Villa Senja

Meer villa info
Tonen op kaart

61 reviews over Villa Senja

• 9Leoni11-01-2011

Prachtig mooie villa, super genieten!

Villa Senja is een prachtig luxe ville. Met werkelijk alles erop en eraan! 5 man eigen personeel, alles wordt voor je gedaan (als je dan wil) Het zwembad is echt een heerlijkheid, alles keurig schoon en goed onderhouden. Minpuntje is dat de villa erg afgelegen ligt, dus ben je altijd afhankelijk van een taxi om ergens te komen. Aanrader is ook zeker om een keer een "brommer-taxi" te nemen, aan het begin van de hoofdstraat! Ze zijn rijden super voorzichtig met je, en zijn heel trots dat ze een toerist mogen vervoeren! Stralen van oor tot oor! Echt leuke ervaring, en ze brengen je waar je maar wil! De prijs van zo'n ritje is voor ons goedkoop, maar voor hun heel wat! Doe er een fooitje bovenop en de volgende dag staan ze weer voor je klaar!

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Monique van Dijk16-11-2010

een heerlijk huis in een prachtige omgeving

Villa Senja is een prachtig huis, geweldige ligging. mooie tuin met groot zwembad. De foto's op de site van de villa hadden wij al uitgebreid bekeken maar als je er aankomt, dan is het nog mooier dan gedacht. De gastvrouwen koken geweldig en daarom zijn we geen enkele avond uit eten geweest. Aanrader zijn o.a. de zelfgemaakte loempia's en de tonijnsandwich. De tuinmannen zijn erg vriendelijk en de guard Putu is aandoenlijk aardig. Ondanks aanwezig personeel heb je veel privacy. Het was moeilijk om er weer weg te gaan maar gaan zeker weer terug. Er is veel te zien in de omgeving. Eigenlijk willen wij dit huis niet aanraden omdat wij bang zijn dat het huis dan altijd vol zit. Wij hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 10van velzen13-10-2010

droomvakantie

een droomvakantie, wat een villa en wat een geweldig personeel, je voelt je vip en zo wordt je behandeld, heerlijk eten, prachtig prive zwembad, mooie zitjes door de giga tuin,inrichtig van het huis heel mooi,de badkamer is een plaatje, minpuntje? je moet weer naar huis en alles weer zelf doen.niet twijfelen maar boeken, doen hoor!!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 10Maurice en Maartje19-09-2010

Aanrader!

Wat kunnen we nog zeggen zonder in herhaling te vallen. De villa zelf is fantastisch, maar het het personeel maakt het onvergetelijk!! Niks is hen teveel, ze staan er wanneer nodig, maar ze voelen ook goed aan wanneer ze zich terug moeten trekken. We waren er met kleine kinderen en hebben via Janine het geluk gehad Yenni (de nanny) te vinden! Hierdoor hebben, zowel de kinderen als wij, een geweldige vakantie gehad! Met name de buitenbadkamers vonden we een streling voor onze zintuigen! 's Ochtends de kookgeuren van de plaatselijke bevolking, de geluiden, het uitzicht als je onder de douche staat, het briesje. Vergeleken met een hotel, vonden we de pluspunten: meer meekrijgen van de gebruiken van de lokale bevolking, de privacy, leven als God in Frankrijk....Top, top, top! Tip: trekking met Putu, zeeschildpaddenopvang in Pemuteran, lunchen bij Leon's beach bistro (Matahari beach resort)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10Ilse, Ron, Marc, Anita,Wim,Mauro en Jinthe21-07-2010

