Villa Senja

Meer villa info
Tonen op kaart

61 reviews over Villa Senja

• 10Marcel en Ria22-10-2012

Dromen zijn geen bedrog!!!

In de eerste plaats wil ik Kadek, Komang, Gusti, Doniek en Putu bedanken voor de geweldige vakantie die wij mochten beleven in jullie paradijs villa Senja. wat een geweldige verzorging door de dames, we zijn maar 2 keer uit wezen dineren want wat kunnen die meiden koken, het was allemaal even lekker en met de grootste zorg bereid. uitstapjes kunnen makkelijk vanuit de villa gemaakt worden, 1 van de mooiste vonden wij Menjangan Island maar er is zoveel meer. Bali had maar heeft nu nog meer ons hart gestolen, de mensen, het eten alles is SUPER. Ook een compliment naar de verhuurders want de belangstelling is voor, tijdens en na de vakantie prima in orde waarvoor onze complimenten. Bij de villa kun je alles aan Kadek vragen want ze regelt werkelijk alles voor je, van een taxi tot een masseuse niets is haar teveel. het enigste nadeel vonden wij dat je een taxi nodig hebt om 's avonds een terrasje te pakken maar ondanks dat hebben wij ons prima vermaakt. Rene en Janine nogmaals onze dank!!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 10carla07-10-2012

Super, een echte aanrader

Voor ons was villa senja echt fantastisch. We verbleven in villa senja als afsluiter van onze vakantie. Voor ons was dit een superformule: eerst 10 dagen Bali verkennen en als slot in villa senja tot rust komen. De villa is zo mooi dat je er eigenlijk gewoon wil blijven! Ze nodigt uit om te rusten en simpelweg te genieten: van elkaar, de accomodatie en de zon. Onze kinderen van 3 en 5 vonden het ook geweldig. Ik zou villa senja niet aanraden als uitvalsbasis om heel Bali te verkennen als je kleine kinderen mee hebt, omdat een rit naar het zuiden toch 3u duurt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 10Jennifer&Dirk02-07-2012

Honeymoonen in VIlla Senja

We hebben onze honeymoon heerlijk afgesloten met 6 dagen in Villa Senja. Een ware oase van rust en relaxtheid. We hebben genoten van het huis (waarin aan alles gedacht is), van de lieve zorgzame en vriendelijke Kadek, Koman, de tuinmannen en Putu. We zijn volledig in de watten gelegd. Wat kunnen de dames koken :) De omgeving hebben we ook verkend: snorkelen op Menjangan eiland, de tempels, de heetwater bronnen. Prachtig! En vergeet vooral de goede zorgen van de Nederlandse eigenaren niet, die op afstand alles regelen en in de gaten houden.

Liefs, Jennifer & Dirk

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Annemieke Rietveld04-05-2012

Paradijs

3 weken in Villa Senja geweest. En woorden zijn niet genoeg om uittedrukken hoe HEERLIJK het vakantievieren daar is. Je wordt van de ochtend tot de avond in de watten gelegd.Ze lezen je wensen uit je ogen vwb heerlijke fruit-juice, zalig Indisch eten, kroepoek en vers gebrandde Katjang voor bij de Sun down.Die is spectaculair in Villa Senja. Wij waren en voor de 2e keer en nog waren we onder de indruk van de service en het comfort. Zoals gezegd een paradijs op aarde.Dat begint al vooraf bij de boeking, en loopt door tot dat we weer thuis waren. Er word intresse getoond hoe we het er gehad hebben ,we voelden ons speciaal.De aandacht voor de gasten staat hoog in het vaandel. Wij bedanken Janine en Rene dat we van hun prachtige villa en staff hebben mogen genieten en hopen dat we er nogmaals terug komen.Activiteiten:naar de dolfijnen, tracking met Putu, massage van Kadek, genoeg!!!

Gereisd met vrienden in april 2012

• 10Els & Arnoud07-03-2012

Stukje paradijs op aarde!

Wij hebben een geweldige tijd gehad in villa Senja. Het is nog mooier dan de foto's op de site (en die vond ik al geweldig). Zeer vriendelijke staff, Kadek en Illuh die heerlijk kunnen koken, de tuinmannen die de tuin prachtig onderhouden en je elke morgen hartelijk groeten met een glimlach van oor tot oor. En natuurlijk de bewaker Putuh die zijn werk heel serieus neemt, de chauffeur is ook aan te bevelen. Je hoeft maar te bellen en hij staat voor je deur om je overal heen te brengen. Kortom wij hebben genoten van dit Paradijsje. We hopen zeker terug te komen maar dan met de kinderen!

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Familie Verzijlbergh29-01-2012

Villa voortreffelijk. Omgeving niet optimaal.

