Villa Senja

Meer villa info
Tonen op kaart

61 reviews over Villa Senja

• 10Hans en Martha23-06-2014

Prachtige droomvilla paradijselijke plek op aarde

We hebben een week mogen verbijven in Villa Senja. Geweldig gehad wat een mooie plek. prachtige Villa direct aan het strand met heerijk zwembad en mooie tuin met prachtige bloemen en planten perfect onderhouden. Goede verzorging door vast personeel ze doen alles om het naar je zin te maken maar zorgen ook voor gepaste privacy. Goed contact met de eigenaren en vast aanspreekpunt punt indien nodig op Bali. W. e vonden één week veel te kort er is zoveel in de omgeving te zien of te bezoeken. Chauffeur brengt je overal naar toe tegen kleine vergoeding. Gaan er zeker nog een keer terug maar dan voor minimaal 2 weken. Zeer mooie ervaring geweest.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Fam. Kooman16-05-2014

Een stukje paradijs op aarde......

'Een stukje paradijs op aarde...' Zo hebben wij ons, tijdens het verblijf in de villa, gevoeld! Wat een mooi huis met een schitterende tuin. De villa ligt in het noorden van Bali ong. 10 km van Lovina. Op deze plek kom je helemaal tot rust! Het huis is van alle gemakken voorzien; aan alles is gedacht. De mensen die in en rond het huis werken verdienen een 10 met een griffel. Kadek, Komang, Gusti, Doniek en Putu zijn fantastische lieve mensen. De dames kunnen heerlijk koken. Vanuit de villa hebben wij diverse excursies ondernomen. Tips: 'Mayon tracking experience' o.l.v. Putu Artana en een afsluitende lunch verzorgd door zijn vrouw Ria; snorkelen bij Mandjangan Island is eveneens geweldig; bezoek aan de hotsprings en de massages aan huis van Kadek Sri. Daarnaast is het contact vóór, tijdens en ná onze vakantie met de Nederlandse eigenaren heel goed geweest; dank hiervoor!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 10Fam. Maas07-05-2014

In een woord Super kan niet beter

De ligging is perfect, het personeel super en hun kookkunsten zijn erg goed, erg lekker en precies zo als je wilt. Het is een 6-persoonse Villa en hij is erg ruim. Het uitzicht kan niet beter en is erg romantisch. Wij zijn 12 dagen in de villa geweest (2 pers. Van 55 en 4 pers. Tussen de 20 en 25) en willen beslist allemaal nog een keer terug. Alles was er erg netjes en mooi en werd goed bijgehouden. Het personeel wil alles voor je doen maar houden zich ook op de achtergrond zodat je je erg vrij voelt. Er is altijd een taxi in de buurt die je op afroep overal naar toe brengt voor weinig geld. De villa ligt rechtstreeks aan zee en wel erg achteraf maar dat heeft zeker zijn charmes. Voor erg kleine kindjes is het zwembad misschien iets minder omdat het wel diep is. In het water zit wel veel chloor of zoiets, dus je moet je wel goed afspoelen als je uit het water komt. Wij zijn al op heel veel plaatsen geweest maar dit was het einde. In een woord Super, gewoon Een heel mooie Droom.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 9Sandro & Birgit08-01-2014

Prachtige villa op een rustig stukje Bali

Villa Senja is prachtig met een hele mooie parktuin (mét een heerlijk groot zwembad), die goed onderhouden wordt. Iedereen die in en om de villa werkt is bijzonder vriendelijk. Het noorden van Bali is heel rustig, dus als je voor rust en luxe gaat is Villa Senja ideaal! Wij hebben 1 keer tijdens ons verlijf, in de vroege ochtend, honderden dolfijnen langs de kust voor de villa heen en weer zien zwemmen, pure luxe, we hoefden de villa niet eens uit om dolfijnen te zien!

