Villa Senja

Villa
Villa Senja
9,9

59 reviews over Villa Senja in het Nederlands

Prachtige droomvilla paradijselijke plek op aarde

Hans en Martha
23-6-2014

We hebben een week mogen verbijven in Villa Senja. Geweldig gehad wat een mooie plek.

prachtige Villa direct aan het strand met heerijk zwembad en mooie tuin met prachtige bloemen en planten perfect onderhouden. Goede verzorging door vast personeel ze doen alles om het naar je zin te maken maar zorgen ook voor gepaste privacy. Goed contact met de eigenaren en vast aanspreekpunt punt indien nodig op Bali.

W. e vonden één week veel te kort er is zoveel in de omgeving te zien of te bezoeken. Chauffeur brengt je overal naar toe tegen kleine vergoeding.

Gaan er zeker nog een keer terug maar dan voor minimaal 2 weken. Zeer mooie ervaring geweest.

Een stukje paradijs op aarde......

Fam. Kooman
16-5-2014

'Een stukje paradijs op aarde...' Zo hebben wij ons, tijdens het verblijf in de villa, gevoeld! Wat een mooi huis met een schitterende tuin. De villa ligt in het noorden van Bali ong. 10 km van Lovina. Op deze plek kom je helemaal tot rust! Het huis is van alle gemakken voorzien; aan alles is gedacht. De mensen die in en rond het huis werken verdienen een 10 met een griffel. Kadek, Komang, Gusti, Doniek en Putu zijn fantastische lieve mensen. De dames kunnen

heerlijk koken. Vanuit de villa hebben wij diverse excursies ondernomen. Tips: 'Mayon tracking experience' o.l.v. Putu Artana en een afsluitende lunch verzorgd door zijn vrouw Ria; snorkelen bij Mandjangan Island is eveneens geweldig; bezoek aan de hotsprings en de massages aan huis van Kadek Sri. Daarnaast is het contact vóór, tijdens en ná onze vakantie met de Nederlandse eigenaren heel goed geweest; dank hiervoor!

In een woord Super kan niet beter

Fam. Maas
7-5-2014

De ligging is perfect, het personeel super en hun kookkunsten zijn erg goed, erg lekker en precies zo als je wilt. Het is een 6-persoonse Villa en hij is erg ruim. Het uitzicht kan niet beter en is erg romantisch. Wij zijn 12 dagen in de villa geweest (2 pers. Van 55 en 4 pers. Tussen de 20 en 25) en willen beslist allemaal nog een keer terug. Alles was er erg netjes en mooi en werd goed bijgehouden. Het personeel wil alles voor je doen maar houden zich ook op de achtergrond zodat je je erg vrij voelt. Er is altijd een taxi in de buurt die je op afroep overal naar toe brengt voor weinig geld. De villa ligt rechtstreeks aan zee en wel erg achteraf maar dat heeft zeker zijn charmes. Voor erg kleine kindjes is het zwembad misschien iets minder omdat het wel diep is. In het water zit wel veel chloor of zoiets, dus je moet je wel goed afspoelen als je uit het water komt. Wij zijn al op heel veel plaatsen geweest maar dit was het einde. In een woord Super, gewoon Een heel mooie Droom.

Prachtige villa op een rustig stukje Bali

Sandro & Birgit
8-1-2014

Villa Senja is prachtig met een hele mooie parktuin (mét een heerlijk groot zwembad), die goed onderhouden wordt. Iedereen die in en om de villa werkt is bijzonder vriendelijk.

Het noorden van Bali is heel rustig, dus als je voor rust en luxe gaat is Villa Senja ideaal!

Wij hebben 1 keer tijdens ons verlijf, in de vroege ochtend, honderden dolfijnen langs de kust voor de villa heen en weer zien zwemmen, pure luxe, we hoefden de villa niet eens uit om dolfijnen te zien!

