Villa
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Teman voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Teman in het Nederlands

Perfecte service, rustig en toch dichtbij alles!

Claudia Peeters
5-10-2012

Wij hebben 6 dagen genoten van Villa's Teman. Het zijn 3 villa's naast elkaar met prive faciliteiten (o.a. zwembad). De 3 villa's kunnen ook onderling verbonden worden voor een groter gezelschap. Je zit hier heerlijk rustig maar slechts 4 (hollandse) minuten lopen van alle restaurants en het dolphin statue. Het ontbijt wordt elke ochtend met een glimlach gebracht en de was wordt gratis verzorgd. Mede dankzij Mira hebben we het hier perfect gehad. Voor Balinese begrippen prijzig maar het is het waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Villa info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Teman in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Teman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.