Villa Senja

Meer villa info
Tonen op kaart

61 reviews over Villa Senja

• 10Sander NIeuwenhuizen29-09-2011

Echt een fantastische plek om te zijn!

Wij hebben 9 dagen mogen genieten van Villa Senja tijdens onze huwelijksreis. Na heel veel zoekwerk op internet viel de keuze op Villa Senja. Het was in een woord geweldig. Genieten van het huis en helemaal tot rust komen. Genieten van de verzorging van Iluh en Kadek, en genieten van de Gusti's in de tuin. Genieten van het zwembad en de dolfijnen. Als je naar Bali gaat moet je een verblijf in Villa Senja gewoon inplannen. Kan niet missen dat je het hier naar je zin hebt.

Gereisd met partner in september 2011

• 10Ruud en Irmgard Biesot27-09-2011

paradijs

Vandaag thuis gekomen na 2 weken door gebracht te hebben in villa senja. in 2010 zaten we ook in een villa vlakbij en dat was zo goed bevallen dat we graag nog een keer terug wilde. uiteindelijk viel onze keus op villa senja. het overtrof onze verwachtingen. wat hebben wij genoten,uiteraard van de kookkunsten van de dames, de vriendelijke gusti heren en putu die ervoor zorgde dat we ons veilig voelde.ook de massages van kadek waren heerlijk. Jammer om na twee heerlijke weken te moeten vertrekken.Rene en Janine bedankt voor de goede zorgen en hopelijk tot de volgende keer.

Gereisd met partner in september 2011

• 10M. van der Wal 20-09-2011

Fantastische villa,super service, rustige omgevnig

In het echt was het nog beter dan op de foto's, en die waren al mooi! Het is een paradijslijke plek om te verblijven. De beide dames Kadek en Iluh koken de sterren van de hemel en leggen je aan alle kanten in de watten. Het is ook goed bevallen om een vaste uitvalsbasis te hebben voor de activiteiten die je verder in de omgeving kunt ondernemen. Terugkomen bij de villa voelde als thuiskomen. Al het personeel was ook super vriendelijk voor onze dochter, iedere dag kwamen de Gusti's haar het visvoer brengen omdat ze het zo leuk vond om de vissen in de vijver te voeren.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 10familie slinkman Deventer17-09-2011

Super vakantie!

We hebben 2 weken mogen genieten van al het moois en luxe wat villa Senja ons te bieden had. Geweldige service van het lieftallige personeel, helemaal top. En over de prachtige ligging maar te zwijgen, na een paar dagen in het drukke zuiden te zijn geweest waren we blij weer terug te zijn in Lokapaksa. de rust is werkelijk fenomenaal. we komen zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Ellen Fuijkschot08-09-2011

een droom villa!

Een droom villa!! We waanden ons in een film. Zowel tuin als huis zeer smaakvol ingericht. Zo ook het personeel; bijzonder lief en vriendelijk. We komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9Jan Bastiaensens28-07-2011

werkelijk schitterende villa direct aan zee

Mooie grote villa in een groot domein, rustig gelegen, direct aan het strand. Zeer mooi en luxueus ingericht, vriendelijk personeel.

Een van de beste die we ooit gehuurd hebben. Niet echt goedkoop maar zijn geld waard.

Ook de begeleiding vooraf en de opvolging nadien van de eigenaars werd sterk gewaardeerd.

Een klein nadeel is het feit dat het nogal ver is van de grote attracties die zich meer in het zuiden en het centrum concentreren. De reisduur naar attracties is nogal groot.

Maar als je je ( zoals wij ) een aantal keer verplaatst op Bali dan is deze villa als rustpunt echt een aanrader.

Manjangan eiland is schitterend om te snorkelen ! Het mooiste koraal op Bali, veel beter ook dan Gili Trawangan op Lombok hoewel dit laatste veel meer bekendheid heeft.

We hebben écht een heel aangename vakantie gehad

Ina & Jan Schilde Belgie

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 10Dani04-05-2011

We love Bali, We love Villa Senja

Met z'n 5en, 2 weken in deze prachtige villa verbleven. Wat hebben wij daar een heerlijke vakantie gehad, 1 om nooit meer te vergeten mede dankzij Iluh, Kadek, de Gusti's en Putu.. Stuk voor stuk schatten! Het zwembad is heer-lijk met de warme temperaturen op Bali... en de kookkunsten van de meiden ongelofelijk! Veel van het eiland gezien oa tempels, watervallen en een must do: de onderwaterwereld bij Menjangan island! Kortom Villa Senja is 'n aanrader!!!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10Gert Stoer15-03-2011

Paradijsje!

