gedaan te hebben.

Prima

Fam. Bontes
2-9-2015

Heerlijk om hier uit te rusten, vanuit de villa veel dingen ondernomen. Snorkelen op Menjangan en Tulamben. Moutainbiken vanaf de berg. Dolfijnen spotten met de boot vanuit Lovina. Raften vlakbij Ubud, maar ook genieten van de luxe villa en het heerlijke zwembad. De kookkunsten van Kadek zijn subliem, echt Indonesisch.

Droom villa!

Adri van Houwelingen
18-8-2015

Met 6 volwassenen en 1 kind van 9, 17 nachten mogen verblijven in zo'n fantastische villa gewoonweg fantastisch! Uitermate vriendelijke staf, en heerlijke maaltijden bereid door Kadek, iedere dag werd alles gepoetst door Epi, en zwembad keurig onderhouden door Komang, en veilig gevoel met Security in de avond en nacht door Komang. Vaker op Bali geweest, en ook weleens in een stuk duurdere villa maar deze is prijs prestatie voortreffelijk! Ook Herman de Balinese chauffeur is top, en ook Putu de manager zorgt voor een super verblijf!

super deluxe huis

fam. Zwinkels
2-8-2015

toen de poort open ging waren we de ellende van 48 uur busreis snel vergeten. Het huis is gewoon geweldig mooi zwembad, aan het strand, geweldige tuin , en de bedden waren ook erg goed. De kamers elk met een eigen badkamer en airco. Wij waren met 7 pers en ieder voelde zich helemaal thuis. Kade verdiende ook een dikke tien , super lekkere maaltijden en de kamers waren elke dag weer schoon. Helaas moesten wij vanwege de as wolk in Java drie dagen van ons verblijf missen. de drie dagen die nog overbleven waren dan ook veel te kort. Wij zijn zeker van plan nog eens terug te komen het was gewoon genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Saffraan in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Saffraan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Saffraan scoort een 9.69 uit 10 op basis van 23 reviews.