Villa en staf voortreffelijk. Omgeving en strand behoorlijk vervuild. Niets te voet bereikbaar. Je bent afhankelijk van scooter of taxi. Absoluut minpunt voor jongere gasten met interesse voor uitgaan.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 10Manuel Hirschi27-12-2011

Stunning place directly on a secluded beach

We have had a perfect week at Villa Senja. Ibu Iluh and Cadek are amazing and cook delicious food. The place itself is like in a dream....you wake up in the morning and believe to be in paradise! Amazing, dramatic sunset views!

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 10Jan en Marjan Hoogeboom-Makker17-11-2011

'n waar paradijs

Bij Villa Senja aankomen is " thuiskomen" Hele lieve ontvangst van Kadak en Iluh. Bijzonder vriendelijke tuinmannen en natuurlijk Putu (pray flower!) die ons s'nachts 'n veilig gevoel gaf. Uit eten is overbodig, er wordt voortreffelijk gekookt. 'n prachtig zwembad en overal heerlijke ligstoelen en zitjes. Uitzicht kan niet mooier over de zee, inrichting meer dan smaakvol met hele originele badkamers semi buiten! Monique en ik hebben ons 8 dagen "echte Gooische Vrouwen " gevoeld!!!!

Gereisd met partner in november 2011

• 10R.Dekker06-11-2011

Super is de enige juiste omschrijving

Vanaf boeking tot en met nazorg (contact met eigenaar na thuiskomst)is perfect geregeld. Alle voorgaande verhalen van reizigers komen echt overeen met de werkelijkheid,het is echt SUPER.Vergeet ook de trekking met Putu Artana niet .

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10Anette18-10-2011

super!

Prachtige villa, vanaf boeking villa tot en met nazorg top geregeld en het personeel is lief en zorgzaam. Al met al wij hebben genoten en Villa Senja is zeker aan te raden!

Gereisd met partner in oktober 2011

4 tips over Villa Senja

• Rob&Irma Visser, 14-07-2013

Een must is de tracking bij Puta Artana, deze man heeft een ongelofelijke kennis van het land en omgeving. Afsluiting met een lunch bij hem thuis is onovertroffen.

• Fam. Mulder, 11-12-2012

Zeker gaan snorkelen bij Menjangan en gebruik maken van de mogelijkheid voor een massage in de villa.

• van Dijk, 01-11-2012

De tocht met Putu Astana van www.mayongtrackingexperiance.com is een aanrader. De sawa's zijn prachtig en Putu heeft veel wetenswaardigheden over Bali. Thuis bij Putu heeft zijn vrouw Ria dan de lunch klaar. Zo lekker!! We hebben bij Putu en Ria een stukje van het echte indonesisch leven mogen ervaren. De boedistische tempel in Banjar, de kleine Borobudur, is mooi om te bekijken. Dolfijnenn spotten bij Lovina. Met dolfijnen zwemmen in Hotel Melka, Lovina. Snorkelen voor de liefhebber.

3 vragen over Villa Senja

• Brigitte, 18-02-2013

Zelf rijden

we weten,dat in het zuiden zelf rijden niet wordt aangeraden. geldt dat ook voor het noorden, waar we toch hopen, dat het op de wegen niet zo druk is als in de touristische gebieden in het zuiden en Ubud? Of is het overal te gevaarlik? Brigitte

Brigitte, 25-02-2013

Bedankt voor de interessante informatie, Brigitte

syl11, 26-02-2013

Hoi Brigitte,

Graag gedaan en alvast een heel fijne reis toegewenst!

Groetjes, Sylvia

syl, 19-02-2013

Hoi,

Wij rijden wel ieder jaar zelf, mijn man dan. Zelf zou ik het niet aandurven. Voordeel is vooral het gevoel van vrijheid, want echt veel goedkoper is het niet. Als je aaneensgesloten acht dagen een auto huurt staat ie ook weleens een dagje stil, en vaak bieden hotels ook gratis shuttles enzo aan.

Los van het feit van je natuurlijk links moet rijden, en het verkeer hectisch is, is er ook het probleem van de weg vinden. Afgelopen jaar hebben wij 2,5 uur gedaan over een stukje van normaal gesproken een half uur. Gewoon doordat de bewegwijzering anders is dan in Nederland. Soms staat er een tijdje een plaats aangegeven, dan kom je weer ergens waar niets staat, en voor je het weet zit je weer verkeer. Wij hebben nu in ieder geval de Bali Periplus Street atlas bij bol.com gekocht, vaak ontbreekt in de huurauto de plattegrond, en kun je die ook nergens kopen. Je spreekt over Noord-Bali, daar is het aanzienlijk rustiger, en je raakt er ook minder snel de weg kwijt, doordat je meestal de kustweg volgt. Kom je later richting Ubud, dan wordt het al moeilijker.