Gereisd met partner in december 2013

• 10Fam. Wierbos16-10-2013

Een aanrader voor jong en oud

Wat een geweldige villa en personeel we zijn werkelijk in de watten gelegd er ontbrak ons aan niets jammer dat het voorbij is we zouden zo terug willen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 10Rob&Irma Visser14-07-2013

Superlatieven te kort

Als je alle beoordelingen leest denk je, wat kan ik hier nog aan toe voegen. Deze Villa herbergt alles om volledig tot rust te komen. Geluiden komen alleen van vogels, de wind en niet te vergeten de zee. Een horloge is overbodig. De verzorging en is beter dan in een sterren restaurant. Werkelijk super TOP, wat een team. Helaas konden we Kadek en Komang [personeel] niet meenemen naar Nederland. Dit was het enige min puntje....Wij hadden het geluk tot twee maal toe dolfijnen voorbij te zien zwemmen, een mooie ervaring. Indien je overweegt naar het Noorden van Bali te gaan is het huren van deze Villa een perfecte optie. Mensen het ontbreekt je aan niets. Rob&Irma Visser - Dordrecht

Gereisd met partner in juni 2013

• 10peter & Jeannet willems14-05-2013

Werelds.

Ons verblijf in VILLA SENJA van 20 April t/m 11 Mei 2013, was in een woord zoals de titel aangeeft WERELDS.

We hebben een geweldige tijd gehad, en enorm genoten van; HUIS, TUIN, en niet te vergeten de STAFF.

Alles was geregeld of werd geregeld, absoluut niets op aan te merken.

We kunnen ons alleen maar aansluiten bij alle voorgangers, en dat doen we dus ook bij deze.

Rene & Janine, van ons een 10 met een griffel, en we hopen jullie snel te spreken voor een nieuwe reservering.

Gereisd met partner in april 2013

• 10Fam. Mulder11-12-2012

Matur Suksmat

Onze reden voor een bezoek aan Bali, was de ontmoeting met onze dochter en haar vriend, die al 8 maanden aan het backpacken waren in Azie. Via internet gezocht naar een vila. Hier sprong Villa Senja er ruim uit. Zeer verzorgde site. Wanneer je de villa echter echt ziet, met de geweldige staff, zie je hoe groot en prachtig verzorgd alles is. De tuin is een plaatje. Het zwembad dat helemaal opgaat in het geheel. De kamers smaakvol ingericht. Ook aan het interieur in de hele villa is veel aandacht besteed. Veel Balinese kunst. De staff is geweldig. Beide dames koken geweldig. De jongens die verantwoordelijk zijn voor het zwembad en de tuin, zijn erg serieus met hun taken bezig. De bewaker geeft een erg veilig gevoel 's nachts. Wat geweldig is, dat je niet het idee hebt dat al deze mensen aanwezig zijn. Samengevat, een geweldige ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.

Gereisd met oudere kinderen in november 2012

• 10Rene Glastra03-11-2012

Droom of werkelijkheid? Alleen maar superlatieven.

Het grootste minpunt. Je moet helaas ook weer naar huis... Geweldige dreamteam dat werkelijk niets teveel is. Schitterende parktuin. Elke dag op verzoek voortreffelijke maaltijden door de dames bereid. Een heel warm onthaal bij aankomst. Vanaf het eerste, prettige persoonlijke, contact met fam Pool en het toetsen van de tevredenheid tijdens het verblijf tot het moment dat thuis alles telefonisch nogmaals de revue passeert, voortreffelijk geregeld. Een prachtig concept met diverse extra's. Transfer wordt geregeld, korte lijnen voor wifi, arts, taxi, ziekenhuis en toezicht. Petje af Janine en René. Overal is aan gedacht en staat garant voor een geweldige vakantie waarin je niet voor verrassingen komt te staan. Kadek en Komang verdienen een elf wat ons betreft. Dit vergeten wij nooit meer en het was niet de laatste keer. Enorm bedankt. Piet, Amy, Jomayra, Surya, Irene en René

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10van Dijk01-11-2012

Een geweldige ervaring!!