In het drukke leven toch nog een paradijs gevonden

35 jaar getrouwd en dit samen met kinderen en kleinkinderen willen vieren.Waar hoe enz. We zijn gelukkig op het spoor van Villa Senja gekomen.14 dagen leven als een god op Bali.Van ontvangst tot vertrek,het was 1 groot feest.Onze kleintjes hebben er weer tantes en ooms bijgekregen.Wat was de staf er gek mee!!!En de aangeboden massage in een woord "heerlijk" We hebben Kadek meerdere keren terug laten komen.En het eten van ontbijt tot diner top, top smakelijk.Van de Gusti's en de schatten van meisjes die ook de hele dag aan het werk waren merkte je niets.Wat een privacy leggen ze aan de dag.Dankjewel.En of we terugkomen?? Liever vandaag dan morgen.Allen en zeker de familie Pool hartelijk dank het was geweldig. Opa,Oma, 2kinderen 2kleinkinderen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Annemieke Rietveld-Buitkamp08-07-2010

Geweldig!!

2 weken in juni in Villa Senja gelogeerd. Het was onvergetelijk.Schitterende villa.Heel smaakvol ingericht. Verzorging door Iluh en Kadek,super. De heerlijkste tonijn-sandwich ever gegeten. Als we verhit terug kwamen van een uitstapje werden we verwend met een verse pineaple- of watermelon juice. We kunnen alleen maar enthousiaste geluiden laten horen. Zelfs over de kat van de buren!!! We hopen volgend jaar weer terug te mogen komen

Gereisd in juli 2010

• 10Hoogkerk on tour29-05-2010

Waren we er nog maar!!!!!!!!!

We kunnen alleen maar de voorgaande berichten bevestigen, anders vallen we continue in herhaling. Toch willen we nog met een opmerking in herhaling vallen en dat is wat de staff betreft anders doen wij hen tekort. Mede dankzij Ilu, Kadeh, Gusti, Gusti en onze grote vriend Putu hebben we een onvergetelijke vakantie gehad. We zijn dan ook zeker van plan om weer eens hier onze vakantie door te brengen. Voor een ieder die van een relaxte vakantie houdt is dit zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 10Fam van der Plas-Magito15-05-2010

stukje hemel op aarde

In oktober 2009 hebben wij met ons gezin in villa senja mogen verblijven. Mogen ja, want dit kun je je gewoon niet voorstellen. Velen hebben al geschreven hoe mooi en fantastisch de villa is, en dat is ook zo. Maar je hebt pas echt vakantie als je niets hoeft te doen!!! En door de geweldige staf, wordt je dat mogelijk gemaakt! Zonder ook maar op te vallen he. Ze zijn er , maar toch ook weer niet. We hebben in de 2 weken enorm genoten van deze vakantie in villa Senja. Janine houdt vanuit nederland ook nog toezicht of alles naar wens is. We werden echt vanaf alle kanten in de watten gelegd, op een heel mooi stukje hemel op aarde..

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 10Jennie, Peter, Suzan, Jan18-03-2010

Paradijsje

Wij, twee echtparen, hebben een heerlijk luxe en ontspannen week in Villa Senja doorgebracht. De villa met tuin en zwembad is schitterend en alles is heel comfortabel in het gebruik. Daarbij was de meer dan goede verzorging van Iluh en Kadek van grote klasse. Wij genoten van hun heerlijke maaltijden.Ook de verzorging van tuin en zwembad door de Gusti's was heel goed. De vriendelijkheid van deze mensen droeg bij aan een onvergetelijke week.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 10Jennie, Peter, Suzan, Jan18-03-2010

Paradijsje

Wij, 2 echtparen, hebben een heerlijk luxe en ontspannen week in Villa Senja doorgebracht. De villa met tuin en zwembad is schitterend en alles is heel comfortabel in gebruik. Daarbij was de meer dan goede verzorging van Iluh en Kadek van grote klasse. We genoten van hun heerlijke maaltijden. Ook waardeerden wij de verzorging van de Gusti's (onderhoud tuin en zwembad) zeer. De vriendelijkheid van deze mensen gaf tevens een heel fijne sfeer. Zeker een plek om naar terug te keren.

