Vakantiehuis Villa Agus-Mas

Meer vakantiehuisinfo

12 reviews over Vakantiehuis Villa Agus-Mas

• 10Ronald Schepers05-08-2014

Bali op zijn best

Vrij uitzicht op zee. Groot zwembad. Prachtig, rustgevend ingericht huis met een geweldige staf. Wat wil je nog meer. Wij hebben vanuit hier de leukste en interessantste uitstapjes gemaakt van onze 4 - weekse vakantie op Bali. Op 10 minuten van de Villa de leukste heet water bronnen en een prachtig gelegen Boeddhistische tempel, een markt en vriendelijke dorpjes om aan het einde van de dag door heen te wandelen. Voor de deur van de Villa spreiden de vissers hun vangst van de dag uit op het strand en voor weinig geld nemen ze je graag mee. Snorkelen kan op verschillende plekken in de buurt. En dan het eten. iluh en Ekka maken de heerlijkste Balinese gerechten. Elke maaltijd was een feest. De twee dames zijn een feest. En ze spreken Engels. Kortom, de perfecte locatie om Bali te ontdekken, te beleven en van te genieten.

Met jonge kinderen

• 9Coby dijkstra27-04-2013

Super mooi, groot huis met heerlijke ligging

Het huis is in t echt groter dan op de foto's. Het zwembad is heerlijk en de tuin schitterend en worden beide super onderhouden door ketut. De keuken is open wat voor mijzelf even wennen was omdat je snel geneigd bent aan t werk te willen als je mensen bezig ziet en op deze manier is er altijd iemand om je heen wat betekend dat je altijd deuren naar slaapkamers en gordijnen dicht moet doen als je je even wilt verkleden of terug wil trekken, maar dat went snel. Ilu en eka zijn super grote schatten. We moesten gewoon even slikken toen we weer weggingen. Hun eten is verrukkelijk! In het andere huis wat we huurden hebben we niet zo lekker gegeten. Ketut vd beveiliging is ook een lieverd. Jammer dat zijn Engels minder is, je kunt niet met hem praten. Putu is een hele lieve chauffeur en rijdt je overal heen. Wij hebben bijna 5 uren gereden van de luchthaven naar t huis dus je bent langer onderweg maar t is wel een mooie rit. Als je voor rust en echt Bali op vakantie gaat is dit t helemaal!

Met oudere kinderen

• 9Maartje-Maurice06-05-2012

Deze plek willen we eigenlijk niet delen....

We hebben genoten van iedere minuut! De sfeer, de tuin, de slaapkamers, de geluiden, het licht, het klimaat dat als een warme deken over je heen valt. De kinderen haalden iedere middag samen met de vissers de vis binnen en speelden met hun kinderen op het strand. Iluh en Kadek: heerlijke verzorging, hulpvaardig, fantastische kookkunsten, lief! Onze jongste zoon heeft bij vertrek hartverscheurend gehuild en heeft lang gevraagd of hij naar 'huis' mocht. Aanraders: trekking met Putu, fantastisch! Snorkelen bij Menjangan (alsof je in het aquarium in Burgers Zoo zwemt), met de bemo, zeeschildpaddenopvang bij Pemuteran, vissen met Kumang (woont aan zee, op strand linksaf, goede en aardige gids.De gevangen tonijn heeft Eka gegrild) De ligging is leuk! Achter het huis ligt een kleine warung, de mensen zijn erg vriendelijk. Aan het begin van de jl Melati ligt een Alfa super waar je wat kleine boodschappen kunt halen. We hadden een fijne en aardige chauffeur, onze kinderen waren dol op hem!

Met jonge kinderen

• 10Mary Schouten02-07-2011

Geweldig!

Een week hebben we mogen genieten van dit paradijs!Het is nog mooier als op de foto s.We waren er even stil van! Wat hebben we genoten zowel van het huis als het uitzicht de rust en niet op de laatste plaats van het eten.Hoop dat we ooit in de gelegeheid zijn om nog eens terug te komen!

• 10Cathérine en Stef17-06-2011

ZAAAAALIG

Als afsluiter van onze huwelijksreis hebben we hier een weekje verbleven. Er zijn echt geen woorden voor om te beschrijven in wat voor een paradijs je bent terechtgekomen. Een prachtige villa, fantastische tuin (ik heb ontelbare keren rondgewandeld om de planten en bloemen te bewonderen, Kadek maakt er zijn werk van), zalig zwembad en met de ruisende zee op de achtergrond... 's Morgens vroeg opstaan om de zon te zien opkomen en de vissers in de weer te zien en 's avonds zie je een fantastisch mooie zonsondergang. Op het strand achter de villa 's morgens worden opgepikt om dolfijnen te spotten (en veel gezien), de Mayong-tracking met Putu Artana, Putu de chauffeur die je overal mee naartoe neemt... Wat hebben we genoten!! En daarvoor zijn vooral Eka en Iluh verantwoordelijk! Ze leggen je zo in de watten!! Je mag hen echt alles vragen (en je mag zelf niets doen) En als je ze samen hoort lachen, werkt zo aanstekelijk!!! Deze 2 dames hebben van onze laatste week echt een superweek gemaakt!

