IndonesiëBaliLovinaBungalows LovinaBungalow Taman Lily's Bungalow's

8.1FantastischScore uit 56 reviews
  • 8.2Ruimte
  • 6.8Inrichting

Bungalow info

Meer bungalow infoTonen op kaart

57 Reviews over Taman Lily's Bungalow's

• 8Eddie Bogaert06-09-2012

Prima onderkomen

Wij waren hier van 13.08.2012 t/m 04.09.2012. Het is ons goed bevallen. De eigenaar Gerrit van Leenen en (vooral) zijn vrouw Lita zijn zeer gastvrij en zetten hun (betaalde) netwerk voor u in (excursies e.d.). Heel eenvoudig kun je dat trouwens goedkoper regelen via de winkeltjes en via mensen op het strand. Zo zet Annie (bij strand) haar hele familie voor je in. Ze is betrouwbaar, maar je moet wel goed onderhandel over de prijs van bv een excursie of boottochtje. De huisjes van Taman Lily zijn zeer schoon, maar erg gehorig. Als de wekker bij de buren afloopt, ben je voor zeker ook wakker, Het restaurant is uitstekend, maar duurder dan de lokale tentjes. Probeer Warung Apple en Warung Ayu, beiden uitstekend en goedkoper dan Taman Lily. De tuin van Taman Lily is matig onderhouden, maar het is wel een fijne plek om in te luieren. Er is geen zwembad, wel een (leuke) rat.

• 8Eddie Bogaert04-09-2012

Prima onderkomen

Wij verbleven hier van 13.08.2012 t/m 04.092012. Het is ons goed bevallen omdat (toppers): de kamers erg schoon zijn, het personeel erg vriendelijk is, de eigenaars erg hulpvaardig en de rust weldadig is. De kamers zijn wel erg gehorig waardoor je alles bij de buren hoort! De inrichting is gedateerd. Het personeel is top en de eigenaren Gerrit van Leenen en (vooral zijn vrouw) Lita helpen je met adviezen en zetten hun netwerk voor je in. Dat gaat wel ten laste van de lokale bevolking die geen commissie moeren betalen als je rechtstreeks bij hen iets afneemt (excursie of zo). De tuin is matig onderhouden, maar het is wel heerlijk rustig om e in te zitten (terras). Het complex ligt dicht bij het strand en dus ook dicht bij allerlei kleine etenstentjes. Taman Lily heeft een prima keuken, maar is duurder dan de andere lokale restaurantjes. Aanbevolen Warung Apple. Ook Warung Ayu is prima. Het. complex heeft diverse gekko's rondlopen, maar ook een (leuke..) rat.

• 8Ger en Dimph Pruijmboom03-02-2012

Geweldige keuken en prima kamer

3 dagen gelogeerd in Taman Lilly een heerlijk appartement, vlak bij zee en voldoende verwijderd van de doorgaande (drukke) weg een oase van rust. We hebben alle dagen een heerlijke warme Indonesische maaltijd genoten. Alle maaltijden worden bereidt van verse groenten en fruit, dit was een geweldige beleving, een groot compliment voor de kok Lita en het zeer vriendelijke keukenpersoneel. De eigenaar Ger zorgde voor een warme ontvangst en heeft ons uitstekend geholpen met tips en het bezorgen van kleding voor een echtpaar in de bergen. Met dank aan de eigenaar en eigenaresse … Een heel goed adres

• 9Maarten Brandt07-01-2012

Prima plek

Een heel fijne plek om te zijn. Gerrit van Leenen en zijn team doen alles om je verblijf zo optimaal mogelijk te maken. Ook is de eigenaar 'in' voor een filosofisch gesprek waarbij een ontwapenende en relativerende humor hem niet ontbreekt. De keuken van het restaurant is uitmuntend. er wordt optimaal hygienisch gewerkt en alles is vers. Alleen al de fruitsappen bij het ontbijt zijn een streling voor de tong. En dan de groentensoep, die deze naam op en top waardig is. Naast oosterse zijn er ook westerse gerechten die al even smaakvol worden bereid. De kamers, gelukkig zonder televisie wat anders alleen maar geluidsoberlast zou betekenen, zijn in de goede zin des woords eenvoudig, maar schoon. Iedere dag worden ze uitstekend onderhouden. En inde ijskast kan men gekoelde dranken bewaren; geen luxe in dit warme klimaat. En dat allemaal voor een, gezien het gebodenen, uiterst vriendelijke prijs.

• 9henk koning10-03-2011

Ontspannen vakantie

Tussen 20/1 en 12/2 2011 verbleven wij in Taman Lilly's Bungalow Park. We hebben daar genoten van een zeer ontspannen vakantie, zeer vriendelijk personeel, en een uitstekende Balinese keuken. Er werd met veel liefde aan al onze dieetvragen voldaan (van bruin brood tot rode rijst). De binnentuin ligt mooi ingeklemd tussen kokospalmen, papajabomen en ander tropisch groen. Het strand, winkeltjes, internetcafe en andere restaurants zijn op loopafstand bereikbaar. Helaas is er geen zwembad, maar de eigenaar rijdt je met plezier naar een nabijgelegen resort met een prachtig zwembad (kosten? 1 euro voor 't zwembad). Samenvattend: een goede keus!

Fam. Johan & Carla de Jonge en Henk & Jeannette Koning

• 8Johan & Carla de Jonge en Henk & Jeannette Konin10-03-2011

Toffe tijd in Taman Lily's

Fam. Johan & Carla de Jonge en Henk & Jeannette Koning

• 9francis margot24-02-2011

een 10 met een griffel

wij zijn 2 maanden in taman lily geweest,en hebben het daar echt naar onze zin gehad.Ger en Lita hebben ons heel gastvrij ontvangen en het hele verblijf was nergens op aan te merken. wij genoten van de roomservice en prettige zeer vriendelijke bediening van het personeel. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Fam van der maal27-01-2011

Mooi rustig ,geweldige plek

Een hele fijne vakantie gehad 'genoten ! Niets was te veel voor de lieve vriendelijke meisjes. OOk Ger en lita en dochter geweldig .Heerlijk eten . Een rustige tuin om te genieten van je ontbijt of wat maar ook . Advies waar wat te doen transport enz je kunt met al je vragen terecht . Wij gaan zeker terug

Bedankt voor ons heerlijk verblijf.

• 9Henk Barneveld11-11-2010

Gemoedelijk en heel sfeervol !!!

Gezellig familieresort. Vriendelijke eigenaar en personeel. Hele pettige sfeer. Jammer, dat er geen zwembad is, maar................. Gerrit, de eigenaar, is graag bereid om je naar een zwembad te vervoeren en later op de dag weer ( gratis ) op te halen. Heel gezellig en ik kreeg er een gevoel van "thuis "te zijn. Heel relaxed. !

• 8Reinier Eggink11-10-2010

eer prettig verblijf met vriendelijke bediening

Taman Lily is een heel vriendelijk hotel met een schone slaapkamer en lekkere ruime schone badruimte,Op loopafstand van het strand.De eigenaar en zijn vrouw zijn zeer hulpvaardig in alle voorkomende vragen te beantwoorden.Geven goede tips om het verblijf in Lovina tot een aangenaam en niet al te dure vakantie te laten worden. Het enige nadeel vonden wij dat het linnengoed en meubels wel erg aan slijtage onderhevig zijn.

Bungalow Taman Lily's Bungalow's info

Facilities