Gereisd met vrienden in februari 2010

4 tips over Villa Senja

• Rob&Irma Visser, 14-07-2013

Een must is de tracking bij Puta Artana, deze man heeft een ongelofelijke kennis van het land en omgeving. Afsluiting met een lunch bij hem thuis is onovertroffen.

• Fam. Mulder, 11-12-2012

Zeker gaan snorkelen bij Menjangan en gebruik maken van de mogelijkheid voor een massage in de villa.

• van Dijk, 01-11-2012

De tocht met Putu Astana van www.mayongtrackingexperiance.com is een aanrader. De sawa's zijn prachtig en Putu heeft veel wetenswaardigheden over Bali. Thuis bij Putu heeft zijn vrouw Ria dan de lunch klaar. Zo lekker!! We hebben bij Putu en Ria een stukje van het echte indonesisch leven mogen ervaren. De boedistische tempel in Banjar, de kleine Borobudur, is mooi om te bekijken. Dolfijnenn spotten bij Lovina. Met dolfijnen zwemmen in Hotel Melka, Lovina. Snorkelen voor de liefhebber.

3 vragen over Villa Senja

• Brigitte, 18-02-2013

Zelf rijden

we weten,dat in het zuiden zelf rijden niet wordt aangeraden. geldt dat ook voor het noorden, waar we toch hopen, dat het op de wegen niet zo druk is als in de touristische gebieden in het zuiden en Ubud? Of is het overal te gevaarlik? Brigitte

Brigitte, 25-02-2013

Bedankt voor de interessante informatie, Brigitte

syl11, 26-02-2013

Hoi Brigitte,

Graag gedaan en alvast een heel fijne reis toegewenst!

Groetjes, Sylvia

syl, 19-02-2013

Hoi,

Wij rijden wel ieder jaar zelf, mijn man dan. Zelf zou ik het niet aandurven. Voordeel is vooral het gevoel van vrijheid, want echt veel goedkoper is het niet. Als je aaneensgesloten acht dagen een auto huurt staat ie ook weleens een dagje stil, en vaak bieden hotels ook gratis shuttles enzo aan.

Los van het feit van je natuurlijk links moet rijden, en het verkeer hectisch is, is er ook het probleem van de weg vinden. Afgelopen jaar hebben wij 2,5 uur gedaan over een stukje van normaal gesproken een half uur. Gewoon doordat de bewegwijzering anders is dan in Nederland. Soms staat er een tijdje een plaats aangegeven, dan kom je weer ergens waar niets staat, en voor je het weet zit je weer verkeer. Wij hebben nu in ieder geval de Bali Periplus Street atlas bij bol.com gekocht, vaak ontbreekt in de huurauto de plattegrond, en kun je die ook nergens kopen. Je spreekt over Noord-Bali, daar is het aanzienlijk rustiger, en je raakt er ook minder snel de weg kwijt, doordat je meestal de kustweg volgt. Kom je later richting Ubud, dan wordt het al moeilijker.

De auto huren wij altijd bij www.andre-sewatama-bali.com Voordeel is, dat hij als een van de weinigen een 100% TPL (Third Party Liability) aanbiedt, wat dus ook schade aan derden vergoedt.

Je moet van te voren even een internationaal rijbewijs bij de Anwb halen (1 pasfoto+rijbewijs meenemen).

Heb je nog meer vragen, stuur gerust nog een bericht. Mvrgr Sylvia

• Marcel, 22-06-2012

Trips

Ik zou graag willen weten welke trips we beslist moeten doen, we gaan hier twee weken naar toe en willen graag een beetje plannen zodat we optimaal kunnen genieten.

syl, 25-06-2012

Hoi Mike, We kruisten elkaar weer! Nog 10 dagen, dan zijn wij aan de beurt!! Groetjes, Sylvia