• 9Nessie29-12-2010

Dit is echt vakantie!

Super de lux, 2 weken lang. Helemaal met z'n 2-en. Zwembad is super en groot. Zeer mooie tuin. Overvolle boekenkast. Goede bedden. Schoon, stijlvol huis. Eka kookt iedere dag heerlijk en doet boodschappen, dus je hoeft nergens heen. Verderop in de straat kom je bij de locals (allemaal vriendelijk), dus je zit niet helemaal afgesloten van het Bali. Vanuit de villa diverse dagtrips te doen. Absolute aanrader: snorkelen bij eilandje Menjangan. Het mooiste wat ik ooit heb gezien!!! Markt in Sererit is leuk, watervallen, met bootje dolfijnen kijken (erg toeristisch, jammer). Vonden dit verblijf vele malen leuker dan ons goede hotel (1 week) in Sanur. 1 nadeel; er waren veel muggen (vanwege rijstveld aan voorzijde)

• 9M. van Westrop02-07-2010

Wat een heerlijke plek

Wij zijn hier met 4 personen vanaf 28 mei 2010 voor 2 weken geweest. Wat een geweldige plek en wat een luxe. De kamers zijn schoon, de bedden heerlijk en over alles is goed nagedacht. Echt volgens Nederlandse begrippen. De tuin, het zwembad wat allemaal goed verzorgd wordt door Putu. Ook de dagtrips met Putu de chauffeur, Ketut de nachtwaker en dan Ekka, de lieverd. Wat heeft ze heerlijk gekookt! De bale banong, heerlijk voor een schaduw en liggend in een windje vanuit zee. De mooie tuin, de lieve mensen van het strand. We hebben vis gekoht op het strand en laten klaarmaken door Ekka, heerlijk. Al met al FANTASTISCH!! Enigste minpuntje, 3-3,5 uur rijden naar de villa. Op de website staat 2,5 uur, maar dat red je niet. Maar ja, daarna kom je dan ook wel in je villa waar het alleen maar genieten is. Eigenaren, wees zuinig op de mensen die voor jullie werken, ze doen erg hun best en zijn geweldig!!!

• 10Jet Karremans07-06-2010

Een paradijsje!!

Wat zijn we hier verwend. Een prachtig authentiek en sfeervol Balinees huis met een 5 sterren kok! Helaas konden we door de ijslandse aswolk maar een week genieten. Maar het was geweldig. Schoon, ruim, sfeervol, heerlijk eten, etcetc. Ekka en Iloh hebben ons met liefde verzorgd en ook de tochtjes met Putu waren top. Gaan graag nog een keer terug.

Met oudere kinderen

• 10elly betting06-12-2009

Geweldig

We zijn 14 dagen in dit prachtige huis geweest.Het was gewoon geweldig!!De ligging het personeel en vooral het eten was erg goed.We hebben enkele dagtochten gemaakt met Putu de chauffeur ook dat was super.Kortom ik kan geen enkel minpuntje zeggen over deze locatie in een prachtige omgeving en fantastisch land.

• 10thomas van Staveren14-12-2008

Met stip de betere vakantieplek.

Wat een heerlijk huis en wat een fantastische tuin. Ook heel fijn de keuze tussen zwemmen in het zwembad of de zee. Bovendien wordt je heerlijk verzorgd door aardig personeel.

3 tips over Vakantiehuis Villa Agus-Mas

• Maartje-Maurice, 06-05-2012

Boeken hoef je niet mee te nemen, er staat echt een boekenkast vol! Neem niet te veel kleding mee, Eka wast alles voor je (wasmachine)! Alhoewel er absoluut niet om gevraagd werd, hebben wij wekelijks onze waardering uitgesproken aan alle mensen die er werken (tuinman, nachtwaker en Iluh en Kadek) en een extraatje gegeven. Dit werd zeer gewaardeerd! Neem een luchtbed mee voor in het zwembad, heerlijk!

• Danielle, 06-03-2009

Vergeet niet iets mee te nemen voor de arme kinderen van de vissers in de buurt als je er verblijft! Ze waarderen het ontzettend en voordat je het weet staan ze voor je te zingen! Advies: notitieblokjes, pennen, bellenblaas etc.

• Ronald Schepers, 05-08-2014

Vraag Ekka en Iluh of Putu - de vaste chauffeur - naar de dorpjes, markten of restaurantjes in de buurt. Putu neemt je graag mee. Maar het zelf met de brommer ontdekken is nog veel leuker. Vraag Iluh om de route baar Sidatapa.

0 vragen over Vakantiehuis Villa Agus-Mas

Vakantiehuis info