Werkelijk een paradijs op aarde. Een plaatje, vooral 's avonds als het zwembad verlicht is. Iluh en Kadek zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Het zijn "scheetjes"...Ook de beide tuinmannen en de bewaker zijn allervriendelijkst. De omgeving is erg rustig, maar er zijn plenty mogelijkheden voor excursies. Een eersteklas aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 10van Voorst06-03-2011

Droomvilla

Alle voorgaande beoordelingen kloppen. Wat zijn wij vreselijk rijk geweest de afgelopen week. We hebben genoten. De dames in het huis, de heren in de tuin, en de bewaker in de avond en nacht... ze zijn werkelijk geweldig! Ondanks alle hulp heb je alle privacy. De dames koken echt de sterren van de hemel. We zijn niet uit eten geweest, beter kan toch niet. Wie hier niet geniet, zal nergens genieten. Zijn er werkelijk geen minpunten... ik zou het echt niet weten.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 10Lisette31-01-2011

Wat een luxe!!

Na een inspannende, prachtige reis van west naar oost java hebben we de oversteek naar Bali gemaakt om in Villa Senja nog een aantal dagen heerlijk te relaxen. Ondanks de prachtige foto's op de site en nog mooiere verhalen van familie die er geweest waren was de villa overweldigend! Zo groot, zo luxe en zo comfortabel. Een heerlijke tropische tuin van 2700 m2, een zwembad en meerdere loungemogelijkheden De staf van 5 personen is geweldig, iluh kookt de sterren van de hemel, dus geen enkele reden om uit eten te gaan als je echt indonesich wilt eten. Er is in de omgeving van alles te doen, zie de map die in huis ligt. Je voelt je ontzettend vrij ondanks de dames en de tuinmannen. We hebben ons heerlijk laten verwennen en raden het iedereen aan. Lisette en Goris uit Utrecht

Gereisd met partner in januari 2011

4 tips over Villa Senja

• Rob&Irma Visser, 14-07-2013

Een must is de tracking bij Puta Artana, deze man heeft een ongelofelijke kennis van het land en omgeving. Afsluiting met een lunch bij hem thuis is onovertroffen.

• Fam. Mulder, 11-12-2012

Zeker gaan snorkelen bij Menjangan en gebruik maken van de mogelijkheid voor een massage in de villa.

• van Dijk, 01-11-2012

De tocht met Putu Astana van www.mayongtrackingexperiance.com is een aanrader. De sawa's zijn prachtig en Putu heeft veel wetenswaardigheden over Bali. Thuis bij Putu heeft zijn vrouw Ria dan de lunch klaar. Zo lekker!! We hebben bij Putu en Ria een stukje van het echte indonesisch leven mogen ervaren. De boedistische tempel in Banjar, de kleine Borobudur, is mooi om te bekijken. Dolfijnenn spotten bij Lovina. Met dolfijnen zwemmen in Hotel Melka, Lovina. Snorkelen voor de liefhebber.

3 vragen over Villa Senja

• Brigitte, 18-02-2013

Zelf rijden

we weten,dat in het zuiden zelf rijden niet wordt aangeraden. geldt dat ook voor het noorden, waar we toch hopen, dat het op de wegen niet zo druk is als in de touristische gebieden in het zuiden en Ubud? Of is het overal te gevaarlik? Brigitte

Brigitte, 25-02-2013

Bedankt voor de interessante informatie, Brigitte

syl11, 26-02-2013

Hoi Brigitte,

Graag gedaan en alvast een heel fijne reis toegewenst!

Groetjes, Sylvia

syl, 19-02-2013

Hoi,

Wij rijden wel ieder jaar zelf, mijn man dan. Zelf zou ik het niet aandurven. Voordeel is vooral het gevoel van vrijheid, want echt veel goedkoper is het niet. Als je aaneensgesloten acht dagen een auto huurt staat ie ook weleens een dagje stil, en vaak bieden hotels ook gratis shuttles enzo aan.

Los van het feit van je natuurlijk links moet rijden, en het verkeer hectisch is, is er ook het probleem van de weg vinden. Afgelopen jaar hebben wij 2,5 uur gedaan over een stukje van normaal gesproken een half uur. Gewoon doordat de bewegwijzering anders is dan in Nederland. Soms staat er een tijdje een plaats aangegeven, dan kom je weer ergens waar niets staat, en voor je het weet zit je weer verkeer. Wij hebben nu in ieder geval de Bali Periplus Street atlas bij bol.com gekocht, vaak ontbreekt in de huurauto de plattegrond, en kun je die ook nergens kopen. Je spreekt over Noord-Bali, daar is het aanzienlijk rustiger, en je raakt er ook minder snel de weg kwijt, doordat je meestal de kustweg volgt. Kom je later richting Ubud, dan wordt het al moeilijker.

