Villa

11 reviews over Villa Shanti in het Nederlands

Paradijsje

F de Weerd -Wonink,
13-2-2017

We hebben voor de derde keer weer super genoten in deze prachtige villa! Mooie lokatie midden tussen de wijngaarden en rijstvelden. Prachtige tuin met een fijn zwembad .Vriendelijk personeel die alles voor je willen doen. Katut kan heerlijk koken als je geen zin hebt om weg gegaan naar Lovina. Wij komen graag terug.

1 minpunt van de omgeving de regentijd is het strand dat dan erg bevuild is. Erg jammer!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Een klein paradijs op Bali

Lanting
5-9-2016

Onze verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen.

Een mooi eiland, prachtige villa, zwembad en tuin maar jullie staf heeft de vakantie onvergetelijk gemaakt. Niets was hun teveel om het ons naar de zin te maken. Ketut heeft fantastisch gekookt. Een echte aanrader is om met haar naar de lokale markt te gaan en inkopen te doen en 's avonds samen met haar Indonesisch te koken. Los van een aantal excursies hebben we heerlijk kunnen ontspannen.

We hebben een prachtig verblijf gehad en komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Heerlijk

Mariel Dommering
20-11-2015

Wij zijn met onze kinderen 2 en 3 zes weken in Villa Shanti geweest. Tijdens het maken van de reservering heb ik goed contact gehad met de huiseigenaar Marja en ze hebben ook een paar extra veiligheidsmaatregelen kunnen treffen voor onze kinderen.

De staff is fantastisch!! Ze weten beter wat je nodig hebt dan jijzelf. Erg vriendelijk, gewoon heerlijke mensen.

Verder een prachtige villa, een heerlijk zwembad en de zee is ook heel fijn. Wij zijn echt tot rust gekomen.

De kinderen hebben heerlijk de tuin kunnen verkennen, Ananas, mango, bananen, allemaal uit de tuin. Zwembad is wel erg open met jonge kinderen en je moet dus waakzaam blijven. Wel ben je in de praktijk 95% van de tijd bij het zwembad en als de staff er is zijn er ook altijd ogen op het zwembad gericht omdat het huis zo gebouwd is.

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

Meer dan waard! Klein paradijs op Bali

Patricia Stroo
6-5-2015

Prachtige villa, ruimte, rust en een prachtige ligging. Aan alle zijden van de villa een schitterend uitzicht over de omgeving.

Interieur is warm en rustig precies waar we van houden.

De staff is vriendelijk en bereid veel voor je te regelen. Ze zijn er altijd, zonder te aanwezig te zijn.

Ook met onze drie kinderen een heerlijke bestemming!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Hemels

Kasper Scholten
25-2-2015

Vanaf het begin een goed gevoel gehad bij Theo en Marja, de eigenaren van de Villa. Dat gevoel werd bij aankomst meer dan bevestigd. De liefde die in dit huis is gestopt past ons als een warme deken. Tot in de perfectie doorgevoerd details die het verblijf zeer aangenaam maken. Dan heb ik het nog niet over de fantastische Ketut en de rest van het team, die met haar kookkunsten ons echt heeft verrast.

Kortom een aanrader voor iedereen die even even het gejaagde NL wil verlaten. heel veel plezier op dit prachtige stukje aarde!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Doen - niet twijfelen

Mariette
28-8-2014

Wat een prachtige villa op een heerlijk plekje. Net iets naar achter gelegen waardoor je echt prive zit ipv rijtje van andere villa's met direct zicht op het water (en strandgasten dus op jou bij het zwembad). Kokin zou restaurant moeten beginnen (na 6 weken bali / java - kan ik zeggen dat haar maaltijden in de top 3 zaten van al die weken terwijl de andere top 2 tenmiste 20 keer zo duur waren). Zelf vind ik het niet geschikt voor kids zonder zwemdiploma daar zwembad niet "te bewaken is".

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Uitzonderlijk , als God in Bali !

bas en diane
2-3-2013

Villa Shanti onderscheid zich ten opzichte van alle exclusieve villa' s in positieve zin. De ligging is perfect, het top design, vooral veel privacy in een perfect onderhouden prachtige tuin, heerlijk uitzicht rondom op de sawa's, de bergen. De zee op 150 meter en alles tot in de puntjes verzorgd. Fantastisch personeel, perfecte keuken. Alles is GENIETEN.

Zoek je iets anders als anders in de het prachtige noorden van Bali......villa Shanti is een unieke toplocatie.

Gereisd met partner in januari 2013

heerlijk rustig

leon
3-1-2013

Mooie villa met een pracht tuin.

Uitermate vriendelijke staf.

Goede kok.

kortweg zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in november 2012

Mooie ligging tussen de sawa's, en op zicht vh strand. Heerlijk zwembad en een prachtige tuin. Goede airco en voorzieningen. Fijne bedden. 4 slaapplaatsen beneden, 2 boven

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Lekker relaxed!

Ciska
26-11-2011

Een fantastische villa. Als je door de poort loopt word je bevangen van het huis zelf, de tuin en de prachtige omgeving. Op de 1e etage heeft de slaapkamer een fantastisch uitzicht over de wijnranken en rijstvelden. Het zwembad is heerlijk om aan te liggen. Je kan ook zitten in het zwembad en het is groot genoeg om baantjes te trekken. Het strandhuisje is heerlijk voor massages en voor het genieten van een zonsondergang.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Shanti in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Shanti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.