De auto huren wij altijd bij www.andre-sewatama-bali.com Voordeel is, dat hij als een van de weinigen een 100% TPL (Third Party Liability) aanbiedt, wat dus ook schade aan derden vergoedt.

Je moet van te voren even een internationaal rijbewijs bij de Anwb halen (1 pasfoto+rijbewijs meenemen).

Heb je nog meer vragen, stuur gerust nog een bericht. Mvrgr Sylvia

• Marcel, 22-06-2012

Trips

Ik zou graag willen weten welke trips we beslist moeten doen, we gaan hier twee weken naar toe en willen graag een beetje plannen zodat we optimaal kunnen genieten.

syl, 25-06-2012

Hoi Mike, We kruisten elkaar weer! Nog 10 dagen, dan zijn wij aan de beurt!! Groetjes, Sylvia

Mike, 23-06-2012

Hallo Marcel dat ligt er helemaal aan wat je interesses zijn,Ik zou bijvoorbeeld een trip maken om een paar grote mooie tempels te bekijken zoals Pura Tanah Lot of Pura Besakih. je kunt ook naar de vulkanen gaan zoals Gunung Batur of Gunung Agung.Of naar Padangbai naar het strand. Rijst terrassen bekijken rondom Ubud. er zijn zoveel dingen te zien. kijk hier boven aan de pagina even naar bezienswaardigheden daar staan heel veel plekjes waar je heen kunt gaan en dan kies je wat je zou willen zien. En dan terplekke een trip regelenOnder Sanur en Kuta staan heel veel tips om een chauffeur te regelen met email adres.ook als je hier onder in vraag en antwoorden doorleest zul verschillende tips tegen komen. Onder de antwoorden van Syll staat veel info die je gebruiken kunt. vr groet Mike

Mike, 23-06-2012

syl11, 25-06-2012

Hoi Marcel, Hier wat tips om vanuit Lovina te doen:

1) Menjangan eiland om te snorkelen. Onze gids was Mr. Nono, die in de haven van Labuan Lalang werkt. Hier vandaan vertrekken de bootjes naar het eiland, je hebt hier een gids voor nodig. Zijn email is: [email protected] Hij kan ook trekkings door het Nationaal Park Barat verzorgen. Altijd goedkoper dan via hotels, toeroperators e.d. Wil je gewoon snorkelen zonder gids vanaf de kust, dan kan dit goed in Pemuteran, dit is 1 uur rijden vanaf Lovina, en Menjangan is dan nog 20 minuten verder.

2) Banjar Hotsprings, te combineren met het Boeddhistische klooster

3) Munduk Watervall, eventueel te combineren met nr. 2 Deze waterval is niet zo commercieel en toeristisch als de waterval bij Gitgit

4) Ulun Danu Bratan tempel, te combineren met bijv. de Botanische tuinen van Bedugul, markt van Candi Kuning, Aardbeienshops Houd je van klimmen, of heb je kinderen bij je, dan is het Bali Tree Top klim park erg leuk, ligt in de Botanische tuinen.

5) Trekking naar de meren, Lake Danau and Lake Tamblingan.

6) Fietstocht, bijv. met Banyan Tree Bike Tours

7) Dag naar Ubud, voor rijstveldenwandeling, markt, apenbos, dans show in Ubud Palace (elke avond om 19.30 uur, kaartjes worden verkocht bij de markt)

8) Eten bij Thais restaurant Jasmine's kitchen in Lovina, adres Gang Bin Ria (dit is een zijstraatje van Jl. Bin Ria, de straat waar het dolfijnenbeeld aan de kust staat, middenin Kalibukbuk, centrum van Lovina

9) Dag naar Oost-Bali, met bijv. Tirtagangga Waterpaleis, Ujung paleis, Amlapura lokale markt. Het snelst kom je hier via de kustweg naar Amed, al is deze weg niet van goede kwaliteit en het landschap is er wat droog en dor. Maar eenmaal in Oost-Bali aangekomen is het er echt prachtig! Je kunt ook een weg door het binnenland nemen, zal iets langer duren.

Natuurlijk zal de villa ook boeken of folders met allerlei tips hebben. Hopelijk heb je hier al iets aan. Veel plezier! Groetjes, Sylvia

• irma van weeren, 03-09-2010

over het eten

kan iemand mij inlichten hoe het eten word geregeld, is dit inc. of haalt het personeel alles in huis en moet je dan achteraf betalen.dus is dit stekkie bv. all in of alleen logies en de rest moet je daar regelen. zoals je koffie en thee fris dranken en de lunch en avond eten.

Verzijlbergh, 29-01-2012

Vooruit betalen en het personeel haalt de dagelijkse boodschappen per scooter in huis. Uiteraard met uitzondering van omvangrijke boodschappen zoals bv frisdrank

Villa Senja info

• Aantal sterrenstersterstersterster