Een super villa met een mooie tuin, in een rustige omgeving met uitzicht over zee. Het personeel was super! Lief, zorgzaam, meelevend. Een belevenis die moet je ervaren. Hebben met ons zessen een super vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

4 tips over Villa Senja

• Rob&Irma Visser, 14-07-2013 Rapporteren

Een must is de tracking bij Puta Artana, deze man heeft een ongelofelijke kennis van het land en omgeving. Afsluiting met een lunch bij hem thuis is onovertroffen.

• Fam. Mulder, 11-12-2012 Rapporteren

Zeker gaan snorkelen bij Menjangan en gebruik maken van de mogelijkheid voor een massage in de villa.

• van Dijk, 01-11-2012 Rapporteren

De tocht met Putu Astana van www.mayongtrackingexperiance.com is een aanrader. De sawa's zijn prachtig en Putu heeft veel wetenswaardigheden over Bali. Thuis bij Putu heeft zijn vrouw Ria dan de lunch klaar. Zo lekker!! We hebben bij Putu en Ria een stukje van het echte indonesisch leven mogen ervaren. De boedistische tempel in Banjar, de kleine Borobudur, is mooi om te bekijken. Dolfijnenn spotten bij Lovina. Met dolfijnen zwemmen in Hotel Melka, Lovina. Snorkelen voor de liefhebber.

3 vragen over Villa Senja

• Brigitte, 18-02-2013 Rapporteren

Zelf rijden

we weten,dat in het zuiden zelf rijden niet wordt aangeraden. geldt dat ook voor het noorden, waar we toch hopen, dat het op de wegen niet zo druk is als in de touristische gebieden in het zuiden en Ubud? Of is het overal te gevaarlik? Brigitte

Brigitte, 25-02-2013

Bedankt voor de interessante informatie, Brigitte

syl11, 26-02-2013

Hoi Brigitte,

Graag gedaan en alvast een heel fijne reis toegewenst!

Groetjes, Sylvia

syl, 19-02-2013

Hoi,

Wij rijden wel ieder jaar zelf, mijn man dan. Zelf zou ik het niet aandurven. Voordeel is vooral het gevoel van vrijheid, want echt veel goedkoper is het niet. Als je aaneensgesloten acht dagen een auto huurt staat ie ook weleens een dagje stil, en vaak bieden hotels ook gratis shuttles enzo aan.

Los van het feit van je natuurlijk links moet rijden, en het verkeer hectisch is, is er ook het probleem van de weg vinden. Afgelopen jaar hebben wij 2,5 uur gedaan over een stukje van normaal gesproken een half uur. Gewoon doordat de bewegwijzering anders is dan in Nederland. Soms staat er een tijdje een plaats aangegeven, dan kom je weer ergens waar niets staat, en voor je het weet zit je weer verkeer. Wij hebben nu in ieder geval de Bali Periplus Street atlas bij bol.com gekocht, vaak ontbreekt in de huurauto de plattegrond, en kun je die ook nergens kopen. Je spreekt over Noord-Bali, daar is het aanzienlijk rustiger, en je raakt er ook minder snel de weg kwijt, doordat je meestal de kustweg volgt. Kom je later richting Ubud, dan wordt het al moeilijker.

De auto huren wij altijd bij www.andre-sewatama-bali.com Voordeel is, dat hij als een van de weinigen een 100% TPL (Third Party Liability) aanbiedt, wat dus ook schade aan derden vergoedt.

Je moet van te voren even een internationaal rijbewijs bij de Anwb halen (1 pasfoto+rijbewijs meenemen).

