4 tips over Villa Senja

• Rob&Irma Visser, 14-07-2013

Een must is de tracking bij Puta Artana, deze man heeft een ongelofelijke kennis van het land en omgeving. Afsluiting met een lunch bij hem thuis is onovertroffen.

• Fam. Mulder, 11-12-2012

Zeker gaan snorkelen bij Menjangan en gebruik maken van de mogelijkheid voor een massage in de villa.

• van Dijk, 01-11-2012

De tocht met Putu Astana van www.mayongtrackingexperiance.com is een aanrader. De sawa's zijn prachtig en Putu heeft veel wetenswaardigheden over Bali. Thuis bij Putu heeft zijn vrouw Ria dan de lunch klaar. Zo lekker!! We hebben bij Putu en Ria een stukje van het echte indonesisch leven mogen ervaren. De boedistische tempel in Banjar, de kleine Borobudur, is mooi om te bekijken. Dolfijnenn spotten bij Lovina. Met dolfijnen zwemmen in Hotel Melka, Lovina. Snorkelen voor de liefhebber.

• Marcel en Ria, 22-10-2012

In de villa ligt van alles om er een onvergetelijke vakantie van te maken, uitstapjes zijn er genoeg, snorkelen op Menjangan Island, dolfijnen spotten, de watervallen, de heetwaterbronnen enz. enz. Alles is geweldig. we hopen snel weer terug te gaan!!!!