Villa
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sunari & Spa Resort voor je op een rij gezet:

18 reviews over Villa Sunari & Spa Resort in het Nederlands

Een heerlijk rustig complex!

marion
20-7-2016

Het hotel is goed ,,keurige ruime kamer en een mooi groot zwembad,ligt aan het strand. Deze is zwart en wordt 1 a 2 keer per dag schoongemaakt . Het eten is erg goed en het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.De tuin is erg mooi. Er wordt hier en daar gerenoveerd wat ten goede komt voor het hotel. De zee is bij eb ondiep en bij vloed dieper ,neem wel waterschoenen mee ivb met stenen.Verder kan je als je wat verder het water in gaat heerlijk snorkelen. De omgeving (bergen) is erg mooi. Er is geen animatie team,dit vonden wij totaal niet erg.Is er erg rustig. Hebben een heerlijke rustige vakantie gehad. Oja wat ik nog even kwijt wil je bent wel in Bali met veel verkeer voor scooters en ze rijden links.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk hotel

Anni
27-10-2015

Heerlijk hotel mooie kamers ,lief personeel en dicht bij het strand

Gereisd Met partner in oktober 2015

Heerlijk ontspannen..

Heerlijke ontspannen
19-8-2015

Een fijne plek, prachtige tuin, goede kamer met ruime badkamer, fantastisch zwembad, sfeervol. Net restaurant met goede keuken. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Sommige onderdelen, oprijlaan iets gedateerd.. Transfer van t hotel prima naar t centrum e.d. Vanaf het strand bij plaatselijke vissers dolfijnen tocht en snorkelen, ook geweldige trekking geboekt door rijstvelden, waterval via wonderfulbali. Warung Ayu is echt goed indonesisch eten voor leuke prijs. Lijst met prijsindicatie vervoer e.d. Dichtbij dit restaurant, Yuliantari Transport, Made Suantara. Fijn vervoer voor eerlijke prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Weer helemaal lekker.

pburger_burger
3-8-2014

We waren hier ook al in 2012. De kamers zijn opgeknapt en er is een kompleet nieuw restaurant gebouwd dat pas een paar maanden open is. De volgende keer in Lovina wil ik hier best weer zitten.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Hoogendijk
2-6-2014

Oude bagger, hotel wat ooit in de jaren 70 zijn glorie dagen heeft gehad. Toen we de oprij laan zagen, hadden we al onze bedenkingen maar het hele hotel bleek hard toe aan grondige renovatie. Je vindt uit 2013 geen beoordelingen omdat het toen een andere naam had. Gelukkig waren we hier maar 2 nachten.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer!

sabien9
19-5-2014

Oud,vervallen, en eten van slechte kwaliteit. Heeft heel wat opknapwerk nodig dan kan het complex er weer tip top uitzien en een andere kok. We waren de enige in het hotel wat al aangaf dat het heel erg achteruit is gegaan. Zijn na 2 nachten vertrokken naar een ander hotel.

Gereisd Met partner in Wed May 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig hotel aan het strand

h_bogaart5
13-9-2012

De kamers zijn schone ruime bungalows met "buiten" douche. Eenvoudig maar van alle gemakken voorzien. Goed restaurant en 's ochtends kun je met bootjes dolfijnen spotten

Gereisd Met vrienden in september 2012

Een geweldige plek!

Conny
31-5-2012

Wij zijn een week in dit hotel geweest en het was meer dan goed bevallen. De kamer en badkamer waren schoon en meer hebben wij dan niet nodig omdat we altijd buiten het hotel zijn :-) Het zwembad is prachtig en de meisjes en jongens aan het strand zijn erg vriendelijk. Natuurlijk willen ze verkopen, maar ik heb regelmatig even bij ze gezeten en gezellig met ze gekletst. De massage die ze geven is heerlijk, echt goed.

Gereisd Met partner in februari 2012

Direct aan zee..

Roel
11-4-2012

Wij kregen een kamer met "uitzicht" op een hoge muur. Benauwd plekje. Hebben geageerd en werden vervolgens voorzien van een ruime bungalow. Dolfijnentrip is een must. Ik boekte gewoon in het hotel voor 7,50 euro en... de garantie "bij regen, geld terug". Om 05.30 opstaan, op zee ben je niet alleen. Onvergetelijk, ik ben gestopt met tellen bij 50...

Gereisd Met partner in maart 2012

Mooi villapark aan zee!

Alex Groenendijk
17-9-2011

Mooie entree en je wordt vriendelijk ontvangen. Kamers zijn erg schoon, badkamer in de open lucht (privé) is erg leuk. Handdoeken in de kamers iedere dag verschoond evenals ons kussensloop. Ontbijt is redelijk, veel rijst, lekker fruit en de mogelijkheid voor een vers gemaakte omelet. Goede gratis wifi verbinding. Het zwembad bij het resort is mooi en je krijgt onbeperkt handdoeken. Het zwarte zandstrand is matig. Zwemmen in de zee is mogelijk mits je waterschoenen draagt, verder is het lang erg ondiep. Met de boot in de morgen naar de dolfijnen is een aanrader, evenals het snorkelen. Boek dit bij een van de jongens op het strand dat is de helft goedkoper dan het hotel. De massages zijn goed en betaalbaar, je kunt het ook op het strand voor de helft van de prijs, dit hebben wij echter niet gedaan. Verder zijn er wel veel Nederlandse toeristen in dit hotel.

Gereisd Met partner in Thu Sep 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Villa info

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Sunari & Spa Resort in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Sunari & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.