Heb je nog meer vragen, stuur gerust nog een bericht. Mvrgr Sylvia

• Marcel, 22-06-2012 Rapporteren

Trips

Ik zou graag willen weten welke trips we beslist moeten doen, we gaan hier twee weken naar toe en willen graag een beetje plannen zodat we optimaal kunnen genieten.

syl, 25-06-2012

Hoi Mike, We kruisten elkaar weer! Nog 10 dagen, dan zijn wij aan de beurt!! Groetjes, Sylvia

Mike, 23-06-2012

Hallo Marcel dat ligt er helemaal aan wat je interesses zijn,Ik zou bijvoorbeeld een trip maken om een paar grote mooie tempels te bekijken zoals Pura Tanah Lot of Pura Besakih. je kunt ook naar de vulkanen gaan zoals Gunung Batur of Gunung Agung.Of naar Padangbai naar het strand. Rijst terrassen bekijken rondom Ubud. er zijn zoveel dingen te zien. kijk hier boven aan de pagina even naar bezienswaardigheden daar staan heel veel plekjes waar je heen kunt gaan en dan kies je wat je zou willen zien. En dan terplekke een trip regelenOnder Sanur en Kuta staan heel veel tips om een chauffeur te regelen met email adres.ook als je hier onder in vraag en antwoorden doorleest zul verschillende tips tegen komen. Onder de antwoorden van Syll staat veel info die je gebruiken kunt. vr groet Mike

Mike, 23-06-2012

syl11, 25-06-2012

Hoi Marcel, Hier wat tips om vanuit Lovina te doen:

1) Menjangan eiland om te snorkelen. Onze gids was Mr. Nono, die in de haven van Labuan Lalang werkt. Hier vandaan vertrekken de bootjes naar het eiland, je hebt hier een gids voor nodig. Zijn email is: [email protected] Hij kan ook trekkings door het Nationaal Park Barat verzorgen. Altijd goedkoper dan via hotels, toeroperators e.d. Wil je gewoon snorkelen zonder gids vanaf de kust, dan kan dit goed in Pemuteran, dit is 1 uur rijden vanaf Lovina, en Menjangan is dan nog 20 minuten verder.

2) Banjar Hotsprings, te combineren met het Boeddhistische klooster

3) Munduk Watervall, eventueel te combineren met nr. 2 Deze waterval is niet zo commercieel en toeristisch als de waterval bij Gitgit

4) Ulun Danu Bratan tempel, te combineren met bijv. de Botanische tuinen van Bedugul, markt van Candi Kuning, Aardbeienshops Houd je van klimmen, of heb je kinderen bij je, dan is het Bali Tree Top klim park erg leuk, ligt in de Botanische tuinen.

5) Trekking naar de meren, Lake Danau and Lake Tamblingan.

6) Fietstocht, bijv. met Banyan Tree Bike Tours

7) Dag naar Ubud, voor rijstveldenwandeling, markt, apenbos, dans show in Ubud Palace (elke avond om 19.30 uur, kaartjes worden verkocht bij de markt)

8) Eten bij Thais restaurant Jasmine's kitchen in Lovina, adres Gang Bin Ria (dit is een zijstraatje van Jl. Bin Ria, de straat waar het dolfijnenbeeld aan de kust staat, middenin Kalibukbuk, centrum van Lovina

9) Dag naar Oost-Bali, met bijv. Tirtagangga Waterpaleis, Ujung paleis, Amlapura lokale markt. Het snelst kom je hier via de kustweg naar Amed, al is deze weg niet van goede kwaliteit en het landschap is er wat droog en dor. Maar eenmaal in Oost-Bali aangekomen is het er echt prachtig! Je kunt ook een weg door het binnenland nemen, zal iets langer duren.

Natuurlijk zal de villa ook boeken of folders met allerlei tips hebben. Hopelijk heb je hier al iets aan. Veel plezier! Groetjes, Sylvia

• irma van weeren, 03-09-2010 Rapporteren

over het eten

kan iemand mij inlichten hoe het eten word geregeld, is dit inc. of haalt het personeel alles in huis en moet je dan achteraf betalen.dus is dit stekkie bv. all in of alleen logies en de rest moet je daar regelen. zoals je koffie en thee fris dranken en de lunch en avond eten.

Verzijlbergh, 29-01-2012

Vooruit betalen en het personeel haalt de dagelijkse boodschappen per scooter in huis. Uiteraard met uitzondering van omvangrijke boodschappen zoals bv frisdrank

Villa Senja info

• Aantal personen7 tot 8