De auto huren wij altijd bij www.andre-sewatama-bali.com Voordeel is, dat hij als een van de weinigen een 100% TPL (Third Party Liability) aanbiedt, wat dus ook schade aan derden vergoedt.

Je moet van te voren even een internationaal rijbewijs bij de Anwb halen (1 pasfoto+rijbewijs meenemen).

Heb je nog meer vragen, stuur gerust nog een bericht. Mvrgr Sylvia

• Marcel, 22-06-2012

Trips

Ik zou graag willen weten welke trips we beslist moeten doen, we gaan hier twee weken naar toe en willen graag een beetje plannen zodat we optimaal kunnen genieten.

syl, 25-06-2012

Hoi Mike, We kruisten elkaar weer! Nog 10 dagen, dan zijn wij aan de beurt!! Groetjes, Sylvia

Mike, 23-06-2012

Hallo Marcel dat ligt er helemaal aan wat je interesses zijn,Ik zou bijvoorbeeld een trip maken om een paar grote mooie tempels te bekijken zoals Pura Tanah Lot of Pura Besakih. je kunt ook naar de vulkanen gaan zoals Gunung Batur of Gunung Agung.Of naar Padangbai naar het strand. Rijst terrassen bekijken rondom Ubud. er zijn zoveel dingen te zien. kijk hier boven aan de pagina even naar bezienswaardigheden daar staan heel veel plekjes waar je heen kunt gaan en dan kies je wat je zou willen zien. En dan terplekke een trip regelenOnder Sanur en Kuta staan heel veel tips om een chauffeur te regelen met email adres.ook als je hier onder in vraag en antwoorden doorleest zul verschillende tips tegen komen. Onder de antwoorden van Syll staat veel info die je gebruiken kunt. vr groet Mike

Mike, 23-06-2012

syl11, 25-06-2012

Hoi Marcel, Hier wat tips om vanuit Lovina te doen:

1) Menjangan eiland om te snorkelen. Onze gids was Mr. Nono, die in de haven van Labuan Lalang werkt. Hier vandaan vertrekken de bootjes naar het eiland, je hebt hier een gids voor nodig. Zijn email is: [email protected] Hij kan ook trekkings door het Nationaal Park Barat verzorgen. Altijd goedkoper dan via hotels, toeroperators e.d. Wil je gewoon snorkelen zonder gids vanaf de kust, dan kan dit goed in Pemuteran, dit is 1 uur rijden vanaf Lovina, en Menjangan is dan nog 20 minuten verder.

2) Banjar Hotsprings, te combineren met het Boeddhistische klooster

3) Munduk Watervall, eventueel te combineren met nr. 2 Deze waterval is niet zo commercieel en toeristisch als de waterval bij Gitgit

4) Ulun Danu Bratan tempel, te combineren met bijv. de Botanische tuinen van Bedugul, markt van Candi Kuning, Aardbeienshops Houd je van klimmen, of heb je kinderen bij je, dan is het Bali Tree Top klim park erg leuk, ligt in de Botanische tuinen.

5) Trekking naar de meren, Lake Danau and Lake Tamblingan.

6) Fietstocht, bijv. met Banyan Tree Bike Tours

7) Dag naar Ubud, voor rijstveldenwandeling, markt, apenbos, dans show in Ubud Palace (elke avond om 19.30 uur, kaartjes worden verkocht bij de markt)

8) Eten bij Thais restaurant Jasmine's kitchen in Lovina, adres Gang Bin Ria (dit is een zijstraatje van Jl. Bin Ria, de straat waar het dolfijnenbeeld aan de kust staat, middenin Kalibukbuk, centrum van Lovina

9) Dag naar Oost-Bali, met bijv. Tirtagangga Waterpaleis, Ujung paleis, Amlapura lokale markt. Het snelst kom je hier via de kustweg naar Amed, al is deze weg niet van goede kwaliteit en het landschap is er wat droog en dor. Maar eenmaal in Oost-Bali aangekomen is het er echt prachtig! Je kunt ook een weg door het binnenland nemen, zal iets langer duren.

Natuurlijk zal de villa ook boeken of folders met allerlei tips hebben. Hopelijk heb je hier al iets aan. Veel plezier! Groetjes, Sylvia

• irma van weeren, 03-09-2010

over het eten

kan iemand mij inlichten hoe het eten word geregeld, is dit inc. of haalt het personeel alles in huis en moet je dan achteraf betalen.dus is dit stekkie bv. all in of alleen logies en de rest moet je daar regelen. zoals je koffie en thee fris dranken en de lunch en avond eten.

Verzijlbergh, 29-01-2012

Vooruit betalen en het personeel haalt de dagelijkse boodschappen per scooter in huis. Uiteraard met uitzondering van omvangrijke boodschappen zoals bv frisdrank

Villa Senja info

• Aantal sterrenstersterstersterster