Een aanrader voor jong en oud

Fam. Wierbos
16-10-2013

Wat een geweldige villa en personeel we zijn werkelijk in de watten gelegd er ontbrak ons aan niets jammer dat het voorbij is we zouden zo terug willen.

Superlatieven te kort

Rob&Irma Visser
14-7-2013

Als je alle beoordelingen leest denk je, wat kan ik hier nog aan toe voegen.

Deze Villa herbergt alles om volledig tot rust te komen. Geluiden komen alleen van vogels, de wind en niet te vergeten de zee. Een horloge is overbodig. De verzorging en is beter dan in een sterren restaurant. Werkelijk super TOP, wat een team. Helaas konden we Kadek en Komang [personeel] niet meenemen naar Nederland. Dit was het enige min puntje....Wij hadden het geluk tot twee maal toe dolfijnen voorbij te zien zwemmen, een mooie ervaring. Indien je overweegt naar het Noorden van Bali te gaan is het huren van deze Villa een perfecte optie. Mensen het ontbreekt je aan niets.

Rob&Irma Visser - Dordrecht

Werelds.

peter & Jeannet willems
14-5-2013

Ons verblijf in VILLA SENJA van

20 April t/m 11 Mei 2013, was in een woord zoals de titel aangeeft WERELDS.

We hebben een geweldige tijd gehad, en enorm genoten van; HUIS, TUIN, en niet te vergeten de STAFF.

Alles was geregeld of werd geregeld, absoluut niets op aan te merken.

We kunnen ons alleen maar aansluiten bij alle voorgangers, en dat doen we dus ook bij deze.

Rene & Janine, van ons een 10 met een griffel, en we hopen jullie snel te spreken voor een nieuwe reservering.

Matur Suksmat

Fam. Mulder
11-12-2012

Onze reden voor een bezoek aan Bali, was de ontmoeting met onze dochter en haar vriend, die al 8 maanden aan het backpacken waren in Azie. Via internet gezocht naar een vila. Hier sprong Villa Senja er ruim uit.

Zeer verzorgde site. Wanneer je de villa echter echt ziet, met de geweldige staff, zie je hoe groot en prachtig verzorgd alles is. De tuin is een plaatje. Het zwembad dat helemaal opgaat in het geheel. De kamers smaakvol ingericht. Ook aan het interieur in de hele villa is veel aandacht besteed. Veel Balinese kunst. De staff is geweldig. Beide dames koken geweldig. De jongens die verantwoordelijk zijn voor het zwembad en de tuin, zijn erg serieus met hun taken bezig. De bewaker geeft een erg veilig gevoel 's nachts. Wat geweldig is, dat je niet het idee hebt dat al deze mensen aanwezig zijn. Samengevat, een geweldige ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.

Het grootste minpunt. Je moet helaas ook weer naar huis...

Geweldige dreamteam dat werkelijk niets teveel is. Schitterende parktuin. Elke dag op verzoek voortreffelijke maaltijden door de dames bereid. Een heel warm onthaal bij aankomst. Vanaf het eerste, prettige persoonlijke, contact met fam Pool en het toetsen van de tevredenheid tijdens het verblijf tot het moment dat thuis alles telefonisch nogmaals de revue passeert, voortreffelijk geregeld. Een prachtig concept met diverse extra's. Transfer wordt geregeld, korte lijnen voor wifi, arts, taxi, ziekenhuis en toezicht. Petje af Janine en René. Overal is aan gedacht en staat garant voor een geweldige vakantie waarin je niet voor verrassingen komt te staan.

Kadek en Komang verdienen een elf wat ons betreft. Dit vergeten wij nooit meer en het was niet de laatste keer.

Enorm bedankt.

Piet, Amy, Jomayra, Surya, Irene en René

Een geweldige ervaring!!

van Dijk
1-11-2012

Een super villa met een mooie tuin, in een rustige omgeving met uitzicht over zee. Het personeel was super! Lief, zorgzaam, meelevend. Een belevenis die moet je ervaren. Hebben met ons zessen een super vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Senja in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Senja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.