Mike, 23-06-2012

Hallo Marcel dat ligt er helemaal aan wat je interesses zijn,Ik zou bijvoorbeeld een trip maken om een paar grote mooie tempels te bekijken zoals Pura Tanah Lot of Pura Besakih. je kunt ook naar de vulkanen gaan zoals Gunung Batur of Gunung Agung.Of naar Padangbai naar het strand. Rijst terrassen bekijken rondom Ubud. er zijn zoveel dingen te zien. kijk hier boven aan de pagina even naar bezienswaardigheden daar staan heel veel plekjes waar je heen kunt gaan en dan kies je wat je zou willen zien. En dan terplekke een trip regelenOnder Sanur en Kuta staan heel veel tips om een chauffeur te regelen met email adres.ook als je hier onder in vraag en antwoorden doorleest zul verschillende tips tegen komen. Onder de antwoorden van Syll staat veel info die je gebruiken kunt. vr groet Mike

Mike, 23-06-2012

syl11, 25-06-2012

Hoi Marcel, Hier wat tips om vanuit Lovina te doen:

1) Menjangan eiland om te snorkelen. Onze gids was Mr. Nono, die in de haven van Labuan Lalang werkt. Hier vandaan vertrekken de bootjes naar het eiland, je hebt hier een gids voor nodig. Zijn email is: [email protected] Hij kan ook trekkings door het Nationaal Park Barat verzorgen. Altijd goedkoper dan via hotels, toeroperators e.d. Wil je gewoon snorkelen zonder gids vanaf de kust, dan kan dit goed in Pemuteran, dit is 1 uur rijden vanaf Lovina, en Menjangan is dan nog 20 minuten verder.

2) Banjar Hotsprings, te combineren met het Boeddhistische klooster

3) Munduk Watervall, eventueel te combineren met nr. 2 Deze waterval is niet zo commercieel en toeristisch als de waterval bij Gitgit

4) Ulun Danu Bratan tempel, te combineren met bijv. de Botanische tuinen van Bedugul, markt van Candi Kuning, Aardbeienshops Houd je van klimmen, of heb je kinderen bij je, dan is het Bali Tree Top klim park erg leuk, ligt in de Botanische tuinen.

5) Trekking naar de meren, Lake Danau and Lake Tamblingan.

6) Fietstocht, bijv. met Banyan Tree Bike Tours

7) Dag naar Ubud, voor rijstveldenwandeling, markt, apenbos, dans show in Ubud Palace (elke avond om 19.30 uur, kaartjes worden verkocht bij de markt)

8) Eten bij Thais restaurant Jasmine's kitchen in Lovina, adres Gang Bin Ria (dit is een zijstraatje van Jl. Bin Ria, de straat waar het dolfijnenbeeld aan de kust staat, middenin Kalibukbuk, centrum van Lovina

9) Dag naar Oost-Bali, met bijv. Tirtagangga Waterpaleis, Ujung paleis, Amlapura lokale markt. Het snelst kom je hier via de kustweg naar Amed, al is deze weg niet van goede kwaliteit en het landschap is er wat droog en dor. Maar eenmaal in Oost-Bali aangekomen is het er echt prachtig! Je kunt ook een weg door het binnenland nemen, zal iets langer duren.

Natuurlijk zal de villa ook boeken of folders met allerlei tips hebben. Hopelijk heb je hier al iets aan. Veel plezier! Groetjes, Sylvia

• irma van weeren, 03-09-2010

over het eten

kan iemand mij inlichten hoe het eten word geregeld, is dit inc. of haalt het personeel alles in huis en moet je dan achteraf betalen.dus is dit stekkie bv. all in of alleen logies en de rest moet je daar regelen. zoals je koffie en thee fris dranken en de lunch en avond eten.

Verzijlbergh, 29-01-2012

Vooruit betalen en het personeel haalt de dagelijkse boodschappen per scooter in huis. Uiteraard met uitzondering van omvangrijke boodschappen zoals bv frisdrank

Villa Senja info

• Aantal sterrenstersterstersterster